Woensdag gaan. Dan is het gehaktdag.quote:Op donderdag 21 mei 2020 00:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Oei, met dat bijltje heb ik nog nooit gehakt
Dan moet ik weer werkenquote:Op donderdag 21 mei 2020 00:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Woensdag gaan. Dan is het gehaktdag.
Ahwquote:Op donderdag 21 mei 2020 00:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je hebt wel lekker lang weekend. Ik ben alleen morgen vrij.
tsja als je kunt kiezen tussen uitgewoond worden op het keukenblok of een springlesjequote:Op donderdag 21 mei 2020 00:35 schreef Faxie het volgende:
Maar waarschijnlijk zal ze zeggen dat ze in Utrecht zit dit weekendLet maar op, die is terug bij haar ex
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schei uit hoor
Tap tap tap
Of uitgewoond worden op de pooltafelquote:Op donderdag 21 mei 2020 00:37 schreef Ruse het volgende:
[..]
tsja als je kunt kiezen tussen uitgewoond worden op het keukenblok of een springlesje
quote:Op donderdag 21 mei 2020 00:41 schreef CherryLips het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schei uit hoor![]()
gevalletje entitlement-cultuurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schei uit hoorgot some money in my pocket, don’t remember where I got it
Waarom raakt dit jou, net als woke en trump op HW?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schei uit hoorVakman pur sang
Wat?quote:Op donderdag 21 mei 2020 00:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waarom raakt dit jou, net als woke en trump op HW?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |