Maken die ook comedyfilms tegenwoordig?quote:Op donderdag 21 mei 2020 06:03 schreef RickoKun het volgende:
Had wel eens een filmpje gezien van Don en Ad, was wel lachen hoor.
Dat waren sowieso verkapte komische films.quote:Op donderdag 21 mei 2020 06:27 schreef Moass het volgende:
[..]
Maken die ook comedyfilms tegenwoordig?
Don en Ad. Hollandse Meiden.quote:Op donderdag 21 mei 2020 06:03 schreef RickoKun het volgende:
Rijschool 69quote:Op donderdag 21 mei 2020 06:03 schreef RickoKun het volgende:
Blegh turken neuker dan ben je echt ene viesterd.quote:Op donderdag 21 mei 2020 07:05 schreef JochemSjakie het volgende:
Marokkaanse meiden zijn ok in bed, maar Turkse meiden zijn echte freaks in bed. Kan het zeker aanraden.
Niks mis mee.quote:Op donderdag 21 mei 2020 14:27 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Blegh turken neuker dan ben je echt ene viesterd.
Als je er zo over denkt, is het ook maar een blessing voor haar dat je niet meer terugkwam.quote:Op donderdag 21 mei 2020 19:08 schreef Atak het volgende:
Ik had wel eens een dik meisje geneukt omdat ik dronken was. Mijn mentale lid teken is nog steeds niet geheeld.
Gelukkig is jouw taalkennis van hoog niveauquote:Op donderdag 21 mei 2020 05:37 schreef martijnvandijk01 het volgende:
[...] laat zowel hun spelling als grammatica veel meer wensen achter dan een gepensioneerde lampgeest.
Wie? Don en Ad.. de namen alleen al klinken mij haram in de oren broeder!quote:Op donderdag 21 mei 2020 06:03 schreef RickoKun het volgende:
Dit,.kutwijven.quote:Op donderdag 21 mei 2020 07:04 schreef Pharkus het volgende:
Ik geloof niet dat dit specifiek is voor Marokkaanse meisjes. Vaak is de verpakking mooier dan de inhoud. Marketing 101
Met haren 🤣quote:Op vrijdag 22 mei 2020 23:09 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Dit,.kutwijven.
Gaan de kleren uit hebben ze grote tepels.
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 03:12 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
niet vasten en alcohol drinken tijdens de ramadan![]()
Dat wel doen voor je onzichtbare sky daddyquote:Op zaterdag 23 mei 2020 03:12 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Zo inzitten met de islam, maar niet vasten en alcohol drinken tijdens de ramadan![]()
TS heeft een blauwtje opgelopen met een Marokkaanse meid.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 09:05 schreef Antwerpenaar123 het volgende:
Wat is er mis met Marokkaanse meisjes
Marokkaanse meisje gespotquote:Op vrijdag 22 mei 2020 13:23 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Gelukkig is jouw taalkennis van hoog niveau
Je zal ooit wel eens spijt krijgen van dit soort egocentrische uitsprakenquote:Op zaterdag 23 mei 2020 05:31 schreef Ezio het volgende:
[..]
Dat wel doen voor je onzichtbare sky daddy
Aldus incel womanizerquote:Op donderdag 21 mei 2020 07:05 schreef JochemSjakie het volgende:
Marokkaanse meiden zijn ok in bed, maar Turkse meiden zijn echte freaks in bed. Kan het zeker aanraden.
Dit klopt, heb een keer wat met een Turkse gehad. Ondanks dat ze flink wat jaartjes jonger was, wist ze wel hoe het moest. Ook niet vies van seks op bijzondere plekken en seksessies als avondvullend programma.quote:Op donderdag 21 mei 2020 07:05 schreef JochemSjakie het volgende:
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 11:58 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Je zal ooit wel eens spijt krijgen van dit soort egocentrische uitspraken
Trollquote:Op zaterdag 23 mei 2020 14:44 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Het leven is maar tijdelijk, het hiernameels is voor eeuwig. Maak dus goede keuzes.
Jij denkt dat je een goede moslim bent? Als ik jouw posts lees eerder het tegenovergestelde.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 14:44 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Het leven is maar tijdelijk, het hiernameels is voor eeuwig. Maak dus goede keuzes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |