quote:Op dinsdag 19 mei 2020 17:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb zo'n zin in dit stukje:
En dan is het uw buurt. Wat heeft u over de zaak te zeggen?
"Ik heb een vraag voor de ovj. U schrijft... Dat ik gezegd zou hebben dat ik het bord passeerde. In mijn verweer staat duidelijk dat ik aangeef dit niet gedaan te hebben. Kunt u aangeven waar u dit vandaan heeft gehaald en zo nee, hoe komt u dan bij deze bewering?
Joor onor, ai rest Mai Kees"
* Drops mic
Mag ik mee om random OBJEEECZJUUUUUUUUUUH te roepen?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 17:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb zo'n zin in dit stukje:
En dan is het uw buurt. Wat heeft u over de zaak te zeggen?
"Ik heb een vraag voor de ovj. U schrijft... Dat ik gezegd zou hebben dat ik het bord passeerde. In mijn verweer staat duidelijk dat ik aangeef dit niet gedaan te hebben. Kunt u aangeven waar u dit vandaan heeft gehaald en zo nee, hoe komt u dan bij deze bewering?
Joor onor, ai rest Mai Kees"
* Drops mic
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 14:03 schreef Cat-astrophe het volgende:
En goffer... mooi huisje voor de kittens en moeder geregeld.
Bleek gisteren dat het ruisje wat de dierenarts een paar weken geleden bij beiden hoorde niet weg is. Sterkte nog: bij poesje is het een graad erger geworden (Van 2 naar 3)![]()
Ze groeien, zijn fit, levendig. Maar de kans op hartfalen in de toekomst is dan groter, mogelijk preventief medicijngebruik. Dit aan het toekomstige baasje gemeld en die is na een nachtje slapen, en haar eigen DA bellen, aan het twijfelen of zij hen dan de zorg kan geven die ze nodig zouden kunnen hebben, omdat ze ook weleens een nacht weg is.
Ontzettend balen dat we nu geen zekerheid kunnen krijgen over de toekomst. Dus voor morgenavond maar een afspraak gemaakt bij mijn eigen DA, eens kijken of die hetzelfde hoort en wat die voor mening heeft over de complicaties in de toekomst.
@:Candaasje heb jij misschien nog advies?Mijn poesje had bij het afhalen ook minimaal hartuisje. Ik kon haar daarom voor dat stukkie niet verzekeren. 5/6 jaar later niks aan het handje. Terwijl ze zich geregeld opwindtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En spoiler![]()
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
DID YOU ORDER THE CODE RED?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Mag ik mee om random OBJEEECZJUUUUUUUUUUH te roepen?
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
DID YOU ORDER THE CODE RED?
you're goddamn right I did.
[ afbeelding ]
Waar.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:23 schreef Kreator het volgende:
Had spareribs. Mega portie, erg lekker. Wel knetterduur.
Laten we het hopen, want de mosterd-cremefraiche-ui-gedroogdetomaten ballen liggen nu te pruttelen.quote:
Nee, ze zijn niet van mij maar van het asiel. Dus when all else fails kunnen ze daarheen terug.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 17:43 schreef Blues het volgende:
Wat naar Cat van die ruisjes. Zit jij nu 'opgescheept' met katjes die dan niemand wil of zo
Ruik je dan niet zurig?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:02 schreef sigme het volgende:
Ik was het net zo vaak als jij, alleen was ik dan met baksoda, naspoelen met azijn. .
Hij heeft zelfs het NOS-journaal van 18:00 uur ermee gehaald.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:27 schreef Lonaa het volgende:
Achgossie. EditieNL staat hier aan en ze hadden een interview met Jelle van die knikkerbanen en holy shit wat is die (jonge)man autistisch maar aandoenlijk.
Zeg je nou dat sigme oud is?quote:
Spareribs express Kuipers dijk. Salade, gepofte aardappel, pepermuntjes, doekje, 650 gram spareribs (goeie marinade). Erg compleet. Veel te veel voor 1 persoon. 22 euro.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:25 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Waar.
Ik overweeg dit weekend weer wat te halen. Of bij Sapori. Of bij Verso. Of bij uh, weet niet.
Ik ken zijn filmpjes ook wel.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij heeft zelfs het NOS-journaal van 18:00 uur ermee gehaald.
Oh ja, die is thunderduur ja.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:31 schreef Kreator het volgende:
[..]
Spareribs express Kuipers dijk. Salade, gepofte aardappel, pepermuntjes, doekje, 650 gram spareribs (goeie marinade). Erg compleet. Veel te veel voor 1 persoon. 22 euro.
Lavendelgeurende schoonmaakazijn. Met gewone azijn is inderdaad onprettig vanwege de geur.quote:
Deze ruisjes lijken meer dan minimaal, helaas. Ik heb ze al eens meegegeven met graad 1 die dan bij de tweede enting weg was. Hier bij de tweede enting dus gelijkblijvend en zelfs beetje erger. En ja, zo’n (brandend) ruis(je) kun je niet verzekeren.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Mijn poesje had bij het afhalen ook minimaal hartuisje. Ik kon haar daarom voor dat stukkie niet verzekeren. 5/6 jaar later niks aan het handje. Terwijl ze zich geregeld opwindt
En spoiler![]()
Ach, ik heb ze ooit ruim anderhalf jaar bezig gehouden en dat kostte me 8,95 of zo.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 17:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja. Dat is wel de moeite en kosten van een dure rechtszaak waard.
Wel inderdaad 'tot in de puntjes'quote:
Valt toch wel mee? Zeker als het goed vlees is.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:31 schreef Kreator het volgende:
[..]
Spareribs express Kuipers dijk. Salade, gepofte aardappel, pepermuntjes, doekje, 650 gram spareribs (goeie marinade). Erg compleet. Veel te veel voor 1 persoon. 22 euro.
Jaquote:Op dinsdag 19 mei 2020 17:47 schreef Lonaa het volgende:
Er is niks mooiers dan het ergens niet mee eens zijn, ongelijk krijgen en dan op hoger niveau gelijk krijgen
* Lonaa denkt met plezier terug aan het beroep tegen de tentamenuitslag.
Ja, is echt supergaaf. Ik kan er nog steeds om grijnzen.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:35 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ja![]()
Eikels gonna eikel maar wij krijgen ze wel
Ik had een map gemaakt en die kom ik af en toe tegen. En dan is het weer genietenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:37 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, is echt supergaaf. Ik kan er nog steeds om grijnzen.
Ik ookquote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:31 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ken zijn filmpjes ook wel.![]()
![]()
Maar ik vind hem ontzettend aandoenlijk.
Ik snap t.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Nee, ze zijn niet van mij maar van het asiel. Dus when all else fails kunnen ze daarheen terug.
Maar dat wil ik niet en zover zal het ook niet komen denk ik. Er zijn niet zoveel kittens en vast ook mensen die de gok wel met ze aandurven. Dan komen ze op de site en wat mij betreft blijven ze tot dan bij mij. Alleen zal het drietal dan vast niet bij elkaar kunnen blijven.
Nu ja. Bij de concurrent kost het normaal 12,50.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:35 schreef z80 het volgende:
[..]
Valt toch wel mee? Zeker als het goed vlees is.
Volgens mij tegen meerprijs. Maar dit was prima zo. Keer wat anders.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:35 schreef Myraela het volgende:
Mijn vriend had laatst ook spareribs express, anders locatie, uiteraard. Maar hij vond ze ook dikke prima.
Ik vond het wel jammer dat ze niet gewoon patat erbij hadden. Ik had zin in patat. Hebben ze dat bij geen enkele locatie?
Over dat hij wordt gesponsord door John Oliver? Wij keken gisteren onze wekelijkse portie Last Week Tonight en vonden het zo cool.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:27 schreef Lonaa het volgende:
Achgossie. EditieNL staat hier aan en ze hadden een interview met Jelle van die knikkerbanen en holy shit wat is die (jonge)man autistisch maar aandoenlijk.
Jij! Ik vraag me bij het azijnschap altijd af wie er azijn met lavendelgeur koopt.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:31 schreef sigme het volgende:
[..]
Lavendelgeurende schoonmaakazijn. Met gewone azijn is inderdaad onprettig vanwege de geur.
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Jij! Ik vraag me bij het azijnschap altijd af wie er azijn met lavendelgeur koopt.
Voornamelijk over dat het zo populair wasquote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Over dat hij wordt gesponsord door John Oliver? Wij keken gisteren onze wekelijkse portie Last Week Tonight en vonden het zo cool.
Gelijk Marble Run gaan kijken en dat is dus echt geniaal en serieus spannend
Mghgiggihhg, gifgasmquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |