Ja? Welke preciesquote:Op donderdag 21 mei 2020 01:06 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Jij hoort echt in het kliekje gewoon.
Ik vind iedereen wel ok, mensen en dieren en nu?quote:Op donderdag 21 mei 2020 01:09 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Jij hebt keuzevrijheid wat dat betreft. Kies er maar één van jouw gading.
Dat is het van alles wat, maar net niks kliekje.quote:Op donderdag 21 mei 2020 01:11 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ik vind iedereen wel ok, mensen en dieren en nu?
Daar kan ik wel mee leven, sterker nog dat doe ik al.quote:Op donderdag 21 mei 2020 01:12 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dat is het van alles wat, maar net niks kliekje.
Eigenlijk zoals de overgrote meerderheid dus. Gefeliciteerd, je zit bij de winnaars.quote:Op donderdag 21 mei 2020 01:13 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Daar kan ik wel mee leven, sterker nog dat doe ik al.
Yep, kom dan, vechten met een winnaarquote:Op donderdag 21 mei 2020 01:14 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Eigenlijk zoals de overgrote meerderheid dus. Gefeliciteerd, je zit bij de winnaars.
Jij wil me iets te vaak vechten en als ik het goed had begrepen heb je familie bij de infanterie, dus ik kijk wel uit.quote:Op donderdag 21 mei 2020 01:16 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Yep, kom dan, vechten met een winnaar
Marine en zeevaart, dus ja, kijk maar uitquote:Op donderdag 21 mei 2020 01:20 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Jij wil me iets te vaak vechten en als ik het goed had begrepen heb je familie bij de infanterie, dus ik kijk wel uit.
Oefff nog gevaarlijker zelfsquote:Op donderdag 21 mei 2020 01:23 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Marine en zeevaart, dus ja, kijk maar uit
Stoere mannen, maar je kan jezelf nog redden door gewoon jezelf te zijnquote:Op donderdag 21 mei 2020 01:27 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Oefff nog gevaarlijker zelfsadmiraliteit van het noorderkwartier
Vroegah toen de boten nog van hout waren en de mannen van staal. Even voor de duidelijkheid, ik kom dus niet uit die tijd.quote:Op donderdag 21 mei 2020 01:31 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Stoere mannen, maar je kan jezelf nog redden door gewoon jezelf te zijn
Toppiequote:Op donderdag 21 mei 2020 01:32 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Vroegah toen de boten nog van hout waren en de mannen van staal. Even voor de duidelijkheid, ik kom dus niet uit die tijd.
Katten +3quote:Op donderdag 21 mei 2020 01:47 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Eh, ben je een kattenmens? Dan kan ik je wel wat adviezen geven
Honden ook. Mensen misschien.
Advies geven ben ik altijd heer en meester inquote:Op donderdag 21 mei 2020 01:50 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Misschien moet je mij advies geven
quote:Op donderdag 21 mei 2020 01:51 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Advies geven ben ik altijd heer en meester inik vergeet er alleen zelf praktisch altijd naar te luisteren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |