ik heb alle 3 niet..quote:
Ruilen? Pic vanaf jouw dakterras versus een pic vanaf die van mij?quote:
Ik mis neuken in je opsomming. 🤔quote:Op donderdag 21 mei 2020 12:56 schreef Californium het volgende:
uitgeslapen, rondje hardgelopen, nu douchen en dan denk ik vanavond de BBQ aan, wijntje erbij
Mijn uitzicht is sowieso belabberder denk ikquote:Op donderdag 21 mei 2020 13:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ruilen? Pic vanaf jouw dakterras versus een pic vanaf die van mij?
Welnee, sowieso niet als je een selfie maakt van jezelf op je dakterras.quote:Op donderdag 21 mei 2020 13:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mijn uitzicht is sowieso belabberder denk ik
Ik betwijfel hetquote:Op donderdag 21 mei 2020 13:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mijn uitzicht is sowieso belabberder denk ik
Zijn er mensen die dat echt doen?quote:
smooth.quote:Op donderdag 21 mei 2020 13:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welnee, sowieso niet als je een selfie maakt van jezelf op je dakterras.
Neequote:Op donderdag 21 mei 2020 15:03 schreef Californium het volgende:
[..]
Zijn er mensen die dat echt doen?
Jullie dakterras al helemaal leef-klaar?quote:Op donderdag 21 mei 2020 13:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ruilen? Pic vanaf jouw dakterras versus een pic vanaf die van mij?
Bah.quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:03 schreef Californium het volgende:
[..]
Zijn er mensen die dat echt doen?
Toch fijn dat iedereen gewoon met die anderhalve meter gestopt is, dat zal dat virus leren.quote:
Hier in mijn tuin lukt het nog vrij aardig. Op de stranden iets minder volgens mij.quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Toch fijn dat iedereen gewoon met die anderhalve meter gestopt is, dat zal dat virus leren.
Daar was het gewoon druk inderdaad.quote:Op donderdag 21 mei 2020 16:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier in mijn tuin lukt het nog vrij aardig. Op de stranden iets minder volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |