abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 20 mei 2020 @ 07:38:18 #1
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_193219215

Wat is Radio 49?

Sinds 01-06-2011... 24 uur per dag webradio voor FOK!kers, door FOK!kers op FOK! en sinds 25-03-2015 thuis in MUZ. We draaien zowel Marilyn Monroe als Marilyn Manson, van 2 Unlimited tot 2Pac, van Gothic tot Goa, van 78 toeren tot Top 40 en alles daartussen in. Of in het geval van DJ Vout: alles daarbuiten. Wij zijn echter geen radio van FOK!

Klik hier om naar de website van Radio 49 te gaan (of klik daarvoor op de zwarte navigatieblokken hierboven), waar je een keuze kunt maken uit een ruim aanbod van songs en jouw favoriete songs kunt aanvragen. Als er tenminste geen DJ live draait, want die gaan altijd voor.
Meer informatie vind je onder de hierna volgende 'Frequently Asked Questions'.

SPOILER: Frequently Asked Questions
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak. :)

Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?

Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/

Klik hier voor onze Facebookpagina

Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.

DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  † In Memoriam † woensdag 20 mei 2020 @ 07:39:20 #2
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_193219221
Zo maar de spieren wat losgooien, ben bang dat ik anders na het golfen spierpijn heb :D
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  woensdag 20 mei 2020 @ 08:08:01 #3
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_193219392
quote:
7s.gif Op woensdag 20 mei 2020 07:39 schreef just me het volgende:
Zo maar de spieren wat losgooien, ben bang dat ik anders na het golfen spierpijn heb :D
Je mag weer de wei in... ^O^
Have fun!

† In Memoriam † woensdag 20 mei 2020 @ 08:12:00 #4
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_193219422
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 08:08 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Je mag weer de wei in... ^O^
Have fun!

[ afbeelding ]
*O* *O*
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_193219664
Goedemorgen :W
  woensdag 20 mei 2020 @ 08:40:49 #6
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_193219677

Lekker just me, geniet ervan!

Wij zouden vandaag naar New York vliegen.... maar helaas. -O-
We houden nog wel hoop dat we op vakantie naar Gran Canaria kunnen in de zomer, als het kan en mag dan gaan we wel.
Make love, not war ☮
pi_193219988

Zo, de nieuwe jeu de boules ballen zijn besteld:

Juin uit Eigen Tuin!
  woensdag 20 mei 2020 @ 09:35:47 #8
20720 brother52
Dus..........
pi_193220333
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
  woensdag 20 mei 2020 @ 10:08:37 #9
20720 brother52
Dus..........
pi_193220663
En daar ging de stroom... -O-
Kitty at my foot and I want to touch it
  woensdag 20 mei 2020 @ 11:05:11 #10
120423 Melting
on Radio 49!
pi_193221433
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 10:08 schreef brother52 het volgende:
:o
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
pi_193222183
quote:
Het zal weer eens niet -O-
pi_193222228
Net bij de Aldi een paar klimplanten gescoord, ik ben de lelijke schutting beu, dus nu komen er mooie clematissen tegenaan. En een passiebloem voor over de pergola, de vorige week geplante kamperfoelie verhuis ik wel naar achterin de tuin.
  woensdag 20 mei 2020 @ 12:16:05 #13
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_193222322
Hier in de plaats ook op 2 plekken uitval vandaag las ik net. 1 opgelost en de ander hopen ze rond 16:00u opgelost te hebben.
Gedoe allemaal.

Ik ga zo maar eens kijken hoe en waar ik al dat verpakkingsmateriaal ga opruimen. De hele bank ligt nu vol :@ Even wat lego van de deka wegbrengen werd een bbq gisteren.
Die doos van de schoenen is gewoon oudpapier, maar die van het scherm en het piepschuim gaat denk ik maar naar de schuur, mocht er iets mis gaan ivm retourzending dan.
You sound reasonable...Time to up my medication.
pi_193222830
quote:
Wel blijven trappen hè.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_193222839
quote:
2s.gif Op woensdag 20 mei 2020 08:40 schreef Diaan73 het volgende:
Wij zouden vandaag naar New York vliegen.... maar helaas. -O-
Gewoon tóch stiekem doen! YOLO!
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_193223041
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 12:50 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Mondkapje op en gaan.
Ik zag net op nu.nl een absurde foto van Italiaanse dames op een terras. Eentje droeg een spatscherm, maar dronk wel koffie onder dat ding. Iets zegt me dat die dames het niet helemaal begrijpen
pi_193223088
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 13:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Mondkapje op en gaan.
Ik zag net op nu.nl een absurde foto van Italiaanse dames op een terras. Eentje droeg een spatscherm, maar dronk wel koffie onder dat ding. Iets zegt me dat die dames het niet helemaal begrijpen
Ik zag op tv gisteren een drietal Duitsers op een terras met elk een flinke fles pils voor zich. Ze droegen alledrie een mondkapje, maar trokken die, ook nog eens aan het kapje zelf, dus niet aan de elastiekjes, naar beneden om bier te drinken. Tja.
  woensdag 20 mei 2020 @ 13:11:33 #18
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_193223156
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 12:50 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

:D
Make love, not war ☮
  woensdag 20 mei 2020 @ 13:39:43 #19
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_193223617
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 13:03 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Mondkapje op en gaan.
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 13:06 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Ik zag op tv gisteren een drietal Duitsers op een terras met elk een flinke fles pils voor zich. Ze droegen alledrie een mondkapje, maar trokken die, ook nog eens aan het kapje zelf, dus niet aan de elastiekjes, naar beneden om bier te drinken. Tja.
Precies, weg met die kapjes en schermen als schijnveiligheid wanneer je voldoende afstand kan én weet te houden.
Maar ja, het moet in sommige landen en dus krijg je de meest idiote capriolen met die dingen...

Ik heb mijn Amsterdamse mondkapjes inmiddels in huis, maar die zal ik niet of zo min mogelijk dragen...
pi_193223709
Van de week een mevrouw bij de Deka, compleet ingepakt in jas met capuchon, mondkapje, sjaal, handschoentjes, het leek wel een ruimtereiziger. Het heeft geen enkele zin, zeker niet als je niet weet wat je doet met beschermingsmiddelen. Jezelf bescherm je er in elk geval niet mee en ik gok toch dat de meeste mensen denken dat ze zichzelf ermee beschermen.
Symph heeft zich aangemeld voor de jeu de boules vanaf volgende week, ik ben heel benieuwd hoe het daar gaat, want het gros van de leden valt in de categorie eigenwijze zeventigplussers. Vanuit de club zullen ze er alles aan doen om het volgens de richtlijnen te doen hoor, daar twijfel ik niet aan.
  woensdag 20 mei 2020 @ 13:47:15 #21
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_193223715
Fijn, zo'n super-eerlijk autistisch kind. Hij kreeg net een uitnodiging van de GGD om een enquete in te vullen en kreeg na afloop prompt de melding dat hij wordt uitgenodigd op het spreekuur van jeugdzorg ;(

Hij liet me de uitnodiging lezen: "je geeft aan dat je thuis wel eens genegeerd, uitgescholden of opgesloten wordt". Om die reden willen we je uitnodigen voor een gesprek met jeugdzorg :o

Ik zeg verbaasd dat wij hem echt nooit uitschelden of opsluiten en dat ik hem best wel eens zou willen negeren, maar dat dat helaas onmogelijk is bij hem. "Dat klopt", zegt hij, "maar heel soms als je heel erg boos bent, dan scheld je wel eens en je vraagt me ook wel eens om naar boven te gaan omdat je even rust wilt en ik moest het toch eerlijk invullen."

Het is dat ik weet dat we toch al een aantekening hebben bij jeugdzorg, maar anders....
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_193223743
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 13:47 schreef livelink het volgende:
Fijn, zo'n super-eerlijk autistisch kind. Hij kreeg net een uitnodiging van de GGD om een enquete in te vullen en kreeg na afloop prompt de melding dat hij wordt uitgenodigd op het spreekuur van jeugdzorg ;(

Hij liet me de uitnodiging lezen: "je geeft aan dat je thuis wel eens genegeerd, uitgescholden of opgesloten wordt". Om die reden willen we je uitnodigen voor een gesprek met jeugdzorg :o

Ik zeg verbaasd dat wij hem echt nooit uitschelden of opsluiten en dat ik hem best wel eens zou willen negeren, maar dat dat helaas onmogelijk is bij hem. "Dat klopt", zegt hij, "maar heel soms als je heel erg boos bent, dan scheld je wel eens en je vraagt me ook wel eens om naar boven te gaan omdat je even rust wilt en ik moest het toch eerlijk invullen."

Het is dat ik weet dat we toch al een aantekening hebben bij jeugdzorg, maar anders....
Oh mijn god. Stiekem moet ik wel een beetje lachen
  woensdag 20 mei 2020 @ 13:56:52 #23
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_193223839
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 13:47 schreef livelink het volgende:

Wat DDM zegt...
  woensdag 20 mei 2020 @ 13:59:52 #24
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_193223885
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 13:48 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Oh mijn god. Stiekem moet ik wel een beetje lachen
Eigenlijk had ik in stijl moeten reageren:
Stom rotjoch, hoe kon je dat nou invullen. Ga naar je kamer en blijf daar. Ik wil je de rest van de dag niet meer zien of horen!

Hij zou er zelf wel de humor van in hebben kunnen zien, maar helaas dat bedenk ik me weer te laat.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_193223895
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 13:59 schreef livelink het volgende:

[..]

Eigenlijk had ik in stijl moeten reageren:
Stom rotjoch, hoe kon je dat nou invullen. Ga naar je kamer en blijf daar. Ik wil je de rest van de dag niet meer zien of horen!

Hij zou er zelf wel de humor van in hebben kunnen zien, maar helaas dat bedenk ik me weer te laat.
Je moet wel de deur dan op slot doen he? Anders telt het niet als opsluiten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')