Ja dit dorp is ook zo gigantisch groot natuurlijk, de AH is hier als je het vergelijkt met een grote stad ook om de hoekquote:Op dinsdag 19 mei 2020 23:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan weet ik ongeveer waar je woont
Mijn gewone verjaardag is al passéquote:
quote:
Wanneer is die?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 23:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mijn gewone verjaardag is al passé
Heb je niet gewoon appel ofzo?quote:
Oh dat verhaal ken ik wel, ik had het alleen nooit aan elkaar verbondenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 23:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, ik had destijds een relatie met een Hongaarse. Na een jaar elke maand heen en weer vliegen, ben ik daar maar naartoe verhuisd.
Helaas heeft zij na vijf jaar de relatie verbroken. Toen heb ik besloten weer terug naar huis te gaan. Soms een beetje spijt van, want mijn hart ligt nog wel deels in Boedapest. Maar ik had toen enorm veel behoefte aan familie en bekenden om me heen
Om te downloaden? Ehm dan denk ik dat de Granny Smith toch het meest geschikt isquote:
godverquote:Op dinsdag 19 mei 2020 23:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Mijn hangmat is vertraagd. Mijn donderdagplannen, wat doe je.
Ik weet nog dat in Geldrop eerst de Torro zat, daarna is het Edah geworden. In dat pand zit echt al jaren een Nettorama..quote:Op dinsdag 19 mei 2020 23:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hier in Zoetermeer had je de Konmar, was net als de Edah van Vendex destijds, alleen groter qua formaat. Werd na Konmar de AH XL
Verrrdikkeme!quote:Op dinsdag 19 mei 2020 23:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Oja de Torro, die hadden we in Dordrecht destijds ookquote:Op dinsdag 19 mei 2020 23:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik weet nog dat in Geldrop eerst de Torro zat, daarna is het Edah geworden. In dat pand zit echt al jaren een Nettorama..
In EIndhoven (voorin vanuit Geldrop) had je ook een WIllem Groenwoud (voor-en-achternaam boks). Daar ging ma ook vaak boodschappen doen met de fiets..
Voor een appeltaart liever een elstar of jonagold hoorquote:Op dinsdag 19 mei 2020 23:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Om te downloaden? Ehm dan denk ik dat de Granny Smith toch het meest geschikt is
Snap ik. Dat was ook één van de redenen dat ik niet mijn hele leven in Hongarije had willen doorbrengen: slechte sociale voorzieningen, rampzalige gezondheidszorg, etc.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 23:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh dat verhaal ken ik wel, ik had het alleen nooit aan elkaar verbonden. Lastig... Maar in ieder geval een ervaring en (hopelijk) mooie herinnering.
Ik snap dat gevoel overigens wel een beetje ondanks dat ik nooit in dezelfde situatie heb gezeten. Ik voel soms een drang om (tijdelijk) naar het buitenland te verhuizen, maar tegelijkertijd wil ik ook gewoon in een land zijn waar (bijna) alles goed geregeld is en mijn vrienden en familie dichtbij zijn.
De postbode is er in gaan liggenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 23:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Thanks!quote:Op dinsdag 19 mei 2020 23:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Mooie dag!
Mijn zusje is bevallen op die dag
Elstarquote:Op dinsdag 19 mei 2020 23:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor een appeltaart liever een elstar of jonagold hoor
Bos, geef eens terug.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 23:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De postbode is er in gaan liggen.
Zelfde, maar ik heb trek in alles.quote:
Ook gewoon heb ik het liefste een elstar, precies de juiste combinatie zoet/zuur en stevig om in te bijten zonder dat die kneiterhard is.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 23:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Elstar![]()
Maar ik dacht dat je een appel wilde, on the rocks zeg maar
Ja, Hongarije lijkt me op die gebieden nou niet echt de 'place to be', zeker als je Nederland gewend bentquote:Op dinsdag 19 mei 2020 23:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Snap ik. Dat was ook één van de redenen dat ik niet mijn hele leven in Hongarije had willen doorbrengen: slechte sociale voorzieningen, rampzalige gezondheidszorg, etc.
Maar als je de kans krijgt: doen! Het is echt een toffe ervaring. En met jouw vak kun je heel gemakkeijk een poosje als digital nomad door het leven gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |