abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193215355
pi_193215490
De ruisjeskittens zijn al anderhalf uur los aan het gaan. De trap is ingelopen, de gaten in de kartonnen doos nog beter op maat gemaakt en nu hoor ik getrappel van voetjes en af en toe springveert er een hoofd omhoog aan de andere kant van de salontafel _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 19 mei 2020 @ 22:26:33 #3
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193215642
Piep is ernstig van slag. Ze ligt principieel alleen bij ons als we onder een dekentje liggen. En die tijd is over. Nu zit ze naast ons afwisselend afkeurend en teleurgesteld te kijken.
Spoilers!
pi_193216074
quote:
17s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 22:18 schreef Cat-astrophe het volgende:
De ruisjeskittens zijn al anderhalf uur los aan het gaan. De trap is ingelopen, de gaten in de kartonnen doos nog beter op maat gemaakt en nu hoor ik getrappel van voetjes en af en toe springveert er een hoofd omhoog aan de andere kant van de salontafel _O-
O+ :D
pi_193216099
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 22:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
Piep is ernstig van slag. Ze ligt principieel alleen bij ons als we onder een dekentje liggen. En die tijd is over. Nu zit ze naast ons afwisselend afkeurend en teleurgesteld te kijken.
Heerlijk die vaste gewoontes cq pavlov van dieren :)
pi_193216178
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 22:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ach, arme Piep ;( _O-

Hier is vooral hoogzomer een probleem. Want er moet schoot gelegen worden en als dat plakkerig en heet wordt is dat echt mijn schuld :(
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 19 mei 2020 @ 22:49:31 #7
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193216218
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 22:45 schreef Blues het volgende:

[..]

Heerlijk die vaste gewoontes cq pavlov van dieren :)
Het is echt elk voorjaar hetzelfde. Ze ligt nu op de flap van mijn vest. Niet met erg veel overtuiging maar ze moet toch wat.
Spoilers!
pi_193216393
Ik dacht dat ik rare katten had. Nika logt nooit bij mij en Elin hooguit naast met op de bank.en ik geloof dat ik het afgelopen Half jaar niet onder een dekentje heb gelegen
We have far more in common than that which devides us..
pi_193216408
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 22:49 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Het is echt elk voorjaar hetzelfde. Ze ligt nu op de flap van mijn vest. Niet met erg veel overtuiging maar ze moet toch wat.
Ach... O+

Hier net een kitten uit de krabpaal gered. Ze kunnen er prima in en uit, maar de jongedame kreeg het klaar om alleen aan haar voorklauwtjes bovenin aan een hangmat te bungelen :|W
pi_193216553
Ennnn... een pakje Liga wat ik kitten proof dacht te hebben weggelegd is prima geschikt om mee te nemen naar de vloer om daar te gaan tafelhockyen _O-
pi_193216736
Volgende week gaan we kijken voor een date, voor Cas O+
(In fokking Friesland. Maar goed, goede opvang, redelijk wat dames om mee te kunnen speeddaten. En deze dames zijn al gesteriliseerd ook. Nu hopen dat Cas ook met een klik heeft natuurlijk)

En verder kan ik geen groepsopdracht meer zien. En hoor ik net dat een van mijn übertoffe studievriendinnen gaat stoppen met de studie. ;(
pi_193216985
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:12 schreef Candaasje het volgende:
Volgende week gaan we kijken voor een date, voor Cas O+
(In fokking Friesland. Maar goed, goede opvang, redelijk wat dames om mee te kunnen speeddaten. En deze dames zijn al gesteriliseerd ook. Nu hopen dat Cas ook met een klik heeft natuurlijk)

En verder kan ik geen groepsopdracht meer zien. En hoor ik net dat een van mijn übertoffe studievriendinnen gaat stoppen met de studie. ;(
Cas op date O+
En jammer van de studievriendin. Waarom stopt ze?
pi_193217232
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:22 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Cas op date O+
En jammer van de studievriendin. Waarom stopt ze?
Een beetje dezelfde worsteling als ik ook toch wel regelmatig heb; ze is net zoals ik 30 jaar, heeft ook een vriend, ook een huis...wil ook reizen.... zeg maar een leven náást de studie. En niet elk weekend/vakantie de komende járen in de studieboeken zitten. Ze heeft daarnaast een kinderwens. (Die heb ik dan weer niet).

Aan het niveau ligt het niet: ze heeft al biomedische wetenschappen gestudeerd en een doctoraat in de geneeskunde (medicatie ontwikkeling voor longtransplantaties), en ze haalt ook elk vak waar ze zich nu voor inschrijft. (Ze heeft wat vrijstellingen en werkte ernaast op een hogeschool, dus ze had al een wat ander studieprogramma dan ik. ). Maar ze werkt er ook wel echt keihard voor, en dat breekt haar ook wel op.

We houden wel contact hebben we afgesproken. O+ We zijn beide idioot van konijnen , en in de zomer gaat ze verhuizen dus dan ga ik eens kijken of ik toch langs kan gaan. :)
  Moderator dinsdag 19 mei 2020 @ 23:40:36 #14
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193217245
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 22:09 schreef Tele6 het volgende:
@:sigme is baksoda en azijn niet veel harder voor je haar nog dan shampoo? Omdat het zo basisch is en daarna zuur? Verdun je het sterk?

Zuur+base, kom je neutraal uit.

Ooit es bij een training zo'n beroeps protesteerder getroffen.
De levensmiddelen industrie was toch zo belangrijk schandalig, want ja, mandarijntje in blik, eerst werd daar zoutzuur aan toegevoegd om het schilletje op te lossen en daarna gootsteenontstopper.

Maat en ik:
"Ja dus, wat is je probleem?"

Raakte hij helemaal gefrustreerd omdat we het "gevaar" niet zagen. _O-
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_193217399
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:39 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Een beetje dezelfde worsteling als ik ook toch wel regelmatig heb; ze is net zoals ik 30 jaar, heeft ook een vriend, ook een huis...wil ook reizen.... zeg maar een leven náást de studie. En niet elk weekend/vakantie de komende járen in de studieboeken zitten. Ze heeft daarnaast een kinderwens. (Die heb ik dan weer niet).

Aan het niveau ligt het niet: ze heeft al biomedische wetenschappen gestudeerd en een doctoraat in de geneeskunde (medicatie ontwikkeling voor longtransplantaties), en ze haalt ook elk vak waar ze zich nu voor inschrijft. (Ze heeft wat vrijstellingen en werkte ernaast op een hogeschool, dus ze had al een wat ander studieprogramma dan ik. ). Maar ze werkt er ook wel echt keihard voor, en dat breekt haar ook wel op.

We houden wel contact hebben we afgesproken. O+ We zijn beide idioot van konijnen , en in de zomer gaat ze verhuizen dus dan ga ik eens kijken of ik toch langs kan gaan. :)
A ja, veel overeenkomsten. Ik vind het knap hoe je het doet, zeker met het vooruitzicht nog jaren aan de studie te zitten. Maar je weet waar je het voor doet natuurlijk.
Leuk als jullie nog contact blijven houden :Y
pi_193217469
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:50 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

A ja, veel overeenkomsten. Ik vind het knap hoe je het doet, zeker met het vooruitzicht nog jaren aan de studie te zitten. Maar je weet waar je het voor doet natuurlijk.
Leuk als jullie nog contact blijven houden :Y
Jup, ik wil het nog steeds héél graag en ik mis de colleges nu oprecht, maar laat ik het zo zeggen; de enige ruzies die we hier thuis hebben, gaan wel over die studie. Dat is wel eens pittig. Het beperkt natuurlijk wel enorm.

Maar goed, we gaan het zien; 2/3 van de studenten stopt al voor het behalen van de bachelor (al dan niet gedwongen) dus het zat wel in de lijn der verwachting dat niet iedereen zou (kunnen) blijven. Ik hoop het wel te halen. Maar deze examenperiode wordt ook wel spannend. Dus komende weken de schouders er wat verder onder zetten. :)
  woensdag 20 mei 2020 @ 06:02:16 #17
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_193218792
:O morguh!

Voor de statistieken, ik was mn haar om de dag. Dat vind ik al weinig. Ik ben echt verbaasd dat mensen het 2 weken niet hoeveel te doen. :o tevens maak ik iedere dag mn haar nat onder de douche, anders word ik niet wakker.. ofzo.

De kok had gister zelfgemaakt bapao gemaakt. :Y) super lekker! Ook leuk os dat we 1 vegetarische collega hebben en hij daar allerlei lekkere dingen voor maakt.. en dan genoeg zodat wij het ook kunnen proberen ^O^

Verder O+ voor katten, want katten..

_O_ voor candaasje. Ik zit er nog altijd aan te denken om een MBA te doen, maar weet niet of het gaat lukken.. Ik wil wel weer eens mn hersenen gebruiken..maar het is natuurlijk ook wel flink pittig zo'n studie.

En gister de uitslag van (verplichte) covidtest gehad .. " momenteel COVID negatief " ^O^
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_193218896
Moi :W

Vroeg wakker vanwege een mug. Eruit gegaan om te werken. Maar bij nader inzien toch geen zin :')

Voor de statistieken: zo'n twee á drie keer per week douchen en haren wassen.
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_193218898
Meh. Ik zou nog wel even kunnen slapen. Maar ga mezelf toch maar mn bed uitschoppen zodat ik nog een rondje kan lopen voor mn werk.
pi_193218967
Mogge! Mijn roostervrije dag vandaag. Ik heb gepland vandaag naar de lokale grote stad (kleine stad) te gaan om mezelf te voorzien van nieuwe bh's en onderboxems. Dolle pret. En drie paar sokken voor m'n lief :D.

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 22:09 schreef Tele6 het volgende:
@:sigme is baksoda en azijn niet veel harder voor je haar nog dan shampoo? Omdat het zo basisch is en daarna zuur? Verdun je het sterk?

Azijn in haar doet me denken aan toen we hoofdluis hadden als kind. Eindeloos kammen, met azijn zodat het beter doorkambaar was en zodat de neten hopelijk loslieten. We hadden altijd appelazijn :r

Ik heb zeepvrije vegan superhippie shampoo O+
Ruikt naar rozemarijn en munt O+
De eerste maanden ontplofte mijn haar erdoor, maar nu is het wel weer normaal. Was wel even wennen in ieder geval. :D
Baksoda doe ik zoiets als twee theelepels in een klein flesje warm water; azijn doe ik nog 4 delen water bij. Dit is niet speciaal 'zacht' voor mijn haar ofzo, maar van shampoo wordt het raar (en van niet-wassen, wat ik best lang geprobeerd heb, te vies). Ik kan niet goed tegen zeep, ik ga er van stinken.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_193219015
:W
Sterkheidsbaas van alles.
pi_193219111
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 06:02 schreef Barreltje het volgende:
:O morguh!

Voor de statistieken, ik was mn haar om de dag. Dat vind ik al weinig. Ik ben echt verbaasd dat mensen het 2 weken niet hoeveel te doen. :o
Toch al wel een jaar of 2, 3 niet *)
En dan niet niet wassen maar wel soda/azijn/hippieshampoo. Gewoon, alleen water erin, niks anders.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_193219142
:W

Ik was mijn haar wanneer ik denk 'hey, ik moet mijn haar eens wassen'
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_193219258
1x per week op zondag en op vrije dagen spoel ik het alleen maar uit.
Kapstergodin is tevreden want dit is ruim voldoende voor het haar zegt ze.

Buffelen :W
  Official ESF Kreviewer woensdag 20 mei 2020 @ 08:11:15 #25
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_193219418
Mensen die niet elke dag hun haar wassen. :').

Heb je dan ook van die dikke korsten op je huid enzo?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')