Zoals vroeger wordt het niet meer denk ik.quote:Op donderdag 21 mei 2020 18:38 schreef engine het volgende:
[..]
Hier was wel rustig. Had ook alleen vlees en piepers nodig dus was binnen een minuut weer buiten
Jowww ToTquote:
Sow, druk dagje gehad hier.quote:
Lekker bezig man! Fijn werk om te doen met zo'n weerquote:Op donderdag 21 mei 2020 19:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Sow, druk dagje gehad hier.
Mevrouw ToT wilde de plastic container ook achter het hekje hebben, net zoals de overige 2 containers.
- Paar planten uitgegraven en elders geplant.
- Hekje uitgegraven.
- Afrastering weggehaald
- Grond geėgaliseerd (donder op met wit zand!)
- Tegels gelegd
- Hap uit 1 tegel weggeslepen (naar de bouwmarkt gegaan voor een goede schijf)
- Diepe kuilen in het keiharde klei gegraven voor de poten van het hekje
- Hekje geplaatst
- Klimplant tegen het hekje aan geflikkerd en een lading zand over de wortels getyft + om de poten van het hekje om die stevig te laten staan.
- Bult water er overheen gekeild
En verder nog wat standaard tuinierwerk gedaan. Afgesloten met een bbq.
Daar na mini-ToT nog met de buurkinderen laten spelen die door een waterstraal van een tuinslang heen aan het rennen waren, en zijn 3-jarig vriendinnetje vindt hem na de unmeunige bitchslap blijkbaar nog steeds wel lief!
Ja ben aardig verbrand, maar na een paar biertjes (waaronder een Mexicaans biertje dat vernoemd is naar een lastig virus waar we momenteel mee zitten) merk je daar ook weer weinig van!quote:Op donderdag 21 mei 2020 19:23 schreef engine het volgende:
[..]
Lekker bezig man! Fijn werk om te doen met zo'n weer![]()
Meisjes plagen kusjes vragen![]()
quote:Op donderdag 21 mei 2020 19:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ben aardig verbrand, maar na een paar biertjes (waaronder een Mexicaans biertje dat vernoemd is naar een lastig virus waar we momenteel mee zitten) merk je daar ook weer weinig van!
Jong geleerd...quote:Op donderdag 21 mei 2020 19:25 schreef ToT het volgende:
En ja, hij weet blijkbaar hoe hij het hart van een dame moet winnen!
Ja momenteel hang ik achter de pc, met FOK! op het ene scherm en "Kippie kippie tok tok" op het andere scherm voor mini-ToT die op dit moment gevoerd wordt.quote:
@mini-ToT Smakelijkquote:Op donderdag 21 mei 2020 19:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja momenteel hang ik achter de pc, met FOK! op het ene scherm en "Kippie kippie tok tok" op het andere scherm voor mini-ToT die op dit moment gevoerd wordt.
quote:
quote:Op donderdag 21 mei 2020 19:30 schreef ToT het volgende:
Oh en wat dat Mexicaanse biertje betreft: is bij Jumbo in de aanbieding.
Ik vroeg al aan het grietje achter de kassa of ze er veel grappen over te horen heeft gekregen.
"Niet in de winkel, maar online zijn er veel."
Ik: "Ja op sommige websites worden ze verzameld, zoals op Fok.nl. Ken je dat?"
Yup, dat kende ze wel!Hallo kassameisje!
Hehe lang geleden dat ik die gehoord heb.quote:
Ja de volgende klant kwam er al aan, en ze is wel HEUL erg jong en ik wilde niet creepy over komen!quote:Op donderdag 21 mei 2020 19:34 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Waarom heb je haar niet uitgenodigd voor dagbagger?Kunnen nog wel wat mensen gebruiken volgens mij
[..]
Hehe lang geleden dat ik die gehoord heb.
wie wie wiequote:Op donderdag 21 mei 2020 19:30 schreef ToT het volgende:
Oh en wat dat Mexicaanse biertje betreft: is bij Jumbo in de aanbieding.
Ik vroeg al aan het grietje achter de kassa of ze er veel grappen over te horen heeft gekregen.
"Niet in de winkel, maar online zijn er veel."
Ik: "Ja op sommige websites worden ze verzameld, zoals op Fok.nl. Ken je dat?"
Yup, dat kende ze wel!Hallo kassameisje!
Lol ja die zijn altijd 16 ofzo hequote:Op donderdag 21 mei 2020 19:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja de volgende klant kwam er al aan, en ze is wel HEUL erg jong en ik wilde niet creepy over komen!![]()
Haha ja ik denk dat ze iets ouder is dan dat, maar niet veel.quote:Op donderdag 21 mei 2020 19:36 schreef engine het volgende:
[..]
Lol ja die zijn altijd 16 ofzo he![]()
Alleen bij de jan linders hebben ze er ook die tegen de 60 lopen.
Je maakt ons wel nieuwsgierig nuquote:Op donderdag 21 mei 2020 19:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha ja ik ben niet achter haar FOK!-naam gekomen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |