Zou Matje een poging gaan doen?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 15:16 schreef showtimer het volgende:
[..]
Je kan volgens mij rustig stellen dat niemand met serieuze Tourplannen aan de start van Lombardije komt
De druk van de tweede golf.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 16:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Inderdaad, wat was er mis met de oude datum?
Als ik de resultaten van Cory Williams bekijk zie ik alleen maar DNF staan.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 16:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
https://www.cyclingnews.c(...)other-glass-ceiling/
Dit vinden jullie vast een enorm interessant artikel.
https://firstcycling.com/rider.php?r=39984quote:Op vrijdag 12 juni 2020 16:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als ik de resultaten van Cory Williams bekijk zie ik alleen maar DNF staan.
2de golf komt eraan, dan gaat iedereen de schuilkelders weer in.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 16:28 schreef showtimer het volgende:
[..]
Wat een feest. @:Mani89 @:Rellende_Rotscholier
quote:Op vrijdag 12 juni 2020 16:28 schreef showtimer het volgende:
[..]
Wat een feest. @:Mani89 @:Rellende_Rotscholier
Video niet beschikbaarquote:
Poh, de Franse competitiebond zit er bovenopquote:Op vrijdag 12 juni 2020 16:32 schreef showtimer het volgende:
[..]
Video niet beschikbaar
Deze video bevat content van LFP. Deze partner heeft de weergave van deze video via deze website of app geblokkeerd.
Bekijken op YouTube staat eronder toch, tamzak.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 16:32 schreef showtimer het volgende:
[..]
Video niet beschikbaar
Deze video bevat content van LFP. Deze partner heeft de weergave van deze video via deze website of app geblokkeerd.
Ik ben loyaal aan FOK!quote:Op vrijdag 12 juni 2020 16:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Bekijken op YouTube staat eronder toch, tamzak.
Wie wel? (lol)quote:Op vrijdag 12 juni 2020 16:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je hebt niet eens een abonnement.
heywoodu!quote:
Justin en Corey WIlliams en hun Legion of LA team zijn wel leuk om te volgen. Echte criteriumrijders inderdaad.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 16:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
https://firstcycling.com/rider.php?r=39984
Blinkt vooral uit bij die Amerikaanse criteriums.
Daarom wilde Lombardije eerder op de kalenderquote:Op vrijdag 12 juni 2020 16:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
2de golf komt eraan, dan gaat iedereen de schuilkelders weer in.
Ik zal nooit vergeten dat je mij kinderlijk naïef noemde.quote:
Lucht je hart. Misschien tijd om aandelen Basic Fit aan te schaffen.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 16:47 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik zal nooit vergeten dat je mij kinderlijk naïef noemde.
Het is ook niet zo moeilijk om de waarheid te onthouden.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 16:47 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik zal nooit vergeten dat je mij kinderlijk naïef noemde.
Dat wordt wel een voetballoos bestaan, maar is dat erg?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 16:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
heywoodu!
En hij weet doorgaans wel welke abonnementen goed voor je zijn, kijk maar naar de PLAYER.
Hij is daar toch al voor de Strade Bianche en Milaan-San Remo. Het zou mij niks verbazen, maar het lijkt mij wel te zwaar voor hem.quote:
Hou deze persoonlijke vetes uit het centrale Wielrennen topic aubquote:Op vrijdag 12 juni 2020 16:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het is ook niet zo moeilijk om de waarheid te onthouden.
Voetbal is geen sport, dus dat lijkt me niet.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 16:57 schreef showtimer het volgende:
[..]
Dat wordt wel een voetballoos bestaan, maar is dat erg?
Pseudomodden, even noten.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 16:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hou deze persoonlijke vetes uit het centrale Wielrennen topic aub
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |