Heb interesse in die met amandel, maar heb NB eerder gehad en er zit parfum in. Nu jeukt mijn hoofdhuid zo erg. Geen idee of het daardoor komt maar goed. NB is momenteel mijn tweede optie. Eerst mijn hoofdhuid herstellen met Eucerin shampoo etc.quote:Op zondag 21 juni 2020 17:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nature box heeft ze ook zag ik bij de Etos, misschien doen die wat voor jouw haar?
quote:Op zondag 5 juli 2020 18:12 schreef Megara het volgende:
[..]
Dank je! Ze zijn wel echt dik en crčme-achtig qua structuur, maar er zitten geen siliconen in. Heb geen last van te zwaar haar, en ik gebruik allebei de producten over de gehele lengte.
Ik wist niet dat je ze in NL nergens kon krijgen! Ik woon in Polen en heb ze bij de Rossmann gehaald, dus als je dicht bij de Duitse grens zou wonen dan kun je dat proberen
Ingrediënten shampoo:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ingrediënten conditioner:Woon wel bij de grens, maar denk niet dat ik de moeite over heb voor een shampoo,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Toch bedankt,
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
Wel een opmerking: ik gebruik mijn Denman om te stylen, niet om te ontklitten. Mason Pearson heeft geen borstels die zo te zien datzelfde effect zouden leveren.quote:Op maandag 6 juli 2020 08:44 schreef quirina het volgende:
Gewoon de lijn shampoo conditoner en thuisbehandeling 3 allen van Olaplex gebruiken. Het is duur maar het allerbeste voor je haar. De rest haalt het niet bij olaplex qua kwaliteit. Bovendien is het recept van olaplex uniek tov zogenaamde dupes.
En als je wil borstelen mason pearson. Ik had eerst een Denman maar Mason Pearson is veel zachter met je haar en kwalitatief beter.
Wil je wat verkopen toevalligquote:Op donderdag 9 juli 2020 10:51 schreef -Spring het volgende:
Breek me de bek niet open.![]()
Ik heb voor honderden Euro's cg-producten staan. Ik ben er zelfs bij Ikea een extra kast voor moeten aanschaffen. En mn favourite producten zijn op het moment Schwarzkopf Piratenshampoo van Zeeman, Andrelon Zijdeglans & Zen, zelfgemaakte lijnzaad- en havermoutgel en glijmiddel van Kruidvat.
Ik ben toevallig net een cg-ruilgroepje begonnen in mijn woonplaatsquote:Op donderdag 9 juli 2020 10:53 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Wil je wat verkopen toevallig
Overigens, ik dacht dat een leave-in een must was. Ik heb het nu een paar keer niet gebruikt en het zit veel beter.
Mooi Seven!quote:Op zondag 6 september 2020 18:17 schreef Seven. het volgende:
Ik ben nu ruim een jaar CG. Petal Fresh teatree shampoo, Andrelon Zen en Zijdeglans, dagelijks Banana Hairfood van Fructis als het vast zit. Ik zoek nog een lichtere variant voor als ik m'n haar los draag, ter vervanging van de Nature Box leave in.
Stylen: zeiknat ploppen met Nature Box, even in een handdoek wikkelen. Daarna Nivea krullencreme en Nivea krullenmousse.
[ afbeelding ]
Mijn haar wordt nu ook serieus lang, binnenkort eens naar de kapper.
Klopt, ik gebruik 'm als leave in. Gebruik je producten met proteīne?quote:Op zondag 6 september 2020 18:19 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Mooi Seven!
Die Banana hairfood is toch een masker?
Ik zit nog steeds te kutten met CG. Ik ben al een hele tijd CG (ook een jaar ofzo) maar mijn haar blijft pluizen, wat ik ook doe. Bloedirritant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik gebruik ook alleen masker met proteīne. Mijn haar word snel droog en stug door teveel proteīne.quote:Op zondag 6 september 2020 20:23 schreef Sunshine1982 het volgende:
Oh thanks ladies! Ik gebruik 1 dingetje met proteīne volgens mij. Blijkbaar is dat dan niet genoeg! Ga eens op zoek naar (betaalbare) producten met proteīneEn wat een verschil Spring!
Aunt Jackie’s Quench hoor ik veel goede verhalen over.quote:Op zondag 6 september 2020 20:53 schreef Molo het volgende:
N00bvraagje, wat is een masker of leave in met lekker veel proteīne wat een aanrader is voor krullen?
Ik doe nu altijd olie met siliconen en daarna krullencreme om de krullen beetje hold te geven
Dun pluizig krulhaar hier, kort helaasch (breekt steevast af)
Mooie bos haar Senesta!quote:Op zondag 6 september 2020 20:45 schreef senesta het volgende:
Mooi Spring!
Ik heb mijn haar laten knippen omdat het door o.a ziekte en medicijnen erg beschadigd was. Het krult nu weer maar met name onderin, bovenop is het lastig om de krullen goed te houden zonder dat ze uitzakken maar daar is het ook langer.
Maar ik ben wel blij met de methode en we blijven gewoon volhouden 😉
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 september 2020 20:20 schreef -Spring het volgende:
Wat een verschil!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Resistance is futile.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |