Vooral dat stukje na 1.33quote:
Ik pas geloof ik.quote:
Alleen omdat het Frans isquote:
hmmm geen teringherriequote:
Ja, leuk.quote:
Oh?quote:
Nee, ik heb vooral een hekel aan de meeste vrouwenstemmen.quote:
Niet metal genoeg?quote:Op woensdag 20 mei 2020 23:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, ik heb vooral een hekel aan de meeste vrouwenstemmen.
Ja ik luister niet alleen maar naar herrie hoor, jij hebt gewoon een heel verkeerd beeld.quote:
Wat vind je mooi dan?quote:Op woensdag 20 mei 2020 23:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik luister lang niet alleen metal hoor.quote:
Idemquote:Op woensdag 20 mei 2020 23:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoi Lonaa, jij hierquote:Op woensdag 20 mei 2020 23:33 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, leuk.Staat ook wel ergens in mijn playlist.
komt door de dingen die je hebt gepostquote:Op woensdag 20 mei 2020 23:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik luister niet alleen maar naar herrie hoor, jij hebt gewoon een heel verkeerd beeld.
Hekel aan vrouwenstemmen en dan britney luisterenquote:Op woensdag 20 mei 2020 23:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Idem
Grappig eigenlijk hè
Heb ik bij zang eigenlijk vrijwel altijd, luister liever naar mannen
Ok, Lady Gaga op zijn tijd dan, en Britney Spears met Toxic wil er ook weleens in gaan. Maar doorgaans, mannen
Wat zijn we leuk hè?quote:Op woensdag 20 mei 2020 23:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Idem
Grappig eigenlijk hè
Heb ik bij zang eigenlijk vrijwel altijd, luister liever naar mannen
Ok, Lady Gaga op zijn tijd dan, en Britney Spears met Toxic wil er ook weleens in gaan. Maar doorgaans, mannen
Heerlijk foutquote:Op woensdag 20 mei 2020 23:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hekel aan vrouwenstemmen en dan britney luisteren
Ja die geven misschien niet het meest accurate beeldquote:Op woensdag 20 mei 2020 23:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
komt door de dingen die je hebt gepost
Waar heb jij het overquote:Op woensdag 20 mei 2020 23:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat zijn we leuk hè?
Vooral als we aan je haren trekken en dan rammen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |