Ik kan me nog wat posts herinneren dat na dit alles iedereen standaard een mondkapje zou gaan dragen bij verkoudheden enzoquote:Op dinsdag 19 mei 2020 12:25 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
In de bus af en toe zo'n verschrikt persoon met een kap. Loopt met de gedachte dat hij 1 van die 10 gaat tegenkomen, op 8.5 miljoen mensen.
Je hebt een grotere kans om de staatsloterij te winnen.
Zit het OV daar eigenlijk weer gewoon "vol" of is het daar op halve capaciteit met lege plekken in de bus?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 12:25 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
In de bus af en toe zo'n verschrikt persoon met een kap. Loopt met de gedachte dat hij 1 van die 10 gaat tegenkomen, op 8.5 miljoen mensen.
Je hebt een grotere kans om de staatsloterij te winnen.
Met woorden?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 12:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoe dan? Met een mitrailleur iedereen neer maaien zodat ze verder kon lopen?
het vliegtuig kan ook neerstorten jaquote:Op dinsdag 19 mei 2020 12:23 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Maar je zit nu in Australie?
Niet lullig bedoelt en zonder de voorgeschiedenis te weten; maar als je met een doodzieke vrouw gaat reizen, neem je natuurlijk ook zonder COVID een risico.
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 12:28 schreef Predator40 het volgende:
[..]
het vliegtuig kan ook neerstorten ja
Ja, als dit je antwoord is, snap ik je angst. En het niveau.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 12:28 schreef Predator40 het volgende:
[..]
het vliegtuig kan ook neerstorten ja
Hier ligt het compleet vol langs de rivier met mensen die zonnen. Dat testen stopt ook geen virus.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 12:23 schreef Predator40 het volgende:
[..]
in Zwitserland....waar ze wel goed testen en aan contact tracing doen....
in nederland zijn ze daar nog mensen voor aan het opleiden
Inderdaad ongelooflijk. Dit topic is 1 groot trollentopic gewordenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 12:29 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Ja, als dit je antwoord is, snap ik je angst. En het niveau.
de grote steden zijn minimaal net zo dichtbevolkt als Nederlandquote:Op dinsdag 19 mei 2020 12:23 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Appels met peren vergelijken. Nederland is geen dunbevolkt eiland.
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 12:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Inderdaad ongelooflijk. Dit topic is 1 groot trollentopic geworden
Maar geef eens serieus antwoord op die vraag over het vliegen met je vrouw.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 12:32 schreef Predator40 het volgende:
[..]
de grote steden zijn minimaal net zo dichtbevolkt als Nederland
Sydney alleen al 5 miljoen inwoners
en toch zulke lage cijfers
Het is vol in de bus, trein weet ik niet, lege plekken tussen mensen doen ze niet aan.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 12:27 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Zit het OV daar eigenlijk weer gewoon "vol" of is het daar op halve capaciteit met lege plekken in de bus?
helaas pindakaas.....10 cases per dag voorlopig nog lang niet.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 12:29 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Hier ligt het compleet vol langs de rivier met mensen die zonnen. Dat testen stopt ook geen virus.
Het zijn verder echt geen supermensen die alles braaf doen wat gezegd word. Er waren ook hier gigantisch veel cases en een berg doden. Over max. 2 weken is het in Nederland ook wel echt klaar, zoals hier.
maar blijft toch moeilijk vergelijken met Europa waar de mensenstroom gewoon anders is/wasquote:Op dinsdag 19 mei 2020 12:32 schreef Predator40 het volgende:
[..]
wat is ermee ? je bedoeld nu of algemeen ?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 12:32 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar geef eens serieus antwoord op die vraag over het vliegen met je vrouw.
Algemeen.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 12:36 schreef Predator40 het volgende:
[..]
wat is ermee ? je bedoeld nu of algemeen ?
dit virus is toch wel een stuk risicovoller als een griepje.
we waren trouwens al voordat de shit uitbrak naar australië afgereisd
we moeten nu helaas terug ivm visa en verblijf....wel met maskers en upgrade naar business class genomen.
Als die er nu ook al zijn, en het zorgsysteem niet belasten is dat prima.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 12:33 schreef Predator40 het volgende:
[..]
helaas pindakaas.....10 cases per dag voorlopig nog lang niet.
vanaf 1 juni eindelijk redelijk testen, op zeker dat er meer cases worden gevonden.
doodziek is een groot woord.....maar spierziekte, in een rolstoel en "kwetsbaar"quote:
Kwetsbaar als in?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 12:39 schreef Predator40 het volgende:
[..]
doodziek is een groot woord.....maar spierziekte, in een rolstoel en "kwetsbaar"
vertel, wat zijn de andere risico's ? ( groter dan Covid19 )quote:Op dinsdag 19 mei 2020 12:41 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Kwetsbaar als in?
En dan denk je dat het enige extra risico het eventueel neerstorten van het vliegtuig is?
Het virus was daar laat. Ze hebben tijdig gereageerd. Het is makkelijk een eiland te isoleren. Nogmaals appels met peren.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 12:32 schreef Predator40 het volgende:
[..]
Klinkt goed, als de cijfers zich hier ook zo blijven ontwikkelen zie ik niet in waarom we dit hier ook niet zo zouden kunnen gaan doen.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 12:33 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Het is vol in de bus, trein weet ik niet, lege plekken tussen mensen doen ze niet aan.
Alles met betrekking afstand/kapjes is enkel advies, zoals het hoort. Ik hoop dat ze die instelling blijven doorzetten.
Aangezien er nog nauwelijks cases zijn wordt het advies ook nauwelijks meer opgevolgd.
Zeg dat maar tegen de Engelsenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 12:46 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Het virus was daar laat. Ze hebben tijdig gereageerd. Het is makkelijk een eiland te isoleren. Nogmaals appels met peren.
Dat ligt er maar net aan wat de ziekte is hè. Vandaar de vraag wat je met kwetsbaar wilt zeggen.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 12:46 schreef Predator40 het volgende:
[..]
vertel, wat zijn de andere risico's ? ( groter dan Covid19 )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |