Ja blijkbaar. Met jou meerderen hier 🤔 ik zal niet zeggen wat mijn handeling is geweestquote:
Altijd dezelfdequote:
Deze is beterquote:
Wehehehequote:Op maandag 18 mei 2020 01:03 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ja blijkbaar. Met jou meerderen hier 🤔 ik zal niet zeggen wat mijn handeling is geweest
Terechte klacht!quote:
Was je naar je zusje aan t kijken?quote:Op maandag 18 mei 2020 01:40 schreef UitStraling het volgende:
Ooooh ik quotte de verkeerde post maar kijken zusje
quote:Op maandag 18 mei 2020 01:40 schreef UitStraling het volgende:
Ooooh ik quotte de verkeerde post maar kijken zusje
Ja man die zijn het waard.quote:Op maandag 18 mei 2020 01:41 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Was je naar je zusje aan t kijken?
Nou ja opnieuw dan maar daar speelt een meisje in en dat was het laatste vriendinnetje van Prince, wtf is dat een leuk mooi mens dan, echt wtfquote:Op maandag 18 mei 2020 01:42 schreef Stray_cat het volgende:
[..]Ik verklootte net een hele quote, maar het ging nog goed
Luister maar eens naar de zus van Prince, wauw gewoon wauw.quote:Op maandag 18 mei 2020 01:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja opnieuw dan maar daar speelt een meisje in en dat was het laatste vriendinnetje van Prince, wtf is dat een leuk mooi mens dan, echt wtf![]()
Maar kijken joh
Ja post dan piemel dat je er bent.quote:Op maandag 18 mei 2020 01:45 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Luister maar eens naar de zus van Prince, wauw gewoon wauw.
^%&*(% Klotevent.quote:Op maandag 18 mei 2020 01:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja post dan piemel dat je er bent.
quote:
Ik ben geen Mario he?!quote:
Jij bent echt raarquote:
Gaat wel lukken hoorquote:Op maandag 18 mei 2020 02:01 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen stellig over verdeeld. Ik wens je een fijne nacht
Ich weiß genau!quote:
quote:
Tief mij eruitquote:Op maandag 18 mei 2020 02:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kom ruimte in mijn hoofd en hart tekort
quote:
quote:Op maandag 18 mei 2020 02:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zet jouw op een klein USB stikje en ik neem je mee op avontuur
quote:Op maandag 18 mei 2020 03:36 schreef BasEnAad het volgende:
Puzzel ik heb een mooi plaatje voor jou uitgezocht
Dit waardeer ik welquote:
Ah nice... Die kwam hier net ook nog voorbijquote:
Forum Opties | |
---|---|