quote:Op maandag 18 mei 2020 15:18 schreef RockNijntje het volgende:
nu ik gewend ben aan om 8:59 opstaan om om 9:00 in een call te zitten
Tegen.quote:Op maandag 18 mei 2020 15:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoest nu eigenlijk met je stemming over deze werkgever?
Waarom zou ik eerder opstaan? We moeten ons aan verplichte tijden houden.quote:
Crisis uitzitten en wat anders gaan doen.quote:Op maandag 18 mei 2020 15:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoest nu eigenlijk met je stemming over deze werkgever?
Kom je bij mij werken dan?quote:Op maandag 18 mei 2020 15:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Crisis uitzitten en wat anders gaan doen.
wat is er kapot?quote:Op maandag 18 mei 2020 15:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Privé zou het ons nog wel een weekje lukken, dan maar even geen series en YouTube. Maar ja, thuiswerken.
En gaat hard inderdaad, zelfs tijdens het klussen vliegen die MB's er keihard doorheen. Ik zit bij Simpel, dus tijdelijk iets aan of uitzetten gaat niet
.
[..]
[..]
Lopend is het twee uur per dag. Dat is simpelweg te veel nu ik gewend ben aan om 8:59 opstaan om om 9:00 in een call te zitten. Als ik tijd heb ga ik mijn fiets (laten) repareren en langzaamaan mijn ritme meer wat verschuiven en dan ga ik lekker een kwartiertje fietsen als we weer naar kantoor mogen/moeten.
If it works for you, finequote:Op maandag 18 mei 2020 15:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Waarom zou ik eerder opstaan? We moeten ons aan verplichte tijden houden.
Zijn er nu nog hamsteraars dan?quote:Op maandag 18 mei 2020 16:13 schreef Karzai het volgende:
Het was druk in de supermarkt en niet alles hadden ze
zoals huismerk ovenkroketten en krieltjes
Bij mij was het wel rustig, alleen was het bloem (om te bakken) op.... En dat had ik juist nodig...quote:Op maandag 18 mei 2020 16:13 schreef Karzai het volgende:
Het was druk in de supermarkt en niet alles hadden ze
zoals huismerk ovenkroketten en krieltjes
pizza?quote:Op maandag 18 mei 2020 16:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bij mij was het wel rustig, alleen was het bloem (om te bakken) op.... En dat had ik juist nodig...
jij liever dan ikquote:Op maandag 18 mei 2020 16:33 schreef bitterbal het volgende:
Eind juni grenzen spanje open voor toeristen.
Nog even en we kunnen weer naar thailand
Spanje ja, start zijn paard alvastquote:Op maandag 18 mei 2020 16:33 schreef bitterbal het volgende:
Eind juni grenzen spanje open voor toeristen.
Nog even en we kunnen weer naar thailand
Het eiland waar ik heen ga zijn vrijwel geen gevallen geweestquote:Op maandag 18 mei 2020 16:35 schreef Karzai het volgende:
Naar een resort misschien en nadat je een coronatest hebt gehad
quote:Op maandag 18 mei 2020 16:36 schreef Karzai het volgende:
Mooi land thailand, gister nog een docu over gezien, ik wil er ook een keer heen
dat is junglequote:Op maandag 18 mei 2020 16:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Enige wat ik nog niet heb gezien is het noorden maar dat schijnt adembenemend te zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |