@Molo houdt dat allemaal bijquote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wanneer was het? Een week geleden of zo?
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik laat me verrassen.
Het risico bestaat dat ik al slapend tegen iemand aankruip, maar verder?
Bedoel je deze? GC / [KSC #11399] Wanneer gaan we?quote:
Haha aahquote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet ik even mijn Teddybeerpak aantrekken en naar Emmen rijden?
Zin in zoveel. Vrijdag pas..quote:
Het vorige deel ging over de KSC-trip naar Berlijnquote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Bedoel je deze? GC / [KSC #11399] Wanneer gaan we?
Mental image.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet ik even mijn Teddybeerpak aantrekken en naar Emmen rijden?
Met een speciaal persoon? Vreemden knuffelen is not done momenteelquote:
Het is dat ik mobiel zit anders was ik een MI gaan opzoekenquote:
1Tje mag he, maar dan ook gelijk seks hebben wel.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Met een speciaal persoon? Vreemden knuffelen is not done momenteel
Is dat niet warm, zo'n pak?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik heb niet voor niks de bijnaam Budabeertje.
Fuckbuddyquote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:29 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
1Tje mag he, maar dan ook gelijk seks hebben wel.
Ah! Nou, als iemand op mij zit te wachten hoor ik het wel. Berlijn stast iig nog op mijn lijstje.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het vorige deel ging over de KSC-trip naar Berlijn
Ja, zelfde.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het is dat ik mobiel zit anders was ik een MI gaan opzoeken
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik heb niet voor niks de bijnaam Budabeertje.
Een van onze nieuwe werknemers is een furry...quote:
Het is cringe. Wie het ook verzonnen heeft.quote:
Ik weet dat het een isolatiemateriaal is, maar toch blijft het smerig klinkenquote:
Samzz. En daarna vele malen herhaald door MCH.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het is cringe. Wie het ook verzonben heeft.
Wow serieusquote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
Een van onze nieuwe werknemers is een furry...
quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Samzz. En daarna vele malen herhaald door MCH.
En wat vind je van Glassex?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik weet dat het een isolatiemateriaal is, maar toch blijft het smerig klinken
Krijg je de boel mooi glimmend mee.quote:
Maar een bizarre merknaamquote:
Och. Corona is ook een naam.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar een bizarre merknaam
En ik hoorde tijdens mijn wandeling twee meisjes praten over hun vriendin ZaraBen je ook klaar mee.
Beter Zara dan Isisquote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En ik hoorde tijdens mijn wandeling twee meisjes praten over hun vriendin ZaraBen je ook klaar mee.
Zara?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb 3 buurmeisjes, daar heb ik ook een beetje medelijden mee met de namen die ze hebben gekregen.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb 3 buurmeisjes, daar heb ik ook een beetje medelijden mee met de namen die ze hebben gekregen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ouders hebben het groot tokkienamenboek geraadpleegd?
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb 3 buurmeisjes, daar heb ik ook een beetje medelijden mee met de namen die ze hebben gekregen.Virginia Andrews-fans?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |