Weet nog dat ik keertje bijna 10 kg kwijt was na een week spugen en toen dacht ik ook "oke reden waarom is niet chill maar oke jeej 10 kg kwijt.." nou dat was ook allemaal vocht idd want zat er zo weer aan.quote:
Goed dat je het zegt. Moet mijn avondmeds nog innemen....quote:Op zondag 17 mei 2020 22:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O goed, dan jat ik eerst wat plaspilletjes van mijn oma
Ik heb een dietiste in de arm "moeten" nemen. Maar het lukt me vooralsnog niet om echt aan haar adviezen te voldoen.....quote:Op zondag 17 mei 2020 22:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Weet nog dat ik keertje bijna 10 kg kwijt was na een week spugen en toen dacht ik ook "oke reden waarom is niet chill maar oke jeej 10 kg kwijt.." nou dat was ook allemaal vocht idd want zat er zo weer aan.
Komt wel goedquote:Op zondag 17 mei 2020 22:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb een dietiste in de arm "moeten" nemen. Maar het lukt me vooralsnog niet om echt aan haar adviezen te voldoen.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat zegt ze dan?quote:Op zondag 17 mei 2020 22:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb een dietiste in de arm "moeten" nemen. Maar het lukt me vooralsnog niet om echt aan haar adviezen te voldoen.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja verdoriequote:Op zondag 17 mei 2020 22:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jammer dat ik de grens niet meer over mag om even chinees te komen eten
Wat?quote:Op zondag 17 mei 2020 22:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Weet nog dat ik keertje bijna 10 kg kwijt was na een week spugen en toen dacht ik ook "oke reden waarom is niet chill maar oke jeej 10 kg kwijt.." nou dat was ook allemaal vocht idd want zat er zo weer aan.
Ja vaker gehad.. Heb een gevoelige maag.. Daarom drink ik ook geen alcohol meer.quote:
Snoep en snack vooral wat minder...quote:Op zondag 17 mei 2020 22:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat zegt ze dan?
Bossie eet eens wat minder?
Ja doe ik ook wel.... Alleen in het weekend is het best moeilijk om vol te houden.. Vandaag weer veel te veel gesnackt....quote:
Jep.quote:Op zondag 17 mei 2020 22:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
UIt mijn diepvries..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ja maar een hele week en 10 kilo?quote:Op zondag 17 mei 2020 22:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja vaker gehad.. Heb een gevoelige maag.. Daarom drink ik ook geen alcohol meer.
Ik heb nog geen rekening ontvangen, dus geen idee..quote:Op zondag 17 mei 2020 22:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
En daar betaal je dan ¤ 100,- per uur voor?
Ja maar toen ben ik ook in ziekenhuis terecht gekomen omdat ik uitgedroogd was na een week kotsen.. (heb dit 2x gehad helaasquote:
Las het js. Mag niet. Pas va 01-06quote:Op zondag 17 mei 2020 23:00 schreef bitterbal het volgende:
de strandtenten hebben een brief gestuurd naar de gemeente dat ze deze week opengaan
quote:Op zondag 17 mei 2020 23:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lekker in Diamant gezeten in je hot tub?
Klinkt als een echt delirium.quote:Op zondag 17 mei 2020 23:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja maar toen ben ik ook in ziekenhuis terecht gekomen omdat ik uitgedroogd was na een week kotsen.. (heb dit 2x gehad helaasen wel vaker dagenlang gekotst maar toen was ziekenhuisopname niet nodig). Maar sinds ik niet meer drink is ziekenopname niet meer nodig geweest.
dat staat ook in de briefquote:Op zondag 17 mei 2020 23:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Las het js. Mag niet. Pas va 01-06
Poeh heftig..quote:Op zondag 17 mei 2020 23:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja maar toen ben ik ook in ziekenhuis terecht gekomen omdat ik uitgedroogd was na een week kotsen.. (heb dit 2x gehad helaasen wel vaker dagenlang gekotst maar toen was ziekenhuisopname niet nodig). Maar sinds ik niet meer drink is ziekenopname niet meer nodig geweest.
Nee niet eens.. Maar ik heb een gevoelige maag ofzo.. Ja heeft een andere naam maar daar komt het op neer. Drugs valt vaak ook wel zwaar op mijn maag maar alcohol maakt me zieker.quote:
JA dat kan een CO vergiftiging zijn. Hing de CV ketel op dezelfde verdieping?quote:Op zondag 17 mei 2020 23:02 schreef Amarantha het volgende:
En willen jullie iets geks horen.. Ik werd bij mijn ex thuis echt standaard misselijk wakker.Dat was echt zo fucked up en zo raar he. Nooit achtergekomen toen wat dat was.
Geen idee eigenlijk..quote:Op zondag 17 mei 2020 23:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
JA dat kan een CO vergiftiging zijn. Hing de CV ketel op dezelfde verdieping?
Vond je hem wel lekker ruiken?quote:Op zondag 17 mei 2020 23:02 schreef Amarantha het volgende:
En willen jullie iets geks horen.. Ik werd bij mijn ex thuis echt standaard misselijk wakker.Dat was echt zo fucked up en zo raar he. Nooit achtergekomen toen wat dat was.
Haha typisch vrouwen...ergens een hele tijd wonen maar geen idee waar de cv ketel hangt.quote:
nou nou nou nouquote:Op zondag 17 mei 2020 23:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Haha typisch vrouwen...ergens een hele tijd wonen maar geen idee waar de cv ketel hangt.
Watquote:
Ik woonde daar niet? Kan mij dat boeien als het mijn huis niet is haha.quote:Op zondag 17 mei 2020 23:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Haha typisch vrouwen...ergens een hele tijd wonen maar geen idee waar de cv ketel hangt.
We zouden haast een topic kunnen beginnen met wandelfoto'squote:
Budaquote:Op zondag 17 mei 2020 23:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij geil jij wel zo op Buda, ja hč?
quote:Op zondag 17 mei 2020 23:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je kan ook een relatie hebben met iemand zonder samen te wonen?quote:Op zondag 17 mei 2020 23:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh sorry, maar dacht ex, dan woonde je samen?
Maar niet dus,
Best een leuk ideequote:Op zondag 17 mei 2020 23:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
We zouden haast een topic kunnen beginnen met wandelfoto's
Ja op de kleuterschool had ik ook verkering.quote:Op zondag 17 mei 2020 23:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je kan ook een relatie hebben met iemand zonder samen te wonen?
quote:
quote:Op zondag 17 mei 2020 23:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja op de kleuterschool had ik ook verkering.
quote:Op zondag 17 mei 2020 23:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja op de kleuterschool had ik ook verkering.
Wat?quote:Op zondag 17 mei 2020 23:09 schreef bitterbal het volgende:
zo weer lekker kwijlen op ons kussen jongens
Ik zou volgen en misschien zelfs af en toe wat posten. Maar dan leuker denk ik als iets van wat kom je tegen tijdens je wandelingen.quote:Op zondag 17 mei 2020 23:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
We zouden haast een topic kunnen beginnen met wandelfoto's
Ahww...quote:
Nee, dan had Whis Buda-roepend door Dordrecht gelopenquote:Op zondag 17 mei 2020 23:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk als je zegt ja ik kom er nu aan dat de huidige vriend al bij het vuilnis ligt
Dus de rustieke foto's van Buda en mij zijn niet leukquote:Op zondag 17 mei 2020 23:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zou volgen en misschien zelfs af en toe wat posten. Maar dan leuker denk ik als iets van wat kom je tegen tijdens je wandelingen.
quote:Op zondag 17 mei 2020 23:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk als je zegt ja ik kom er nu aan dat de huidige vriend al bij het vuilnis ligt
Zou je over een half uur liever seks hebben of slapen? (met je mondhoek aan het kussen geplakt)quote:
quote:Op zondag 17 mei 2020 23:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus de rustieke foto's van Buda en mij zijn niet leuk
Man wat saai, we zijn geen bejaarden.quote:Op zondag 17 mei 2020 23:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Thanksquote:Op zondag 17 mei 2020 23:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik gun het je Whis
Ik zou het mezelf ook wel gunnen, maar goed
Ja nou pff lastig allemaal.quote:Op zondag 17 mei 2020 23:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij zat toch vorig weekend een beetje gelukkig te kirren?
wat een vraagquote:Op zondag 17 mei 2020 23:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou je over een half uur liever seks hebben of slapen? (met je mondhoek aan het kussen geplakt)
Ben je chagrijnig omdat je morgen weer moet werken?quote:Op zondag 17 mei 2020 23:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Man wat saai, we zijn geen bejaarden.
Antwoord C.quote:Op zondag 17 mei 2020 23:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou je over een half uur liever seks hebben of slapen? (met je mondhoek aan het kussen geplakt)
Nee, gestopt met roken.quote:Op zondag 17 mei 2020 23:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben je chagrijnig omdat je morgen weer moet werken?
Jawel maar vond bijv die keramiek automaat ook leuk. En misschien willen er meer mensen mee doen maar niet iedereen heeft zulke mooie uitzichten.quote:Op zondag 17 mei 2020 23:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wellesquote:Op zondag 17 mei 2020 23:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is gewoon een kwestie van wat verder lopenquote:Op zondag 17 mei 2020 23:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jawel maar vond bijv die keramiek automaat ook leuk. En misschien willen er meer mensen mee doen maar niet iedereen heeft zulke mooie uitzichten.
Nee dat ook niet, zeg toch lastig.quote:Op zondag 17 mei 2020 23:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon even een efweebeetje gedaan.
Nou dat is een zekerheidje hoorquote:Op zondag 17 mei 2020 23:13 schreef bitterbal het volgende:
sosm denk ik dat uitstraling met de broek op de enkels die antwoorden op zijn vragen afwacht
FWB-tjes zijn ook fijnquote:Op zondag 17 mei 2020 23:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon even een efweebeetje gedaan.
Begin maar een topic, ik doe wel mee hoor.quote:Op zondag 17 mei 2020 23:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jawel maar vond bijv die keramiek automaat ook leuk. En misschien willen er meer mensen mee doen maar niet iedereen heeft zulke mooie uitzichten.
Maak even een paintquote:Op zondag 17 mei 2020 23:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee dat ook niet, zeg toch lastig.Kan er ook niet echt iets over zeggen verder haha.
Verdomme wat een mensenkennis deze man.quote:Op zondag 17 mei 2020 23:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, zie je. Dat spot ik gelijk he. Even door de zure appel heenbijten, Los
Dat weet je dus niet he?quote:Op zondag 17 mei 2020 23:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geen ervaring mee![]()
Zou voor mij ook niet werken trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |