gewoon na een uurtje de stekker eruit: sorry, internet storing..quote:Op dinsdag 19 mei 2020 09:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Ze hebben verzonnen dat we vandaag de hele dag in een videocall moeten hangen om beter samen te kunnen werken
In februari was het normale griepvirus ineens spontaan voorbij al na 3 weken, kwam er corona. En nu is corona grotendeels tot rust gekomen en is er massaal hooikoorts.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 09:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja die hoorde ik gisateren ook whehehehe
Dan hebben zij daar dus behoefte aan. Jammer.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 09:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het komt niet eens van het bedrijf, maar van een paar collega's
Dat klopt. Dat wordt lastig in Den Haag, vermoed ik.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 09:16 schreef liesje1979 het volgende:
Gister geleerd dat als je hooikoorts hebt je honing moet eten van een imker binnen een straal van 3 km van je huis.
[trump]poef, weg [/trump]quote:Op dinsdag 19 mei 2020 09:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
In februari was het normale griepvirus ineens spontaan voorbij al na 3 weken, kwam er corona. En nu is corona grotendeels tot rust gekomen en is er massaal hooikoorts.
Het klopt gewoon net even niet allemaal.
Valt wel mee hoor, ik heb sowieso wel wat bijenkasten in een straal van 3 km.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 09:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat klopt. Dat wordt lastig in Den Haag, vermoed ik.
Zolang er geen mensen met hooikoorts op de IC liggen, laat ik die complottheorie even aan me voorbij gaan Jensen Haags.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 09:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
In februari was het normale griepvirus ineens spontaan voorbij al na 3 weken, kwam er corona. En nu is corona grotendeels tot rust gekomen en is er massaal hooikoorts.
Het klopt gewoon net even niet allemaal.
en ik heb honing aan mijn reet.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 09:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, ik heb sowieso wel wat bijenkasten in een straal van 3 km.
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 09:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zolang er geen mensen met hooikoorts op de IC liggen, laat ik die complottheorie even aan me voorbij gaan Jensen Haags.
Ok.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 09:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
en ik heb honing aan mijn reet.
Ja, hier ook. Er zit een ecologisch centrum in een park hier in de buurt. Maar ik denk niet dat die honing te koop is.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 09:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hier staan een paar kasten tegenover mijn werk in wat volkstuinen en een paar 100 meter verderop ook nog in een pluktuin, waar ze volgens de imker wel honing verkopen. Maar ik heb niet echt veel last van hooikoorts geloof ik.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 09:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, hier ook. Er zit een ecologisch centrum in een park hier in de buurt. Maar ik denk niet dat die honing te koop is.
Niet.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 09:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ok.
Weet nooit zo goed hoe ik op je moet reageren.
serieus? wie in den haag heeft er nou weer een bijenkastquote:Op dinsdag 19 mei 2020 09:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 09:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ok.
Weet nooit zo goed hoe ik op je moet reageren.
hipstersquote:Op dinsdag 19 mei 2020 09:23 schreef mschol het volgende:
[..]
serieus? wie in den haag heeft er nou weer een bijenkast
Een imker denk ik.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 09:23 schreef mschol het volgende:
[..]
serieus? wie in den haag heeft er nou weer een bijenkast
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 09:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Een imker denk ik.
Denk dat de lokale groenteboer er niet zoveel aan heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |