Ik was dat al voor Demon's Souls uitkwam. Alleen wist ik het toen nog niet D:quote:Op zaterdag 23 mei 2020 17:14 schreef DKUp het volgende:
Ik blijf het fascinerend vinden dat er best een grote doelgroep is voor al die Souls-games en klonen.
Ik geniet van FF7Rquote:
Ik ben net iets verder dan Eligor.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 19:03 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik geniet van FF7R
Enige 2 problemen tot nu toe: Eligor en Tunberry. Nog 0x dood gegaan.
Voor dat ik dacht: eh ik moet eens saven zat ik in chapter 6
Laaaaaaaaaaaaat maar komenquote:During a panel at Momocon, Nioh 2 producer and director Fumihiko Yasuda talked about the success of the game and the series.
Asked about hypothetical settings for a possible Nioh 3 and whether he would consider moving the series to Europe or maybe to China in the Three Kingdoms period.
Yasuda-san mentioned that between the first Nioh and Nioh 2 covered a lot of what is normally covered by games based in the Sengoku Era, so he is somewhat interested in other areas. For example, he is interested in Ireland and Keltic folklore and mythology. He has thought about perhaps using that as a base. The Three Kingdoms period has also been considered as a setting for a different game.
Asked further about Keltic legends, he mentioned that he loves the story of Cú Chulainn and Richard Yates, who was inspired by Keltic folklore for his work. Yasuda-san really enjoys that.
Later in the panel he was asked about the late Edo Period and the Shinsengumi. He mentioned that it’s another common setting for Japanese games and media alongside the Sengoku Era bringing Rurouni Kenshin as an example, and it is something that Yasuda-san may have an interest in tackling at some point.
Speaking of the success of NiOh 2, he mentioned that even during this troubled time he was very happy to see that a lot of fans purchased Nioh 2 and the team also sees that many play the game to completion and earn many of the trophies.
https://store.playstation(...)_00-WWAMONALBENGMA18quote:Op zaterdag 23 mei 2020 10:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik kan dat hele Whiteboys wit attitude niet eens vinden in de store.
Wel op de website, ja, maar niet in de store op mijn ps4.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 19:14 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
https://store.playstation(...)_00-WWAMONALBENGMA18
Oei, misschien geen white boy with attitude?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 19:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wel op de website, ja, maar niet in de store op mijn ps4.
Boomers zijn toch minstens 45+ nu?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 17:30 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Veelal 30+ boomers die weer terug willen naar moeilijke games net zoals vroeger.
Succes in City en Knightquote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:26 schreef KennyPowers het volgende:
Arkham Asylum uit en alle riddles/collectables.
De predator en combat (rip) challenges nog te gaan
Hier precies hetzelfdequote:Op zaterdag 23 mei 2020 13:55 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Mijn interesse voor Ghost of Tsushima is compleet weg.
Geen/amper loot, dus waarschijnlijk ook geen of weinig optie om je character aan te passen.
Het neemt ook te veel gameplay van andere games over. Het is een nieuwe wereld en verhaal maar door al de bekende gameplay elementen krijg ik dan al snel genoeg er van.
Mijn godquote:
Eindelijk weer eens een goede game in deze barre tijden....quote:
BLUEPOINTEDtwitter:DailyStarGames twitterde op zondag 24-05-2020 om 11:07:21Legacy of Kain Soul Reaver is apparently getting a PlayStation 5 remake https://t.co/WN2m9bb5T9 reageer retweet
Daily Star over een 4chan-post. Zijn ook bezig met een Jak and Daxter trilogy remake volgens die post.quote:Op zondag 24 mei 2020 12:57 schreef DKUp het volgende:
BLUEPOINTEDtwitter:DailyStarGames twitterde op zondag 24-05-2020 om 11:07:21Legacy of Kain Soul Reaver is apparently getting a PlayStation 5 remake https://t.co/WN2m9bb5T9 reageer retweet
BLUEBALLED
DEMON’S SOULED
Ik zal het het best grappig vindenquote:Op zondag 24 mei 2020 13:10 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Daily Star over een 4chan-post. Zijn ook bezig met een Jak and Daxter trilogy remake volgens die post.
DOUBT
Eerst zeg je dat je loot wil zoals in Assassins creed 239 en Diablo 24quote:Op zaterdag 23 mei 2020 13:55 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Mijn interesse voor Ghost of Tsushima is compleet weg.
Geen/amper loot, dus waarschijnlijk ook geen of weinig optie om je character aan te passen.
Het neemt ook te veel gameplay van andere games over. Het is een nieuwe wereld en verhaal maar door al de bekende gameplay elementen krijg ik dan al snel genoeg er van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |