En dat duurt een hele dag?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 09:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat we aan hetzelfde issue gaan werken
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 09:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Haagsie!
Hoe was je lange weekend?
[..]
Haagsie!
[..]
Haagsie!
Oh bluuuugh! Dat zou ik ook erg slecht trekken.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 09:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Ze hebben verzonnen dat we vandaag de hele dag in een videocall moeten hangen om beter samen te kunnen werken
Meld je ziek, gaan we boten kijken vandaagquote:Op dinsdag 19 mei 2020 09:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
BlijkbaarIk word een beetje moe van deze onzin.
Ja, ik wil gewoon mijn werk doen, maar al die onzin er omheen hoeft niet zoquote:Op dinsdag 19 mei 2020 09:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh bluuuugh! Dat zou ik ook erg slecht trekken.
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 09:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meld je ziek, gaan we boten kijken vandaag
Dat lijkt me een leuker planquote:Op dinsdag 19 mei 2020 09:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meld je ziek, gaan we boten kijken vandaag
Oh ik ben niet de enigequote:Op dinsdag 19 mei 2020 09:12 schreef liesje1979 het volgende:
Wat is FOK toch traag de laatste tijd, dacht dat de server weer gemaakt was.
Fok heeft weer Coronaquote:Op dinsdag 19 mei 2020 09:12 schreef liesje1979 het volgende:
Wat is FOK toch traag de laatste tijd, dacht dat de server weer gemaakt was.
Snap ik. Ik begrijp ook dat een bedrijf wat zo goed als volledig thuiswerkt ook naar manieren zoekt om het contact tussen de collega;s goed te houden maar dit is wel een beetje overdreven.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 09:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik wil gewoon mijn werk doen, maar al die onzin er omheen hoeft niet zo
Kijken of ik een baan als schaapsherder kan vinden
Corona is weg dankzij de hooikoortsquote:
Het komt niet eens van het bedrijf, maar van een paar collega'squote:Op dinsdag 19 mei 2020 09:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Snap ik. Ik begrijp ook dat een bedrijf wat zo goed als volledig thuiswerkt ook naar manieren zoekt om het contact tussen de collega;s goed te houden maar dit is wel een beetje overdreven.
ja die hoorde ik gisateren ook whehehehequote:Op dinsdag 19 mei 2020 09:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Corona is weg dankzij de hooikoorts
Ze weten van gekkigheid niet meer wat ze moeten bedenken.
gewoon na een uurtje de stekker eruit: sorry, internet storing..quote:Op dinsdag 19 mei 2020 09:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Ze hebben verzonnen dat we vandaag de hele dag in een videocall moeten hangen om beter samen te kunnen werken
In februari was het normale griepvirus ineens spontaan voorbij al na 3 weken, kwam er corona. En nu is corona grotendeels tot rust gekomen en is er massaal hooikoorts.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 09:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja die hoorde ik gisateren ook whehehehe
Dan hebben zij daar dus behoefte aan. Jammer.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 09:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het komt niet eens van het bedrijf, maar van een paar collega's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |