Ook dat Boonquote:
Mooie muziek erbijquote:
gitaar?quote:
Wie is die likkerd in je ui?quote:
verloofde hoi muis hoe gaat het met jequote:
Is hij daar van op de hoogtequote:Op woensdag 20 mei 2020 18:08 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
verloofde hoi muis hoe gaat het met je
muts hahha lol ja nog netquote:
Dan is het goedquote:Op woensdag 20 mei 2020 18:09 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
muts hahha lol ja nog net
Toetsenbord nu vuilquote:Op woensdag 20 mei 2020 18:10 schreef BoonDockSaint het volgende:
In de tuin bezig geweest heel mijn handen zitten nog onder de modder vergeten goed te wassen
Hoe is het met je muisquote:
ow heb je geen waterpistoolquote:
Uhh wat kan jou dat boeien?quote:
nou best wel eigenlijkquote:
Op de Dam in Amsterdam worden duiven vroeg in de ochtend gevangen en vergast.quote:
Je kan er beter soep van makenquote:Op woensdag 20 mei 2020 18:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Op de Dam in Amsterdam worden duiven vroeg in de ochtend gevangen en vergast.
Nou nee vliegende ratten.quote:
Duiven blijken niet te vreten te zijn.quote:
Ik heb dit al eens verteld denk ik. Dat je duiven ziet met verrotte poot. Ik dacht dat ze aangereden waren maar ze staan in de smerige poep wat hun poten doen rottenquote:
nou dat durf ik niet aanquote:
Wie is die knakker op je ui?quote:Op woensdag 20 mei 2020 18:26 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
wist niet eens dat het bestond
Nooit kip gegetenquote:Op woensdag 20 mei 2020 18:26 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
wist niet eens dat het bestond
jawel maar geen duifquote:
knakker haha mijn verloofdequote:
Ik had ooit vogeltjes op het menu en die waren fucking lekker. Kwartels?quote:Op woensdag 20 mei 2020 18:24 schreef chufi het volgende:
Ik heb het ooit een keer gehad en vond het niet echt lekker
quote:Op woensdag 20 mei 2020 18:28 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
knakker haha mijn verloofde
Een nieuwe? Weet ie dat je hem showt hier hahaquote:Op woensdag 20 mei 2020 18:28 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
knakker haha mijn verloofde
Een UI !quote:Op woensdag 20 mei 2020 18:29 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Een nieuwe? Weet ie dat je hem showt hier haha
ja hoorquote:Op woensdag 20 mei 2020 18:29 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Een nieuwe? Weet ie dat je hem showt hier haha
Ja zal wel .. ook wel eens gehad in Spanjequote:Op woensdag 20 mei 2020 18:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had ooit vogeltjes op het menu en die waren fucking lekker. Kwartels?
Ja ik in Marokko of Egypte dat weet ik niet meer. Best te pruimenquote:Op woensdag 20 mei 2020 18:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zal wel .. ook wel eens gehad in Spanje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |