Warm bad.quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:38 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
hij praat eigenlijk wel als een verstandelijk beperkt persoon
één heeft problemen, in overleg 6 maanden op 0 gezet en daarna 18 maanden op 133%. De andere twee heb ik niets van gehoord. Verhogingen voor die twee komen in Januari en September, volgens contract.quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:39 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Wat ga jij met je huurders doen? Gewoon de huur verhogen?
Fair enough.quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik snap dat veel bedrijven nu ondanks steun toch wat moeten herstructureren hoor. Ik denk alleen dat de focus nu ook wel heel erg ligt op het overeind houden van bedrijven, terwijl je uiteindelijk ook nergens bent als de consumptie er niet is. Mensen die worden ontslagen kosten de staat uiteindelijk sowieso al geld. Dan vind ik het wel wat eenzijdig om enkel kapitaal aan te wenden om bedrijven overeind te houden.
Dat valt me reuze mee.quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:42 schreef monkyyy het volgende:
[..]
één heeft problemen, in overleg 6 maanden op 0 gezet en daarna 18 maanden op 133%. De andere twee heb ik niets van gehoord. Verhogingen voor die twee komen in Januari en September, volgens contract.
Lijkt me wel ja.quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:47 schreef monkyyy het volgende:
Definieer chronisch ziek. Is diabetes chronisch ziek?
jaquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:47 schreef monkyyy het volgende:
Iedere dag even naar buiten moet lukken toch.quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:48 schreef svann het volgende:
Bewegen schiet er nu wel een beetje bij in.
Arie Boomsma heeft nog genoeg thuisoefeningen online staan van voordat hij zelf een sportschool had en thuissporten nog prima was.quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:48 schreef svann het volgende:
Bewegen schiet er nu wel een beetje bij in.
Dat valt onder de definitie ja. Als je zoals ik een type 1 hebt, dan heb je gewoon een auto-immuunziekte waar je helaas niet vanaf komt. Met een type 2 heb je nog een ziekte waar je met een gezonde levensstijl soms zelfs nog min of meer vanaf kan komen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:47 schreef monkyyy het volgende:
Een goede training in de sportschool is thuis niet makkelijk te simulerenquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:49 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Arie Boomsma heeft nog genoeg thuisoefeningen online staan van voordat hij zelf een sportschool had en thuissporten nog prima was.
quote:Chronische ziekten neigen ertoe naarmate de leeftijd vordert meer voor te komen. De belangrijke chronische aandoeningen in ontwikkelde landen omvatten:
artrose
astma
cardiovasculaire ziekten zoals hartaanvallen
diabetes
epilepsie
kanker
reuma
zwaarlijvigheid
quote:
1 September, dan mag je weer naar Bella, Tatjana en Destinyquote:
Gruwelijk nat.quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:56 schreef monkyyy het volgende:
[..]
1 September, dan mag je weer naar Bella, Tatjana en Destiny
welke is de Roemeense?quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:56 schreef monkyyy het volgende:
[..]
1 September, dan mag je weer naar Bella, Tatjana en Destiny
die praat z'n ouders of het jeugdjournaal naquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:57 schreef svann het volgende:
Dat jochie had niet echt de horeca-leeftijd.
ze beweegt haar lippen maar probeert haar tanden op elkaar te houdenquote:Op woensdag 20 mei 2020 23:03 schreef Ronald het volgende:
Wat een vervelende hijgerige stem heeft Halsema, echt heel naar om naar te luisteren
Logisch. Straks moet ze weer uit de dienstwoning.quote:Op woensdag 20 mei 2020 23:02 schreef Jemoederniet het volgende:
Ja in een klein dorpje in het groen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |