We hebben hetzelfde formaat buikquote:Op donderdag 16 juli 2020 17:15 schreef SQ het volgende:
[ afbeelding ]
We gooien er nog maar eens 1 in!
"Je bent er vast bijna!" al 2 keer gehoord vandaag
Supermooie ronde bol is het ook! Ik vind trouwens helemaal niet dat je eruit ziet alsof je al op knappen staat, zelfs al is het een buik van formaat.quote:Op donderdag 16 juli 2020 17:15 schreef SQ het volgende:
[ afbeelding ]
Nee joh, dat kan nog groter!quote:Op donderdag 16 juli 2020 17:15 schreef SQ het volgende:
[ afbeelding ]
Nee nou ja, de meeste mensen op mijn werk hebben me voor het laatst gezien toen ik 10 weken was ofzo, dus ik kan me de shock ook ergens wel voorstellenquote:Op donderdag 16 juli 2020 17:21 schreef Seven. het volgende:
[..]
Supermooie ronde bol is het ook! Ik vind trouwens helemaal niet dat je eruit ziet alsof je al op knappen staat, zelfs al is het een buik van formaat.
Als ik in de app mijn vinger op de foto hou komen er icoontjes naar boven en dan kies ik voor het ‘copy link’ icoontje, dan krijg ik een jpg linkje en die werkt hier tussen img tags.quote:Op donderdag 30 juli 2020 10:01 schreef Sunshine1982 het volgende:
https://imgur.com/a/ztjrRnC
Excuses voor de crappy spiegel
@:Majo zou jij nog zo lief kunnen zijn om de link als foto te vertalen? Het lukt me nog steeds niet![]()
Dat doe ik, maar ergens gaat het toch foutquote:Op donderdag 30 juli 2020 10:08 schreef BE het volgende:
[..]
Als ik in de app mijn vinger op de foto hou komen er icoontjes naar boven en dan kies ik voor het ‘copy link’ icoontje, dan krijg ik een jpg linkje en die werkt hier tussen img tags.
Oh, wat raar zeg!quote:Op donderdag 30 juli 2020 10:15 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dat doe ik, maar ergens gaat het toch foutNaja, dit is zeer waarschijnlijk mijn laatste buikfoto en ik gebruik imgur ook verder nooit. Zal me er ooit eens in verdiepen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |