tokkie gespot.quote:
Terechte klacht!quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:36 schreef JoshCampbell het volgende:
waarom vinden sommige lui het nodig om zo'n vies stinkbeest mee te nemen naar openbare ruimtes waar ze anderen tot last zijn? moet de eerste niet-tokkie met een hond nog tegengekomen.
klopt, men komt daar voor ontspanning niet om besnuffeld of toegeblaft te worden door zo'n vies ding.quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:56 schreef ijs. het volgende:
[..]
Stel je voor dat je met het hond naar het park gaat. Dan ben je echt een lul inderdaad.
ligt aan de hond, eerste sowieso.quote:Op woensdag 20 mei 2020 18:01 schreef FernandoMartinez het volgende:
Vind je het gewoon vieze beesten of ben je bang voor honden?
Dit.quote:
Val dood kapsoneslijerige melkschijter.quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:36 schreef JoshCampbell het volgende:
waarom vinden sommige lui het nodig om zo'n vies stinkbeest mee te nemen naar openbare ruimtes waar ze anderen tot last zijn? moet de eerste niet-tokkie met een hond nog tegengekomen.
Heb meer met poesjesquote:Op woensdag 20 mei 2020 23:36 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Wat heb je tegen mensen joh smeerlap
quote:Op donderdag 21 mei 2020 00:01 schreef harrievankempen het volgende:
TS kom dat in het gezicht van mijn hond zeggen dan.
Jij laat jouw hond jouw gesprekken voeren als je het zelf even niet meer weet?quote:Op donderdag 21 mei 2020 00:01 schreef harrievankempen het volgende:
TS kom dat in het gezicht van mijn hond zeggen dan.
Ja? Welke preciesquote:Op donderdag 21 mei 2020 01:06 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Jij hoort echt in het kliekje gewoon.
Ik vind iedereen wel ok, mensen en dieren en nu?quote:Op donderdag 21 mei 2020 01:09 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Jij hebt keuzevrijheid wat dat betreft. Kies er maar één van jouw gading.
Dat is het van alles wat, maar net niks kliekje.quote:Op donderdag 21 mei 2020 01:11 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ik vind iedereen wel ok, mensen en dieren en nu?
Daar kan ik wel mee leven, sterker nog dat doe ik al.quote:Op donderdag 21 mei 2020 01:12 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dat is het van alles wat, maar net niks kliekje.
Eigenlijk zoals de overgrote meerderheid dus. Gefeliciteerd, je zit bij de winnaars.quote:Op donderdag 21 mei 2020 01:13 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Daar kan ik wel mee leven, sterker nog dat doe ik al.
Yep, kom dan, vechten met een winnaarquote:Op donderdag 21 mei 2020 01:14 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Eigenlijk zoals de overgrote meerderheid dus. Gefeliciteerd, je zit bij de winnaars.
Jij wil me iets te vaak vechten en als ik het goed had begrepen heb je familie bij de infanterie, dus ik kijk wel uit.quote:Op donderdag 21 mei 2020 01:16 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Yep, kom dan, vechten met een winnaar
Marine en zeevaart, dus ja, kijk maar uitquote:Op donderdag 21 mei 2020 01:20 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Jij wil me iets te vaak vechten en als ik het goed had begrepen heb je familie bij de infanterie, dus ik kijk wel uit.
Oefff nog gevaarlijker zelfsquote:Op donderdag 21 mei 2020 01:23 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Marine en zeevaart, dus ja, kijk maar uit
Stoere mannen, maar je kan jezelf nog redden door gewoon jezelf te zijnquote:Op donderdag 21 mei 2020 01:27 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Oefff nog gevaarlijker zelfsadmiraliteit van het noorderkwartier
Vroegah toen de boten nog van hout waren en de mannen van staal. Even voor de duidelijkheid, ik kom dus niet uit die tijd.quote:Op donderdag 21 mei 2020 01:31 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Stoere mannen, maar je kan jezelf nog redden door gewoon jezelf te zijn
Toppiequote:Op donderdag 21 mei 2020 01:32 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Vroegah toen de boten nog van hout waren en de mannen van staal. Even voor de duidelijkheid, ik kom dus niet uit die tijd.
Katten +3quote:Op donderdag 21 mei 2020 01:47 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Eh, ben je een kattenmens? Dan kan ik je wel wat adviezen geven
Honden ook. Mensen misschien.
Advies geven ben ik altijd heer en meester inquote:Op donderdag 21 mei 2020 01:50 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Misschien moet je mij advies geven
quote:Op donderdag 21 mei 2020 01:51 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Advies geven ben ik altijd heer en meester inik vergeet er alleen zelf praktisch altijd naar te luisteren.
Jij bent niet zo van de subtiele toespelingen hè? Of ik moet ze allemaal gemist hebben en uit wanhoop probeer je 't nu maar zo.quote:
quote:Op donderdag 21 mei 2020 01:55 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Jij bent niet zo van de subtiele toespelingen hè? Of ik moet ze allemaal gemist hebben en uit wanhoop probeer je 't nu maar zo.
Nou vooruit.
Beetje laat om het spelelement toe te gaan voegen 🤔quote:Op donderdag 21 mei 2020 01:58 schreef Stray_cat het volgende:
[..]Subtiel is subjectief, zoals alles
Ik wil je niet echt neuken, sorry
Tenzij
Al gedaan, dusquote:Op donderdag 21 mei 2020 02:00 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Beetje laat om het spelelement toe te gaan voegen 🤔
Ja, dat zal het zijnquote:Op donderdag 21 mei 2020 02:05 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
De mazzel wil dat je gelukkig een hopeloos naïeve gesprekspartner treft.
Ik heb altijd geleerd dat je het bij je sterke punten moet houden, dus laat dat gesprek verder maar zittenquote:
Fine by mequote:Op donderdag 21 mei 2020 02:08 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik heb altijd geleerd dat je het bij je sterke punten moet houden, dus laat dat gesprek verder maar zitten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |