quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:18 schreef Cat-astrophe het volgende:
De ruisjeskittens zijn al anderhalf uur los aan het gaan. De trap is ingelopen, de gaten in de kartonnen doos nog beter op maat gemaakt en nu hoor ik getrappel van voetjes en af en toe springveert er een hoofd omhoog aan de andere kant van de salontafel
Heerlijk die vaste gewoontes cq pavlov van dierenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
Piep is ernstig van slag. Ze ligt principieel alleen bij ons als we onder een dekentje liggen. En die tijd is over. Nu zit ze naast ons afwisselend afkeurend en teleurgesteld te kijken.
Ach, arme Piepquote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
Piep is ernstig van slag. Ze ligt principieel alleen bij ons als we onder een dekentje liggen. En die tijd is over. Nu zit ze naast ons afwisselend afkeurend en teleurgesteld te kijken.
Het is echt elk voorjaar hetzelfde. Ze ligt nu op de flap van mijn vest. Niet met erg veel overtuiging maar ze moet toch wat.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:45 schreef Blues het volgende:
[..]
Heerlijk die vaste gewoontes cq pavlov van dieren
Ach...quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het is echt elk voorjaar hetzelfde. Ze ligt nu op de flap van mijn vest. Niet met erg veel overtuiging maar ze moet toch wat.
Cas op datequote:Op dinsdag 19 mei 2020 23:12 schreef Candaasje het volgende:
Volgende week gaan we kijken voor een date, voor Cas![]()
(In fokking Friesland. Maar goed, goede opvang, redelijk wat dames om mee te kunnen speeddaten. En deze dames zijn al gesteriliseerd ook. Nu hopen dat Cas ook met een klik heeft natuurlijk)
En verder kan ik geen groepsopdracht meer zien. En hoor ik net dat een van mijn übertoffe studievriendinnen gaat stoppen met de studie.
Een beetje dezelfde worsteling als ik ook toch wel regelmatig heb; ze is net zoals ik 30 jaar, heeft ook een vriend, ook een huis...wil ook reizen.... zeg maar een leven náást de studie. En niet elk weekend/vakantie de komende járen in de studieboeken zitten. Ze heeft daarnaast een kinderwens. (Die heb ik dan weer niet).quote:Op dinsdag 19 mei 2020 23:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Cas op date![]()
En jammer van de studievriendin. Waarom stopt ze?
Zuur+base, kom je neutraal uit.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:09 schreef Tele6 het volgende:
@:sigme is baksoda en azijn niet veel harder voor je haar nog dan shampoo? Omdat het zo basisch is en daarna zuur? Verdun je het sterk?
A ja, veel overeenkomsten. Ik vind het knap hoe je het doet, zeker met het vooruitzicht nog jaren aan de studie te zitten. Maar je weet waar je het voor doet natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 23:39 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Een beetje dezelfde worsteling als ik ook toch wel regelmatig heb; ze is net zoals ik 30 jaar, heeft ook een vriend, ook een huis...wil ook reizen.... zeg maar een leven náást de studie. En niet elk weekend/vakantie de komende járen in de studieboeken zitten. Ze heeft daarnaast een kinderwens. (Die heb ik dan weer niet).
Aan het niveau ligt het niet: ze heeft al biomedische wetenschappen gestudeerd en een doctoraat in de geneeskunde (medicatie ontwikkeling voor longtransplantaties), en ze haalt ook elk vak waar ze zich nu voor inschrijft. (Ze heeft wat vrijstellingen en werkte ernaast op een hogeschool, dus ze had al een wat ander studieprogramma dan ik. ). Maar ze werkt er ook wel echt keihard voor, en dat breekt haar ook wel op.
We houden wel contact hebben we afgesproken.We zijn beide idioot van konijnen , en in de zomer gaat ze verhuizen dus dan ga ik eens kijken of ik toch langs kan gaan.
Jup, ik wil het nog steeds héél graag en ik mis de colleges nu oprecht, maar laat ik het zo zeggen; de enige ruzies die we hier thuis hebben, gaan wel over die studie. Dat is wel eens pittig. Het beperkt natuurlijk wel enorm.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 23:50 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
A ja, veel overeenkomsten. Ik vind het knap hoe je het doet, zeker met het vooruitzicht nog jaren aan de studie te zitten. Maar je weet waar je het voor doet natuurlijk.
Leuk als jullie nog contact blijven houden
Baksoda doe ik zoiets als twee theelepels in een klein flesje warm water; azijn doe ik nog 4 delen water bij. Dit is niet speciaal 'zacht' voor mijn haar ofzo, maar van shampoo wordt het raar (en van niet-wassen, wat ik best lang geprobeerd heb, te vies). Ik kan niet goed tegen zeep, ik ga er van stinken.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:09 schreef Tele6 het volgende:
@:sigme is baksoda en azijn niet veel harder voor je haar nog dan shampoo? Omdat het zo basisch is en daarna zuur? Verdun je het sterk?
Azijn in haar doet me denken aan toen we hoofdluis hadden als kind. Eindeloos kammen, met azijn zodat het beter doorkambaar was en zodat de neten hopelijk loslieten. We hadden altijd appelazijn
Ik heb zeepvrije vegan superhippie shampoo![]()
Ruikt naar rozemarijn en munt
De eerste maanden ontplofte mijn haar erdoor, maar nu is het wel weer normaal. Was wel even wennen in ieder geval.
Toch al wel een jaar of 2, 3 nietquote:Op woensdag 20 mei 2020 06:02 schreef Barreltje het volgende:
morguh!
Voor de statistieken, ik was mn haar om de dag. Dat vind ik al weinig. Ik ben echt verbaasd dat mensen het 2 weken niet hoeveel te doen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |