Zat nog ergens een -als- tussen, maar zijn blik was goud. Het is wat laat, maar 1984 staat voor de deur.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:30 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik dacht hetzelfde
Big brother, we zijn er.
Werkgever: maar maar dan zijn ze om de haverklap ziek?...quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:29 schreef Kyran het volgende:
[..]
Denk dat er serieus minder totale ziektedagen zouden zijn als men thuisblijft bij klachten.
Wat staat hier?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:28 schreef Nober het volgende:
[..]
#Divibokaal ook Irma doet mee. Wel weer een vrouw. Waar blijft de CIS man transgender Gremlin Alien Dinosaurus?
Je krijgt wel de indruk dat ze achter de muziek aanlopen nu, ja.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:30 schreef Jed1Gam het volgende:
Haha zo mooi voor de bühne, ze hebben het testen klaar op het moment dat niemand meer hoeft te testen.
Ze verplichten mondkapjes op het moment dat het virus zo goed als verdwenen is.
Ze komen met een app als corona alweer vergeten is.
Helaasquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:31 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Werkgever: maar maar dan zijn ze om de haverklap ziek?...
Nuchtere Nederlander: " Ik ga gewoon werken hoor, ben geen aansteller".
En toch hebben ze het onder controle gekregen.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:30 schreef Jed1Gam het volgende:
Haha zo mooi voor de bühne, ze hebben het testen klaar op het moment dat niemand meer hoeft te testen.
Ze verplichten mondkapjes op het moment dat het virus zo goed als verdwenen is.
Ze komen met een app als corona alweer vergeten is.
Haha overal hebben ze het onder controle gekregen, zelfs in Zimbabwe.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:31 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
En toch hebben ze het onder controle gekregen.
Wat mij betreft niets dan lof.
Alleen Trump nietquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:32 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Haha overal hebben ze het onder controle gekregen, zelfs in Zimbabwe.
Nou daar zie ik niks van hoor. Gaat vooral over de tolkwissel.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:32 schreef Jor_Dii het volgende:
Aluhoedje gehalte is hier weer hoog hoor, heb een beetje vertrouwen aub
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:24 schreef kol7680 het volgende:
De mooie dame maakt plaats voor een uitgemergelde Corona patient.
Jammer.
Zulke mooi praat verkopers, en men loopt er achterna alsof het goden zijn.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:33 schreef _I het volgende:
"Men gaat daar toch de fout in"
Mooi he, het virus steekt alleen de kop als we het fout doen. Het ligt dus 1-op-1 aan gedrag.
Dat is dan nog een bijkomend geluk. Dat er staten zijn die zelf hun verantwoording nemen.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
US is 1 grote chaos met al die staten die een andere koers willen varen.
Gedrag conditioneren en af en toe een 'beloning' uitdelen. Alsof we muizen zijn in een doolhof.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:33 schreef _I het volgende:
"Men gaat daar toch de fout in"
Mooi he, het virus steekt alleen de kop als we het fout doen. Het ligt dus 1-op-1 aan gedrag.
quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
US is 1 grote chaos met al die staten die een andere koers willen varen.
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:33 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Ja die heeft een langere golf, met zoveel landoppervlak.
Het gaat werkelijk nergens over. De angst blijft overheersen. Niets over een piek die er niet is, de mogelijkheid dat we tot september weinig tot niets terugzien van het virus, ..quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:34 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Zulke mooi praat verkopers, en men loopt er achterna alsof het goden zijn.
Yep.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Gedrag conditioneren en af en toe een 'beloning' uitdelen. Alsof we muizen zijn in een doolhof.
Stem dan ook op DENK of Bij1 straksquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:34 schreef KingRadler het volgende:
Ik zie steeds witte mensen tijdens persco. Kan het niet divers
Lelijke kleur is het ook wit. Bahquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:34 schreef KingRadler het volgende:
Ik zie steeds witte mensen tijdens persco. Kan het niet divers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |