Hi ha ho,quote:Op woensdag 20 mei 2020 01:08 schreef moemoe het volgende:
Hoi,
Je bent gementioned omdat je zeer gemist wordt in dit topic. We horen graag wat je uitspookt tijdens deze pandemie en misschien wil je ook delen of je al corona hebt gehad?
XOXO
Grote kans dat je het hebt (gehad), ik zou toch even de huisarts raadplegen als ik jou was.quote:Op woensdag 20 mei 2020 01:56 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Hi ha ho,
Zowel ik als mn vriendin zijn eind feb/begin maart heel heftig ziek geweest. Echt ruim twee weken lang koorts en echt erg slecht te pas. Wij zijn niet getest, dus we weten niet of het ook daadwerkelijk corona was. Groetelz.
p.s. Ik mis @:J.A.R.V.I.S.
The fuckquote:Op woensdag 20 mei 2020 01:07 schreef moemoe het volgende:
@:Njosnavelin
@:rene
@:naatje_1
@:van_Lamehuizen
@:Specularium
@:Fylax
@:Karina
@:Inolvidable
@:arjan1112
@:d4v1d
@:Triggershot
@:haags_kwartiertje
@:johannes_vermeer
@:LTVDK
@:sp3c
@:Frutsel
@:timmmmm
@:bitterbal
@:bocaj
@:JohnWickPic
@:SpaceOddity
@:Straatcommando.
@:DJ11
@:SuperHartje
@:anonymoussie
@:Uccie
@:Mani89
@:Kauai
Stadsgenootquote:
quote:
Fysiek waarschijnlijk ergens om de hoek van de bakker, mentaal durf ik geen uitspraken over te doen.quote:
Ik ben de tuinaan het afgraven dus zowel fysiek als mentaal ben ik op sterven na dood. Dit valt me echt vies tegenquote:Op woensdag 20 mei 2020 10:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Fysiek waarschijnlijk ergens om de hoek van de bakker, mentaal durf ik geen uitspraken over te doen.
Ah herkenbaar, ik ben in de voortuin ook lekker aan het graven. Leuk he die uitgedroogde kleigrondquote:Op woensdag 20 mei 2020 10:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben de tuinaan het afgraven dus zowel fysiek als mentaal ben ik op sterven na dood. Dit valt me echt vies tegen
Ik denk dat 20% bij mij kleine stenen is. ik heb al zelfmoord overwogenquote:Op woensdag 20 mei 2020 10:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah herkenbaar, ik ben in de voortuin ook lekker aan het graven. Leuk he die uitgedroogde kleigrond
Met zelfmoord graaft die tuin zich niet sneller af hoor.quote:Op woensdag 20 mei 2020 10:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik denk dat 20% bij mij kleine stenen is. ik heb al zelfmoord overwogen
Eerst graven en er dan pas in gaan liggen, genoteerdquote:Op woensdag 20 mei 2020 10:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met zelfmoord graaft die tuin zich niet sneller af hoor.
Als jij tot 2 meter diep kan graven verdien je eerder een medaille.quote:Op woensdag 20 mei 2020 10:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Eerst graven en er dan pas in gaan liggen, genoteerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |