Zo’n natte visstaart in mijn bed lijkt me niksquote:Op dinsdag 19 mei 2020 08:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keer toeteren en de zeemeerminnen springen glibberig aan boord.
Dankje. Ga even wat anders aantrekkenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 08:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eerste contact is gelegd, de rest moet je zelf doen
Heb wel eens gelezen dat je tussen de 18e en 19e ruggeschub moet zijn.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 08:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo’n natte visstaart in mijn bed lijkt me niks
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 08:21 schreef bitterbal het volgende:
je moet toch wel ziekelijk veel geld hebben om zon jacht te kunnen kopen he
Plens kaviaar in je bed na de daadquote:Op dinsdag 19 mei 2020 08:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb wel eens gelezen dat je tussen de 18e en 19e ruggeschub moet zijn.
oeh haringquote:Op dinsdag 19 mei 2020 08:22 schreef UitStraling het volgende:
MI van bitterbal met een haring in haar kont.
Le dance Bouillabaisse.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 08:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Plens kaviaar in je bed na de daad
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 08:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kontharing lijkt me dan wat minder.
Nein? Ik voel me aangesprokenquote:Op maandag 18 mei 2020 23:22 schreef bitterbal het volgende:
Slaap lekker iedereen![]()
Nein heeft ook een rol trouwens
[ afbeelding ]
Ach.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 08:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik ben een keer op zo’n jacht geweest, bij jachtbouwer Oceanco in Alblasserdam. Dat ding had een bad gemaakt van een steensoort waar normale mensen alleen een klein hangertje van kunnen betalen.
Alleen om Diepgangen te nemen.quote:
Haha, gelukkig heb ik niets te maken met student loans. En de rest lijkt me relevant voor iedereen boven de 18quote:
ow da's geen geldquote:Op dinsdag 19 mei 2020 08:48 schreef UitStraling het volgende:
Deze gaat nog wel qua lelijkheid.
http://en.mzyachts.ru/yac(...)150-clifford_ii.html
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 09:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Ze hebben verzonnen dat we vandaag de hele dag in een videocall moeten hangen om beter samen te kunnen werken
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 09:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Ze hebben verzonnen dat we vandaag de hele dag in een videocall moeten hangen om beter samen te kunnen werken
Gewoon weigeren en zeggen dat je wel wat belangrijkers te doen hebt.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 09:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Ja, maar ik ga echt niet de hele dag met die video aan zitten. Geen trek in.quote:
Het is de bedoeling dat we aan hetzelfde issue gaan werkenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 09:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon weigeren en zeggen dat je wel wat belangrijkers te doen hebt.
Haagsie!quote:Op dinsdag 19 mei 2020 09:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wel fijn om te zien dat ik gemist ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |