SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Je mag weer de wei in...quote:Op woensdag 20 mei 2020 07:39 schreef just me het volgende:
Zo maar de spieren wat losgooien, ben bang dat ik anders na het golfen spierpijn heb
quote:Op woensdag 20 mei 2020 08:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je mag weer de wei in...![]()
Have fun!
[ afbeelding ]
Wel blijven trappen hè.quote:
Gewoon tóch stiekem doen! YOLO!quote:Op woensdag 20 mei 2020 08:40 schreef Diaan73 het volgende:
Wij zouden vandaag naar New York vliegen.... maar helaas.
Mondkapje op en gaan.quote:
Ik zag op tv gisteren een drietal Duitsers op een terras met elk een flinke fles pils voor zich. Ze droegen alledrie een mondkapje, maar trokken die, ook nog eens aan het kapje zelf, dus niet aan de elastiekjes, naar beneden om bier te drinken. Tja.quote:Op woensdag 20 mei 2020 13:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Mondkapje op en gaan.
Ik zag net op nu.nl een absurde foto van Italiaanse dames op een terras. Eentje droeg een spatscherm, maar dronk wel koffie onder dat ding. Iets zegt me dat die dames het niet helemaal begrijpen
quote:Op woensdag 20 mei 2020 13:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Mondkapje op en gaan.
Ik zag net op nu.nl een absurde foto van Italiaanse dames op een terras. Eentje droeg een spatscherm, maar dronk wel koffie onder dat ding. Iets zegt me dat die dames het niet helemaal begrijpen
Precies, weg met die kapjes en schermen als schijnveiligheid wanneer je voldoende afstand kan én weet te houden.quote:Op woensdag 20 mei 2020 13:06 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik zag op tv gisteren een drietal Duitsers op een terras met elk een flinke fles pils voor zich. Ze droegen alledrie een mondkapje, maar trokken die, ook nog eens aan het kapje zelf, dus niet aan de elastiekjes, naar beneden om bier te drinken. Tja.
Oh mijn god. Stiekem moet ik wel een beetje lachenquote:Op woensdag 20 mei 2020 13:47 schreef livelink het volgende:
Fijn, zo'n super-eerlijk autistisch kind. Hij kreeg net een uitnodiging van de GGD om een enquete in te vullen en kreeg na afloop prompt de melding dat hij wordt uitgenodigd op het spreekuur van jeugdzorg![]()
Hij liet me de uitnodiging lezen: "je geeft aan dat je thuis wel eens genegeerd, uitgescholden of opgesloten wordt". Om die reden willen we je uitnodigen voor een gesprek met jeugdzorg![]()
Ik zeg verbaasd dat wij hem echt nooit uitschelden of opsluiten en dat ik hem best wel eens zou willen negeren, maar dat dat helaas onmogelijk is bij hem. "Dat klopt", zegt hij, "maar heel soms als je heel erg boos bent, dan scheld je wel eens en je vraagt me ook wel eens om naar boven te gaan omdat je even rust wilt en ik moest het toch eerlijk invullen."
Het is dat ik weet dat we toch al een aantekening hebben bij jeugdzorg, maar anders....
Wat DDM zegt...quote:Op woensdag 20 mei 2020 13:47 schreef livelink het volgende:
Fijn, zo'n super-eerlijk autistisch kind. Hij kreeg net een uitnodiging van de GGD om een enquete in te vullen en kreeg na afloop prompt de melding dat hij wordt uitgenodigd op het spreekuur van jeugdzorg![]()
Hij liet me de uitnodiging lezen: "je geeft aan dat je thuis wel eens genegeerd, uitgescholden of opgesloten wordt". Om die reden willen we je uitnodigen voor een gesprek met jeugdzorg![]()
Ik zeg verbaasd dat wij hem echt nooit uitschelden of opsluiten en dat ik hem best wel eens zou willen negeren, maar dat dat helaas onmogelijk is bij hem. "Dat klopt", zegt hij, "maar heel soms als je heel erg boos bent, dan scheld je wel eens en je vraagt me ook wel eens om naar boven te gaan omdat je even rust wilt en ik moest het toch eerlijk invullen."
Het is dat ik weet dat we toch al een aantekening hebben bij jeugdzorg, maar anders....
Eigenlijk had ik in stijl moeten reageren:quote:Op woensdag 20 mei 2020 13:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh mijn god. Stiekem moet ik wel een beetje lachen
Je moet wel de deur dan op slot doen he? Anders telt het niet als opsluitenquote:Op woensdag 20 mei 2020 13:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Eigenlijk had ik in stijl moeten reageren:
Stom rotjoch, hoe kon je dat nou invullen. Ga naar je kamer en blijf daar. Ik wil je de rest van de dag niet meer zien of horen!
Hij zou er zelf wel de humor van in hebben kunnen zien, maar helaas dat bedenk ik me weer te laat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |