Weet nog dat ik keertje bijna 10 kg kwijt was na een week spugen en toen dacht ik ook "oke reden waarom is niet chill maar oke jeej 10 kg kwijt.." nou dat was ook allemaal vocht idd want zat er zo weer aan.quote:
Goed dat je het zegt. Moet mijn avondmeds nog innemen....quote:Op zondag 17 mei 2020 22:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O goed, dan jat ik eerst wat plaspilletjes van mijn oma
Ik heb een dietiste in de arm "moeten" nemen. Maar het lukt me vooralsnog niet om echt aan haar adviezen te voldoen.....quote:Op zondag 17 mei 2020 22:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Weet nog dat ik keertje bijna 10 kg kwijt was na een week spugen en toen dacht ik ook "oke reden waarom is niet chill maar oke jeej 10 kg kwijt.." nou dat was ook allemaal vocht idd want zat er zo weer aan.
Komt wel goedquote:Op zondag 17 mei 2020 22:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb een dietiste in de arm "moeten" nemen. Maar het lukt me vooralsnog niet om echt aan haar adviezen te voldoen.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat zegt ze dan?quote:Op zondag 17 mei 2020 22:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb een dietiste in de arm "moeten" nemen. Maar het lukt me vooralsnog niet om echt aan haar adviezen te voldoen.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja verdoriequote:Op zondag 17 mei 2020 22:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jammer dat ik de grens niet meer over mag om even chinees te komen eten
Wat?quote:Op zondag 17 mei 2020 22:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Weet nog dat ik keertje bijna 10 kg kwijt was na een week spugen en toen dacht ik ook "oke reden waarom is niet chill maar oke jeej 10 kg kwijt.." nou dat was ook allemaal vocht idd want zat er zo weer aan.
Ja vaker gehad.. Heb een gevoelige maag.. Daarom drink ik ook geen alcohol meer.quote:
Snoep en snack vooral wat minder...quote:Op zondag 17 mei 2020 22:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat zegt ze dan?
Bossie eet eens wat minder?
Ja doe ik ook wel.... Alleen in het weekend is het best moeilijk om vol te houden.. Vandaag weer veel te veel gesnackt....quote:
Jep.quote:Op zondag 17 mei 2020 22:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
UIt mijn diepvries..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ja maar een hele week en 10 kilo?quote:Op zondag 17 mei 2020 22:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja vaker gehad.. Heb een gevoelige maag.. Daarom drink ik ook geen alcohol meer.
Ik heb nog geen rekening ontvangen, dus geen idee..quote:Op zondag 17 mei 2020 22:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
En daar betaal je dan ¤ 100,- per uur voor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |