Die vent doet tenminste nog goede dingen en kost ons geen klauwen met geld door geblunderquote:
Je vergeet Femke Halsemaquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:16 schreef monkyyy het volgende:
Ik ga een fanclub oprichten genaamd:
ikweethetookniet houdt van Wopke, Jort en Martijn Koning
Maar ze slaapt wel apart en neukt al maanden niet meerquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:20 schreef superniger het volgende:
Pas op.
Femke heeft doorgeladen mitrailleurs in huis.
Waarschijnlijk om dezelfde reden dat er gehamerd wordt op het overeind houden van bedrijven die niet rendabel zijn.quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:29 schreef Van_Poppel het volgende:
Waarom dat blijven op hameren op banen die niet meer rendabel zijn?
Die politici doen net of werkgelegenheid creëren het doel van een bedrijf is.quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:29 schreef Van_Poppel het volgende:
Waarom dat blijven op hameren op banen die niet meer rendabel zijn?
Zo klaar, het is weekendquote:
Eerste rondeGenot.quote:
denk eerder over Obama met een voorbinddildoquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:32 schreef superniger het volgende:
Zou Charles weleens fantaseren over Carrie?
Vooral dat het randvoorwaardelijk is voor het geven van overheidssteun. Als een bedrijf kennelijk niet rendabel is kun je het net zo goed lekker laten klappen en de werknemers compenseren voor loonverlies.quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:30 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Die politici doen net of werkgelegenheid creëren het doel van een bedrijf is.
Hij heeft z'n ogen al bijna dicht.quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:32 schreef superniger het volgende:
Zou Charles weleens fantaseren over Carrie?
Eens hoor, maar er zullen ook bedrijven zijn die nog (net) rendabel zijn als ze een aantal mensen laten gaan. Wat moet je daar mee dan?quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vooral dat het randvoorwaardelijk is voor het geven van overheidssteun. Als een bedrijf kennelijk niet rendabel is kun je het net zo goed lekker laten klappen en de werknemers compenseren voor loonverlies.
grazie mille monkyyyquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:33 schreef monkyyy het volgende:
Vandaag heb ik weer centjes overgemaakt naar Wopke, aanslag 2019 En nu linea recta naar de Italianen zeker
Vijf 53-jarige pizzabakkers kunnen nu dankzij jou met pensioen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:33 schreef monkyyy het volgende:
Vandaag heb ik weer centjes overgemaakt naar Wopke, aanslag 2019 En nu linea recta naar de Italianen zeker
Dat is dan mijn contributie aan de BV Nederland, denk ik danquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vijf 53-jarige pizzabakkers kunnen nu dankzij jou met pensioen.
hij praat eigenlijk wel als een verstandelijk beperkt persoonquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:35 schreef Zipportal het volgende:
God is in de studio geland.
@:kingroland
Ik snap dat veel bedrijven nu ondanks steun toch wat moeten herstructureren hoor. Ik denk alleen dat de focus nu ook wel heel erg ligt op het overeind houden van bedrijven, terwijl je uiteindelijk ook nergens bent als de consumptie er niet is. Mensen die worden ontslagen kosten de staat uiteindelijk sowieso al geld. Dan vind ik het wel wat eenzijdig om enkel kapitaal aan te wenden om bedrijven overeind te houden.quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:34 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Eens hoor, maar er zullen ook bedrijven zijn die nog (net) rendabel zijn als ze een aantal mensen laten gaan. Wat moet je daar mee dan?
Wat ga jij met je huurders doen? Gewoon de huur verhogen?quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:38 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dat is dan mijn contributie aan de BV Nederland, denk ik dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |