Misschien wel een Bourgondisch LUNCHGENOTquote:
Die ligt gewoon op zijn luie Haagse reet vandaag.quote:Op maandag 18 mei 2020 14:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien wel een Bourgondisch LUNCHGENOT
Ik hoef nog maar 9 uur te werken deze weekquote:
Gelucksvogel!quote:Op maandag 18 mei 2020 15:00 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik hoef nog maar 9 uur te werken deze week
Ze vindt het sneu voor me dat de enige reden dat ik mijn nieuwe woning niet in kan is dat ik internet nodig heb voor het thuiswerken, dus ze is nu heel hard mee aan het denken aan oplossingen. Maar ja, een hotspot over een paar kilometer wordt een beetje lastig natuurlijkquote:
Ik vind het een soort van schattigquote:Op maandag 18 mei 2020 15:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ze vindt het sneu voor me dat de enige reden dat ik mijn nieuwe woning niet in kan is dat ik internet nodig heb voor het thuiswerken, dus ze is nu heel hard mee aan het denken aan oplossingen. Maar ja, een hotspot over een paar kilometer wordt een beetje lastig natuurlijk.
Jaquote:
lekkerquote:Op maandag 18 mei 2020 15:00 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik hoef nog maar 9 uur te werken deze week
Geen zakelijke telefoon die je even mag misbruiken? Dat heb ik ook twee dagen gedaan.quote:Op maandag 18 mei 2020 15:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ze vindt het sneu voor me dat de enige reden dat ik mijn nieuwe woning niet in kan is dat ik internet nodig heb voor het thuiswerken, dus ze is nu heel hard mee aan het denken aan oplossingen. Maar ja, een hotspot over een paar kilometer wordt een beetje lastig natuurlijk.
Ik heb vrijdag ook vrijquote:Op maandag 18 mei 2020 15:05 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja
Ik was eigenlijk alweer vergeten dat ik vrijdag vrij had genomen, dus het was een mooie verrassing
Jaquote:
Neh, hebben we niet nodig. Op financiële hulp van mijn werkgever hoef ik niet te wachten, zij zijn eerder van oplossingen zoals dat ik nu op kantoor mag gaan werken. Maar ik wil niet in het OV, dus daar kan ik niet komen.quote:Op maandag 18 mei 2020 15:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geen zakelijke telefoon die je even mag misbruiken? Dat heb ik ook twee dagen gedaan.
Hoe werkt dit precies?quote:Op maandag 18 mei 2020 15:10 schreef RockNijntje het volgende:
Maar ik wil niet in het OV, dus daar kan ik niet komen.
Ik wil in de coronatijd niet met het OV, dus ik heb op dit moment geen manier voorhanden om kantoor fysiek te bereiken.quote:
Ja, internet is wel cruciaal. Ik heb me een paar dagen gehandicapt gevoeld zonder goede verbinding. Voor privégebruik heb ik mijn eigen databundel even uitgebreid, maar ik vloog door mijn mb's heenquote:Op maandag 18 mei 2020 15:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja. Ik neem het haar ook echt niet kwalijk want het is super lief dat ze meedenkt
, maar het is wel grappig, hehe.
[..]
Neh, hebben we niet nodig. Op financiële hulp van mijn werkgever hoef ik niet te wachten, zij zijn eerder van oplossingen zoals dat ik nu op kantoor mag gaan werken. Maar ik wil niet in het OV, dus daar kan ik niet komen.
We gaan vanavond testen of de verbinding van de bovenbovenbuurman goed genoeg is (we kregen zijn wachtwoord want hij is lief). Zo ja, dan wordt het echt verhuizen. Zo nee, dan blijven we nog even in Das Pauperhaus.
lopen/fietsen zal wel wat ver zijn?quote:Op maandag 18 mei 2020 15:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik wil in de coronatijd niet met het OV, dus ik heb geen manier voorhanden om kantoor fysiek te bereiken.
Maar het was maar een paar kilometer toch? Heb je geen fiets? Heerlijk weer mênquote:Op maandag 18 mei 2020 15:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik wil in de coronatijd niet met het OV, dus ik heb op dit moment geen manier voorhanden om kantoor fysiek te bereiken.
Heerlijkquote:Op maandag 18 mei 2020 15:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb vrijdag ook vrijEn het volgende weekend heb ik weer vier dagen
Privé zou het ons nog wel een weekje lukken, dan maar even geen series en YouTube. Maar ja, thuiswerkenquote:Op maandag 18 mei 2020 15:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, internet is wel cruciaal. Ik heb me een paar dagen gehandicapt gevoeld zonder goede verbinding. Voor privégebruik heb ik mijn eigen databundel even uitgebreid, maar ik vloog door mijn mb's heen
quote:
Lopend is het twee uur per dag. Dat is simpelweg te veel nu ik gewend ben aan om 8:59 opstaan om om 9:00 in een call te zitten. Als ik tijd heb ga ik mijn fiets (laten) repareren en langzaamaan mijn ritme meer wat verschuiven en dan ga ik lekker een kwartiertje fietsen als we weer naar kantoor mogen/moetenquote:Op maandag 18 mei 2020 15:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar het was maar een paar kilometer toch? Heb je geen fiets? Heerlijk weer mên
Hoest nu eigenlijk met je stemming over deze werkgever?quote:Op maandag 18 mei 2020 15:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb vrijdag ook vrijEn het volgende weekend heb ik weer vier dagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |