door die1,5m kan ik wel iets langer wachten ook, het is niet dat ik sta te springen om op die manier op een terras te zitten, ik verwacht ook wel problemen in de stad ermee.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat, en ik begrijp ook ondernemers die graag weer open willen. Voor heel veel vrienden en bekenden hoop ik dat het ook zsm is. Als gast kan ik nog wel even wachten tot 1 juno.
Hoger onderwijs ook weer open gaarne. Snak weer naar fysiek les hebben i.p.v. alles vanaf een schermpje te volgen waar het er aan de ene kant van het oor in komt en aan de andere kant weer uit gaat.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:46 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Dat wat al verwacht wordt krijg je vanavond te horen denk ik. Samen met wat meer details over de voorwaarden voor heropening voortgezet onderwijs en horeca denk ik.
Thuiswerken en 1,5m afstand bewaren blijft tot er een vaccin is, lijkt mij.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:45 schreef RAVW het volgende:
wat denken jullie dat alles na 1 Junoweer normaal word of moeten de mensen nog steeds thuis blijven werken
of blijf dat nog even zo als het nu is
Ik weet niet waar je studeert, maar een paar universiteiten hebben al besloten tot de kerst geen hoorcolleges op locatie te geven, hooguit werkcolleges in kleinere groepen.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:50 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Hoger onderwijs ook weer open gaarne. Snak weer naar fysiek les hebben i.p.v. alles vanaf een schermpje te volgen waar het er aan de ene kant van het oor in komt en aan de andere kant weer uit gaat.
We krijgen een klein koekje. De sportscholen open of zo.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:45 schreef RAVW het volgende:
wat denken jullie dat alles na 1 Junoweer normaal word of moeten de mensen nog steeds thuis blijven werken
of blijf dat nog even zo als het nu is
Wat als het virus uitdooft? Dan valt er niks te besmetten. Luttele cases per dag dus een rieel scenario. Grenzen gewoon dichthouden m.u.v. handel.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:52 schreef Tijn het volgende:
[..]
Thuiswerken en 1,5m afstand bewaren blijft tot er een vaccin is, lijkt mij.
Ik wil alles eerst wel eens zien. Als je dit topic moet geloven staat het maandag overal rijendik mensen die allemaal op het terras willen zitten. Dat is niet eens zo als er honderdduizenden toeristen in het land zijn dus zal nu ook echt zo'n vaart niet lopen.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
door die1,5m kan ik wel iets langer wachten ook, het is niet dat ik sta te springen om op die manier op een terras te zitten, ik verwacht ook wel problemen in de stad ermee.
1 van de scenario's was dat volgens mij. Maar het zit er dik in helaas. Tis best druk op zo'n instelling.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:52 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je studeert, maar een paar universiteiten hebben al besloten tot de kerst geen hoorcolleges op locatie te geven, hooguit werkcolleges in kleinere groepen.
En in de treinen/bussen/trams ernaartoe.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:55 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
1 van de scenario's was dat volgens mij. Maar het zit er dik in helaas. Tis best druk op zo'n instelling.
Zeker niet met zo´n beladen prik.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:10 schreef Tijn het volgende:
[..]
In Nederland is er geen vaccinatieplicht. Ze overwegen zoiets wel vanwege de toenemende aantallen anti-vaxxers, maar op dit moment is zo'n verplichting er niet en zit het er ook niet aan te komen.
Omdat we afstand houden, ja. De meesten van ons althans.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:57 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
https://www.rivm.nl/coronavirus-covid-19/grafieken
Dus het virus is uitgedoofd?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:00 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Omdat we afstand houden, ja. De meesten van ons althans.
Voor iedere geteste patiënt lopen er nog tientallen rond die minder (of niet) ziek zijn. Die mensen worden niet getest, maar kunnen anderen wel besmetten. Dat is het smeulende vuurtje.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:57 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
https://www.rivm.nl/coronavirus-covid-19/grafieken
In een hoekje gedrukt lijkt me een betere omschrijving. Het kan zich nauwelijks verspreiden door de social distancing, maar het is niet weg. Ook al blijft er maar één besmette persoon over ,die kan er in zijn eentje voor zorgen dat het virus in het hele land weer opduikt. En aangezien we geen eiland zijn maar een doorvoerland in het Schengengebied kan die ene persoon zich ook nog in een ander land bevinden.quote:
flatten the curve heeft wel gewerkt we zijn "niet"in de problemen gekomen zo als die Pizza makersquote:
Daar hoop ik ook op ja.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:10 schreef F.Sinatra het volgende:
Scholen helemaal open zal voor velen ook welkome boodschap zijn.
Dat is dus totale onzin.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:08 schreef DonDruiper het volgende:
In elk land heeft het virus hetzelfde pad genomen. Overal.
En ieder land is er anders mee omgegaan.
Betekent dus dat virus compleet z'n eigen weg gaat.
Oh man... dan ga ik echt huilen van blijdschap.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:10 schreef F.Sinatra het volgende:
Scholen helemaal open zal voor velen ook welkome boodschap zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |