Haat ik en dus niet in huis.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:11 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ketchup schijnt een alternatief voor ei in je gehaktbal te zijn.
Yoghurt maakt gehakballen ook smeuig.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 14:34 schreef Cat-astrophe het volgende:
O topIk wilde vanavond gehaktballen maken en zat te kijken naar de recepten in het topic.... maar heb vanmiddag mijn laatste eitje gekookt
Mijn lievelings is met limoen, en oventomaatjes en gegrilde groene asperges (of courgette, ivm kosten en verkrijgbaarheid) en veel kaas. Just sayin'quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:11 schreef Lonaa het volgende:
Ik schuif denk ik een kant&klare quiche in de oven vanavond. En ik weet nog steeds niet wat voor risotto ik ga maken morgen.
Ook niet in huisquote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:54 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Yoghurt maakt gehakballen ook smeuig.
Ja, dan moet je echt door de vette fase heen. Sterkte!quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:57 schreef Clubsoda het volgende:
En ik moet van de kapper minder mn haar wassen. Dus nu ben ik aan het afbouwen. Ik vind het maar niks
Succes!quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:57 schreef Clubsoda het volgende:
En ik moet van de kapper minder mn haar wassen. Dus nu ben ik aan het afbouwen. Ik vind het maar niks
Mayonaise? Melk? Schijnt ook te werken (maar allemaal van horen zeggenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:01 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ook niet in huis
Wel crème fraiche! Doet dat het ook?
AH bonus 1 + 1 gratisquote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:11 schreef Lonaa het volgende:
Ik schuif denk ik een kant&klare quiche in de oven vanavond. En ik weet nog steeds niet wat voor risotto ik ga maken morgen.
Optiesquote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:04 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Mayonaise? Melk? Schijnt ook te werken (maar allemaal van horen zeggen)
Dit recept is een van mijn favorieten: https://www.ah.nl/r/758498quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:16 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik ga een luie risotto maken. Alles in de oven. Geen idee hoe dat werkt en als het oneetbaar is neem ik wel een boterham. Ooit eens risotto in de slowcooker gemaakt, instructies verkeerd gelezen, te lang en te heet. Ben 2 dagen bezig geweest om het "cement" eruit te bikken.
Waarom wist ik al deze dingen nietquote:
Ik heb wel iets dat er op lijkt, maar niet met spekjes. Ga het zien morgen, wel zin in. Normaal maak ik risotto in de K-cook, want langdurig roeren kan ik niet, maar een oven risotto is ook handig.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:20 schreef Yinny het volgende:
[..]
Dit recept is een van mijn favorieten: https://www.ah.nl/r/758498
Zelfs kleuter eet er veel van
Lekker!quote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:30 schreef golfer het volgende:
In het kader van toch maar een mini-vakantie, gaan B. en ik op 3 juni 2 dagen naar Schiermonnikoog om gebruik te maken van een culinair arrangement en overnachting bij https://www.ambrosijn.nl/
Zin in.
Vastquote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:01 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ook niet in huis
Wel crème fraiche! Doet dat het ook?
Ja, achteraf gezien had ik dat hele thuisquarantaine en me sowieso al beroerd voelen moeten aangrijpen om te stoppen. Te laatquote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:04 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Succes!
Ik ben het ook aan het afbouwen, maar merk dat het langer duurt als je tussendoor toch af en toe je haren wast, dan gewoon cold turkey te gaan. Maar ik heb geen zin meer in eerst 3 maanden baggervet haar. (Wel ideaal erna; ik hoefde nog maar 1x per 14 dagen mijn haren te wassen. Inmiddels is het er weer ingeslopen en haal ik met moeite 3-4 dagen )
Wat een goed idee! 👍🏼quote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:30 schreef golfer het volgende:
In het kader van toch maar een mini-vakantie, gaan B. en ik op 3 juni 2 dagen naar Schiermonnikoog om gebruik te maken van een culinair arrangement en overnachting bij https://www.ambrosijn.nl/
Zin in.
@Clubsoda Wat voor bijzonder haar heb je dan? dat de kapper dit adviseert...quote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:44 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ja, achteraf gezien had ik dat hele thuisquarantaine en me sowieso al beroerd voelen moeten aangrijpen om te stoppen. Te laat
Ik heb enorm middle of the road haar, maar ik was het gewoon heel vaak. En dat is niet goed, zegt men, en dat weet ik wel, maar ik heb dus geen zin in dit vette gedoe. Maar ik ga toch maar een poging wagen.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:46 schreef AnneX het volgende:
[..]
@:Clubsoda Wat voor bijzonder haar heb je dan? dat de kapper dit adviseert...
Mijn haar was ik 1 x week gemiddeld, soms 10 dagen.
Volgens mij was 🤪sigme er ook van in het verleden.
Hoe hoog was de boete?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 17:15 schreef Kreator het volgende:
Hoi.
Over een paar maanden zeer waarschijnlijk naar de rechtbank voor de boete. Ovj vond mijn verweer niet goed, waarbij als reden stond dat ik gezegd heb dat ik een verbodsbord gepasseerd was. Heb ik niet gezegd. Honden.
Nu ligt het bij de kantonrechter.
Hmm volgens mijn kapper is wassen met parabenen/siliconenvrije shampoo en dan max 1x per week Het Advies.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:04 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Succes!
Ik ben het ook aan het afbouwen, maar merk dat het langer duurt als je tussendoor toch af en toe je haren wast, dan gewoon cold turkey te gaan. Maar ik heb geen zin meer in eerst 3 maanden baggervet haar. (Wel ideaal erna; ik hoefde nog maar 1x per 14 dagen mijn haren te wassen. Inmiddels is het er weer ingeslopen en haal ik met moeite 3-4 dagen )
Herkenbaar jaquote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:44 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ja, achteraf gezien had ik dat hele thuisquarantaine en me sowieso al beroerd voelen moeten aangrijpen om te stoppen. Te laat
Klopt, je stript al het goede weg, en stimuleert zo de sebumproductie. Ofzo.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:48 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik heb enorm middle of the road haar, maar ik was het gewoon heel vaak. En dat is niet goed, zegt men, en dat weet ik wel, maar ik heb dus geen zin in dit vette gedoe. Maar ik ga toch maar een poging wagen.
Ja klopt wel hoor, ik kreeg van mijn kapper de laatste keer ook weer op mijn kop dat ik het echt max. 2x per week mag wassen. Liever minder vaak.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 17:25 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hmm volgens mijn kapper is wassen met parabenen/siliconenvrije shampoo en dan max 1x per week Het Advies.
Inmiddels was ik mijn haar met kneipp kindershampoo... dat bevalt prima
Niet vet.. en eens per week is haalbaar.
Ben je lekker mee dan, dat ze niet goed lezen.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 17:15 schreef Kreator het volgende:
Hoi.
Over een paar maanden zeer waarschijnlijk naar de rechtbank voor de boete. Ovj vond mijn verweer niet goed, waarbij als reden stond dat ik gezegd heb dat ik een verbodsbord gepasseerd was. Heb ik niet gezegd. Honden.
Nu ligt het bij de kantonrechter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |