@Molo houdt dat allemaal bijquote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wanneer was het? Een week geleden of zo?
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik laat me verrassen.
Het risico bestaat dat ik al slapend tegen iemand aankruip, maar verder?
Bedoel je deze? GC / [KSC #11399] Wanneer gaan we?quote:
Haha aahquote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet ik even mijn Teddybeerpak aantrekken en naar Emmen rijden?
Zin in zoveel. Vrijdag pas..quote:
Het vorige deel ging over de KSC-trip naar Berlijnquote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Bedoel je deze? GC / [KSC #11399] Wanneer gaan we?
Mental image.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet ik even mijn Teddybeerpak aantrekken en naar Emmen rijden?
Met een speciaal persoon? Vreemden knuffelen is not done momenteelquote:
Het is dat ik mobiel zit anders was ik een MI gaan opzoekenquote:
1Tje mag he, maar dan ook gelijk seks hebben wel.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Met een speciaal persoon? Vreemden knuffelen is not done momenteel
Is dat niet warm, zo'n pak?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik heb niet voor niks de bijnaam Budabeertje.
Fuckbuddyquote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:29 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
1Tje mag he, maar dan ook gelijk seks hebben wel.
Ah! Nou, als iemand op mij zit te wachten hoor ik het wel. Berlijn stast iig nog op mijn lijstje.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het vorige deel ging over de KSC-trip naar Berlijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |