net als met de griepprik zullen ze ook met deze vaccinatie wel met de oudjes beginnen denk ikquote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:04 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Wordt dat verplicht? Ik wil geen prik voor een griepje.
In Nederland is er geen vaccinatieplicht. Ze overwegen zoiets wel vanwege de toenemende aantallen anti-vaxxers, maar op dit moment is zo'n verplichting er niet en zit het er ook niet aan te komen.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:04 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Wordt dat verplicht? Ik wil geen prik voor een griepje.
Lijkt mij ook.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
net als met de griepprik zullen ze ook met deze vaccinatie wel met de oudjes beginnen denk ik
Nee want als strandtenten ligbedjes gaan verhuren wordt het daar veel te druk (want iedereen weet dat je voor de bedjes naar het strand gaat), dus ook al heb je als brancheorganisatie een maand terug al een mooi protocol geschreven, het is echt nog te vroeg, want anders wordt het in de steegjes te druk en botsen mensen tegen elkaar op en grijpt het virus om zich heen. We lopen drie weken achter en oh ja hou vol, we delen uw zorgen. Gr. Mark.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:06 schreef DonDruiper het volgende:
Dus al dagen geen besmettingen en ziekenhuisopnames meer, en nog amper mensen die overlijden.
Ondanks dat het overal weer even druk is als voor dat het begon.
Grote evenementen nog maar even niet, maar ik neem aan dat vanavond bekend wordt gemaakt dat alles vanaf morgen weer open gaat.
Toch?
Omdat het uitgedoofd is.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:09 schreef Tijn het volgende:
[..]
Waarom zouden ze vooruitlopen op de eerder bekend gemaakte roadmap?
Overal ja? Dat lijkt me niet..quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:20 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Omdat het uitgedoofd is.
Het is de laatste weken weer overal net zo druk als voor de corona crisis, maar niets wijst daarop in de cijfers.
Misschien dat ze het als voorwaarde gaan stellen om bepaalde dingen weer te mogen. Geen vaccin? Prima, jouw keuze. Maar dan ook niet meer de kroeg in, naar festivals.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:19 schreef OProg het volgende:
Overigens lijkt vaccinatieplicht me ondanks alles een slecht idee. Want dan gaat het ook inbreuk om lichamelijke integriteit en dergelijke en krijg je etisch gezien een heel andere discussie en daar moet je in deze niet aan beginnen.
het is wel jammer dat de regels voor buiten hetzelfde zijn als voor binnenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:24 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Ga maar eens een rondje door de stad fietsen
Dat is een reden om de roadmap daadwerkelijk uit te voeren, niet om de boel naar voren te halen. Lijkt mij dan.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:20 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Omdat het uitgedoofd is.
Het is de laatste weken weer overal net zo druk als voor de corona crisis, maar niets wijst daarop in de cijfers.
Dat is een reden om de roadmap los te laten en versoepelingen naar voren te halen.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:26 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat is een reden om de roadmap daadwerkelijk uit te voeren, niet om de boel naar voren te halen. Lijkt mij dan.
Ben je ondernemer?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:32 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Dat is een reden om de roadmap los te laten en versoepelingen naar voren te halen.
De stad = niet overalquote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:24 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Ga maar eens een rondje door de stad fietsen
het is wel zo dat er steeds meer info bekend is dus een draaiboek van een maand geleden kan nu al verouderd zijnquote:
Nee. Een realist.quote:
Ik ga niet kijken, lees t deze keer wel.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:36 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Nee. Een realist.
Wat denken jullie trouwens,
Gaat Mark er straks ook weer een zuchtje uit gooien? 50/50 denk ik.
Ik dacht meer aan een stuk ongeduld.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:36 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Nee. Een realist.
Tuurlijk kan dat, en ik begrijp ook ondernemers die graag weer open willen. Voor heel veel vrienden en bekenden hoop ik dat het ook zsm is. Als gast kan ik nog wel even wachten tot 1 juno.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
het is wel zo dat er steeds meer info bekend is dus een draaiboek van een maand geleden kan nu al verouderd zijn
Gaat ie doen....Op zeker wordt het volle bingo met: "anderhalfmetersamenleving", "het nieuwe normaal", "we doen het samen" en "hou vol" en misschien weer iets over het overspringend virus, zoals de laatste keer.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:36 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Nee. Een realist.
Dat wat al verwacht wordt krijg je vanavond te horen denk ik. Samen met wat meer details over de voorwaarden voor heropening voortgezet onderwijs en horeca denk ik.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 14:51 schreef DireStraits7 het volgende:
Nog niets gelekt van vanavond? Of wordt de boodschap gewoon 'het pakket zoals besproken gaat door'?
We zien de piek vanzelf wel over twee weken!!quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:46 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Dat wat al verwacht wordt krijg je vanavond te horen denk ik. Samen met wat meer details over de voorwaarden voor heropening voortgezet onderwijs en horeca denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |