Leuk! Flinke buik!quote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:17 schreef madam-april het volgende:
38 weken.(Beetje beslagen spiegel
)
[ afbeelding ]
Succes! En staat je goedquote:
Haha, geweldig! Je ziet er prachtig uit!quote:Op donderdag 18 juni 2020 13:18 schreef MaJo het volgende:
Mijn buik deed weer plof
[ afbeelding ]
21w+1
Fotoquote:Op donderdag 18 juni 2020 15:24 schreef Seven. het volgende:
[..]
Haha, geweldig! Je ziet er prachtig uit!
Grotere buik dan ik hoor (27 weken) dus laat je niet gek maken door mensen die zeggen dat je een bescheiden buikje hebt.
Helpt best wel tegen afzakkende broekenquote:Op donderdag 18 juni 2020 15:39 schreef Tink89 het volgende:
Sowieso, riemenIk snap daar echt niks van...
Verder prachtige buiken dames
Ik wist niet dat er mensen bestaan die zonder riem kunnenquote:Op donderdag 18 juni 2020 16:23 schreef SQ het volgende:
ik heb door mijn lichaamsmodel wel echt riemen nodig, altijdEen jeans zonder riem hangt binnen een half uur halverwege mijn reet.
Thanksquote:
Die opmerking heb ik niet meer gehoord.quote:Op donderdag 18 juni 2020 15:24 schreef Seven. het volgende:
[..]
Haha, geweldig! Je ziet er prachtig uit!
Grotere buik dan ik hoor (27 weken) dus laat je niet gek maken door mensen die zeggen dat je een bescheiden buikje hebt.
Prachtigquote:
Ik heb nog nooit een riem gedragen. Hulde aan highwaist broeken en een zandloper figuur.quote:Op donderdag 18 juni 2020 16:40 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er mensen bestaan die zonder riem kunnen
Ze is prachtig! Mooie bol.quote:Op zondag 21 juni 2020 22:38 schreef NicolasJoy het volgende:
Ik mocht een foto delen van mijn vriendin.![]()
Vind haar zelf heel mooi zwanger!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(Foto 1, 30 weken, foto 2, 28 weken)
Al vind ik het op de foto nog niet zo opvallen als in het echt
Mooi! Wat leuk dat het mocht.quote:Op zondag 21 juni 2020 22:38 schreef NicolasJoy het volgende:
Ik mocht een foto delen van mijn vriendin.![]()
Vind haar zelf heel mooi zwanger!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(Foto 1, 30 weken, foto 2, 28 weken)
Al vind ik het op de foto nog niet zo opvallen als in het echt
Vorige zwangerschap was echt bijna alleen maar voorop inderdaad.. Heel bizar eigenlijk dat je dan van achter aan kon komen lopen en nog amper wat zag...quote:
quote:Op maandag 22 juni 2020 12:28 schreef MaJo het volgende:
Prachtig inderdaad NJ! En wat lief hoe je over haar praat, trotse man/papa
Holy cowquote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:27 schreef madam-april het volgende:
Hopelijk mijn laatste buikenfoto
39+3
[ afbeelding ]
Haha ja ik kom rollend sneller vooruit dan lopend momenteel.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Holy cowDa's een beste buik geworden (en hij was al best groot
) . Ik kan me voorstellen dat je rot slaapt. Ik slaap al slecht en mijn buik komt nog niet eens in de buurt.
quote:
Damn woman, je bent serieus wel weer beetje gegroeid!quote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:27 schreef madam-april het volgende:
Hopelijk mijn laatste buikenfoto
39+3
[ afbeelding ]
quote:
Haha ja heb weer een groeispurt gehad iddquote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:44 schreef Seven. het volgende:
[..]
Damn woman, je bent serieus wel weer beetje gegroeid!![]()
Moge dit je laatste buikfoto zijn
Dankjequote:
Helemaal mee eens!!quote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:39 schreef MaJo het volgende:
Mooie buik hoorHopelijk is het de laatste buikfoto, hoog tijd voor de dame om zich aan te dienen
Mooi! Mooie jumpsuit ookquote:Op woensdag 24 juni 2020 11:37 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[ afbeelding ]
Hier lijkt de groei wat stil te staan. Morgen 19 weken.
Mooi!! En hele leuke outfit!quote:Op woensdag 24 juni 2020 11:37 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[ afbeelding ]
Hier lijkt de groei wat stil te staan. Morgen 19 weken.
quote:Op woensdag 24 juni 2020 13:33 schreef SQ het volgende:
Ooh niet eens een positiemodel? Doe je goed
Ik denk dat als ik nu mijn jumpsuit aantrek, de cameltoe tot mijn navel komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |