komt wel alles komt op gang vliegtuigen gaan ook weer vliegen 5 juniquote:
4 juni al las ik net..quote:Op woensdag 20 mei 2020 16:52 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
komt wel alles komt op gang vliegtuigen gaan ook weer vliegen 5 juni
goed nieuwsquote:
Hoe dat dan? Waar zou je heenquote:Op woensdag 20 mei 2020 16:56 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
al is mijn vakantie net wel verkloot
Ik zou deze hele mnd in turkije gezeten hebbenquote:
nee nee vrienden wonen er ect Jay woont erquote:
Met welke maatschappij vlieg je?quote:Op woensdag 20 mei 2020 16:52 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
komt wel alles komt op gang vliegtuigen gaan ook weer vliegen 5 juni
ja oktober want ja meeste collegas hebben in hoogseizoen vakquote:Op woensdag 20 mei 2020 17:01 schreef chufi het volgende:
Ah ok, maar gaat niet door nu ... al kijk op een andere periode?
Transaviaquote:Op woensdag 20 mei 2020 17:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Met welke maatschappij vlieg je?
OK ja probeer ook altijd het hoogseizoen te mijden..quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:02 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja oktober want ja meeste collegas hebben in hoogseizoen vak
precquote:
Portugal, Spanje en Griekenland las ikquote:Op woensdag 20 mei 2020 17:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waar gaan ze heen vliegen dan?
Turkije griekenland als eerstequote:Op woensdag 20 mei 2020 17:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waar gaan ze heen vliegen dan?
kut he haagsquote:Op woensdag 20 mei 2020 17:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Oja lees het nu ook .
Ik zou 3 juni vertrekken
Ja behoorlijk. Maar aan de andere kant zou ik nu ook niet echt lekker op die bestemming zitten denk ik.quote:
Turkije draaid vol gas in juniquote:Op woensdag 20 mei 2020 17:08 schreef chufi het volgende:
Ja overal draait de horeca op een laag pitje dus kun je weinig
Oh maar ik kom daar nooitquote:Op woensdag 20 mei 2020 17:08 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Turkije draaid vol gas in juni
Ik altijd drie x per jaar😛quote:
Waar in Turkije ? Het zuiden?quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ik altijd drie x per jaar😛
marmarisquote:
3 keer per jaarquote:
Kring verjaardagen met droge kaas en plakjes worst op een sate prikkerquote:
boek zonder zand dat zal ik nog eens als signiture zettenquote:
Hoe is het met de molenaar?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |