Ik ben eerder op Mark dan op Hugo en ik schaam me er niet voor.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:38 schreef Cee het volgende:
Jongens ik kan het echt niet helpen maar ik ben wel een beetje op Hugo.![]()
Nooit schamen!quote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:12 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ben eerder op Mark dan op Hugo en ik schaam me er niet voor.
Ik ben vandaag geweestquote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:14 schreef Guanabana het volgende:
Ik ga morgen sinds NOVEMBER weer naar de kapper mensen. Zijn jullie al geweest?
Nee! Maar ga misschien binnenkort wel weer. Heb momenteel niet heel veel last van mijn heel lange haarquote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:14 schreef Guanabana het volgende:
En? Bevalt het?quote:
Ik zou ze allebei niet weigeren.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:12 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Gewoon afdingen joh!quote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:15 schreef Guanabana het volgende:
En ik kan helemaal nergens een prijslijst van ze vinden, dus dat vertrouw ik voor geen meter.
Ik ga 3 juni pas weerquote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:14 schreef Guanabana het volgende:
Ik ben vorige week geweest en het was een GENOT.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:14 schreef Guanabana het volgende:
Guana!quote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:12 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Trias Politicaquote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zou ze allebei niet weigeren.
Oké ik laat me nu testen, dit zijn ernstige symptomen.
Mijn kapper is al duur an sich en nu zat er nog eens 10 procent bovenop.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:15 schreef Guanabana het volgende:
En ik kan helemaal nergens een prijslijst van ze vinden, dus dat vertrouw ik voor geen meter.
Ja gezellig dat je er weer bentquote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:17 schreef Guanabana het volgende:
Zo, lekkere binnenkomer met meteen tig posts, joe.
We hadden niet minder verwacht!quote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:17 schreef Guanabana het volgende:
Zo, lekkere binnenkomer met meteen tig posts, joe.
Ja nou niks bijzonders. Het is behoorlijk lang maar wilde toch klein beetje bijknippen en ik kan weer dingen zien zonder dat er iets voor hangtquote:
Ik moet echt om de drie maanden want ik heb zo’n dik haar dat snel groeit dat er al snel geen land mee te bezeilen is.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:17 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ben sinds vorig jaar juni niet meer naar de kapper geweest
Klinkt goedquote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:18 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja nou niks bijzonders. Het is behoorlijk lang maar wilde toch klein beetje bijknippen en ik kan weer dingen zien zonder dat er iets voor hangt
Een jaar???quote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:17 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ben sinds vorig jaar juni niet meer naar de kapper geweest
Ah dat is wel fijn dan!quote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:18 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja nou niks bijzonders. Het is behoorlijk lang maar wilde toch klein beetje bijknippen en ik kan weer dingen zien zonder dat er iets voor hangt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |