quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
Ik weet nog niet zeker dat het geen marokkaan isquote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
Praat als een Marokkaan
Nominatie voor de bingokaart bijna
Goeie ttquote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:08 schreef brongteker het volgende:
Ik heb nieuwe topic aangemaakt dus ik weet niet of het goed is gegaan hahah
“Dat ze niet afhankelijk is”quote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
Als ik naar voetbal ben dat ze niet eenzaam is
Geen transgender weet jequote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:08 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Ik weet nog niet zeker dat het geen marokkaan is
JAAAA PERFECT ZO!!!!quote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:08 schreef brongteker het volgende:
Ik heb nieuwe topic aangemaakt dus ik weet niet of het goed is gegaan hahah
Dat is gewoon de stand van haar ogen denk ik.quote:
Nee niet leuk.quote:
Haha ja precies. Of dat je 4 jaar hebt gezeten voor gewapende overval.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:13 schreef RickoKun het volgende:
Eigenlijk voor de gein gewoon zeggen dat je kinderhoofden verzameld.
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:13 schreef RickoKun het volgende:
Eigenlijk voor de gein gewoon zeggen dat je kinderhoofden verzameld.
Zo een heel klein fijn gebouwd vrouwtje met dit als inhoud.quote:
quote:
In de kelderquote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:17 schreef kapitein_Schettino het volgende:
half turks meisje gehad, weet je weet je
Ik denk eerder dat dat grietje hem de baas wasquote:
quote:
Blijkbaar willen mensen die aan dit programma meedoen liefde op het eerste gezicht...quote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:22 schreef NoCigar het volgende:
Wel een klik, maar toch niks? Kunnen we dan nergens meer op koersen?
Ze hinnikt ook als een paardquote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:23 schreef Pisces29 het volgende:
Die wimpers lijken op dat paard uit Sesamstraat of muppets
Met zn kwastquote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:23 schreef itchycoo het volgende:
Ze moet binnenkort ff goed volgeblaft worden
Wat een eikel!!!!quote:
Ja, dreamschool is 20.55 pasquote:
Ik heb de digitale pubquiz maar overgeslagenquote:Op woensdag 20 mei 2020 19:38 schreef itchycoo het volgende:
Ik zit nog in een videovergadering![]()
Op basis van jullie reacties bepaal ik straks of ik terug ga kijken
Is volgens mij de eerste cocktail ooit die ik bestelde, in Sunny Beachquote:Op woensdag 20 mei 2020 19:38 schreef NoCigar het volgende:
Seks on the beach. Heeft jaren geduurd voor die ik eens durfde te bestellen. In Spanje geloof ik. Wel lekker.
Ik heb een hele serie kabouters en David én een gans liggen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:43 schreef ja_okay_whatever het volgende:
Ik keek vroeger David de Boskabouter. Wippen?
Oh. Ah. Hmmmm.quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:44 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
hij 48, zij 43, als ik het goed herinner
Ik ben nu benieuwdquote:Op woensdag 20 mei 2020 19:42 schreef KennyPowers het volgende:
Hij heet die voetbalguru ook al weer? Met dat energiegelul?
Rini Stoutjesdijk?quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:42 schreef KennyPowers het volgende:
Hij heet die voetbalguru ook al weer? Met dat energiegelul?
Nu nog een paar sterrenquote:Op woensdag 20 mei 2020 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb een hele serie kabouters en David én een gans liggen.
hoe ging dat?quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:45 schreef bombmannl het volgende:
Hahha even het ijs breken:
Mijn vader is overleden
Defuck
Uhhh jaaaaquote:Op woensdag 20 mei 2020 19:45 schreef fespo het volgende:
wat gebeurde er?
ze zei zomaar dat haar vader is overleden?
Dat is gewoon een soort langer vwo waar je verschillende vakken kan kiezen (dus ook biologie en verder)quote:
Ik zal geen inkoppertje maken (quote:
zelfs niet achter het montuurquote:Op woensdag 20 mei 2020 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
Er is echt niks leuks aan dit grote montuur.
Beertje Colargolquote:Op woensdag 20 mei 2020 19:48 schreef ja_okay_whatever het volgende:
Wat voor dier heeft ze om zeep geholpen voor die jas?
De nertsen die nu corona hebben?quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:48 schreef ja_okay_whatever het volgende:
^^^^![]()
![]()
Wat voor dier heeft ze om zeep geholpen voor die jas?
Ah, is van na mijn tijd.quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:46 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Dat is gewoon een soort langer vwo waar je verschillende vakken kan kiezen (dus ook biologie en verder)
In plaats van deze pretentieuze zeikerdquote:Op woensdag 20 mei 2020 19:51 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hopelijk word het niks en zoekt ze een man die 9 jaar jonger is.
Samenquote:Op woensdag 20 mei 2020 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
Verbinden
Beteugelen
Mijn twee jeukwoorden van 2020
Okquote:Op woensdag 20 mei 2020 19:53 schreef DKUp het volgende:
Macaron in je vagina, ze haalt die lul over voor je macaron en zelf bestelt die kut het niet
Samen kan nog heel leuk zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |