AltijdReadyquote:Op dinsdag 19 mei 2020 09:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Eind vorige eeuw had ik regelmatig echt van die rammelende roestbakken die ik na een jaar naar de sloop kon brengen. (2x Alfa 33, een Ibiza met een Porsche-blok er in, een Kadett GSI enz.)
Met motoren heb ik ook veel pech gehad: een Kawasaki ZZR waarvan het blok ontplofte, idem met een Harley (maar die ontplofte gelukkig pas de dag na de verkoop), een Harley waarvan de gaskabel continu knapte, en een caféracer (Suzuki geloof ik) die ook een paar keer is stilgevallen (ben ff kwijt wat er ook al weer mee aan de hand was).
Ow, alleen de Virago heeft me nooit in de steek gelaten, maar daar schijn je als heteroseksuele man je niet echt op te kunnen vertonen!
Hee Haags!quote:
Ik weet hetquote:Op dinsdag 19 mei 2020 09:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou, mijn vervoersmiddelen waren dat dus niet altijd!
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 09:30 schreef RTR het volgende:
[..]
Ik weet het
Ik heb 3 Puch Maxis gehad die altijd niet wilden starten -die krengen moest je aanduwen- als ik naar school ging!!
In die bocht bij vogeleiland?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 09:33 schreef ToT het volgende:
[..]Okee dan!
Ah ja ik heb ook 2 brommers gehad; een MT en....pffff geen idee meer wat voor eentje, maar was eentje met een overdreven sportieve race-kuip terwijl-ie gewoon 45 km/u ging!
Die MT had een 70cc blok en vrijwel alles was er aan opgevoerd!
Ik heb er bijna 100 km/u mee gereden. Ding kon nog wel harder, maar sneller durfde ik niet bij het station in Deventer te jakkeren!Alleen werd-ie al vrij snel gejat.
Bij het tunneltje (treinviaduct) van de Brinkgeverweg!quote:Op dinsdag 19 mei 2020 09:35 schreef RTR het volgende:
[..]
In die bocht bij vogeleiland?![]()
Man was ik maar weer 16!
Precies daarquote:Op dinsdag 19 mei 2020 09:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Bij het tunneltje (treinviaduct) van de Brinkgeverweg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |