Omdat mensen dit dan geloven. Omdat je hiermee de suggestie wekt dat het een kwestie is van 2 mensen tegenover elkaar zetten en degene die het beste uit zijn/haar woorden komt, zal wel gelijk hebben. Maar de werking en bijwerking van medicijnen staat los van de meningen aan een talkshowtafel. Zeker omdat de partij die met de oplossing komt, inhoudelijk 0 bagage met zich meebrengt, aangezien zijn anekdotes in de medische wereld niets waard zijn.quote:Op maandag 18 mei 2020 13:13 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet kunnen eigenlijk? In dit geval had je er misschien niet Ab tegenover moeten zetten, maar iemand die er echt inhoudelijk iets over kan zeggen, maar vond het geen verkeerde discussie eigenlijk..
Debat!quote:Op maandag 18 mei 2020 13:27 schreef VoMy het volgende:
[..]
Omdat mensen dit dan geloven. Omdat je hiermee de suggestie wekt dat het een kwestie is van 2 mensen tegenover elkaar zetten en degene die het beste uit zijn/haar woorden komt, zal wel gelijk hebben. Maar de werking en bijwerking van medicijnen staat los van de meningen aan een talkshowtafel. Zeker omdat de partij die met de oplossing komt, inhoudelijk 0 bagage met zich meebrengt, aangezien zijn anekdotes in de medische wereld niets waard zijn.
Nick Cave zit zwaar in mijn irritatiezonequote:Op maandag 18 mei 2020 13:20 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Fijn dat Nick ook naar Blackstar heeft geluisterd
Kan dit?twitter:NOSvoetbal twitterde op maandag 18-05-2020 om 15:04:10Voetbalpodcast #95: 'Ziyech in rijtje Cruijff, Van Basten en Bergkamp' https://t.co/YWvoEGuIeg reageer retweet
Nee, dat is wat overdreven, maar denk wel de beste Ajax-speler in de laatste 15 jaar.quote:Op maandag 18 mei 2020 15:32 schreef Slobeend het volgende:
Kan dit?twitter:NOSvoetbal twitterde op maandag 18-05-2020 om 15:04:10Voetbalpodcast #95: 'Ziyech in rijtje Cruijff, Van Basten en Bergkamp' https://t.co/YWvoEGuIeg reageer retweet
Beste Ajacied dan dus, niet de beste voetballer die voor Ajax gevoetbald heeft toch?quote:Op maandag 18 mei 2020 15:51 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Nee, dat is wat overdreven, maar denk wel de beste Ajax-speler in de laatste 15 jaar.
Ziyech is natuurlijk een spraakmakend figuur en de belichaming van een pure voetballer, maar dat maakt hem wel iets teveel opgehemeld in mijn ogen. Vindt dat ie het niveau van Eriksen, Frenkie, De Ligt, Vertonghen en Suarez niet ontstijgt. En ik ben een beetje bang dat ie bij Chelsea niet zomaar gaat slagen.quote:Op maandag 18 mei 2020 15:51 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Nee, dat is wat overdreven, maar denk wel de beste Ajax-speler in de laatste 15 jaar.
Qua prestaties voor Ajax vind ik hem eigenlijk de beste die ik mij kan herinneren (in een kleine 20 jaar). Hij zal niet de carrière van Suarez, Ibrahimovic of Sneijder hebben, maar denk niet dat zij zo bepalend zijn geweest voor Ajax als Ziyech in de afgelopen jaren. Voor mijn gevoel was de terugval van dit Ajax bijzonder groot als Ziyech afwezig was of een slechte dag had. Vrees wat dat betreft wel voor volgend seizoen.quote:Op maandag 18 mei 2020 16:20 schreef VoMy het volgende:
[..]
Beste Ajacied dan dus, niet de beste voetballer die voor Ajax gevoetbald heeft toch?
Lastig vergelijken allemaal, Suarez was toch ook niet slecht. En bijvoorbeeld Litmanen, van voor mijn tijd, hoor je ook altijd nog wel goede verhalen over. Dus waarom specifiek deze 3? En dan Ziyech erbij, tsja. Je moet je podcast ergens mee vullen natuurlijk.
Toch mooi voor die jongen dat hij op tv mocht met Piet Paulusmaquote:Op maandag 18 mei 2020 18:19 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
https://youtu.be/ESh_BeFkxIQ?t=154
Mooi kut. Ben best wel fan van zijn muziek. Wat moet ik nu doen. Dat je zoon zelfmoord pleegt lijkt me wel reden om wat pretenties te vergeven.quote:Op maandag 18 mei 2020 13:54 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Nick Cave zit zwaar in mijn irritatiezone
Die docu was ook tergens pretentieus
Dan mis je straks dit:quote:Op maandag 18 mei 2020 11:38 schreef Slobeend het volgende:
Ik ga de komende tijd Beau kijken ipv Flop1.
twitter:op1npo twitterde op maandag 18-05-2020 om 18:30:00Er heerst verwarring rond alle verschillende type #mondkapjes, maar dat is volgens @Sywert van Lienden onnodig. Ook de meest veilige medische kapjes kunnen geleverd worden voor iedereen, maar waarom gebeurt dat niet? #Op1
Meer info: https://t.co/bHNy9tjbtf https://t.co/Y95SRp5ltq reageer retweet
Dit verzin je niet.quote:Op maandag 18 mei 2020 19:23 schreef VoMy het volgende:
[..]
Dan mis je straks dit:[ afbeelding ]twitter:op1npo twitterde op maandag 18-05-2020 om 18:30:00Er heerst verwarring rond alle verschillende type #mondkapjes, maar dat is volgens @:Sywert van Lienden onnodig. Ook de meest veilige medische kapjes kunnen geleverd worden voor iedereen, maar waarom gebeurt dat niet? #Op1
Meer info: https://t.co/bHNy9tjbtf https://t.co/Y95SRp5ltq reageer retweet
Vindaloo heeft kaal haar.quote:Op maandag 18 mei 2020 19:30 schreef El-Stinho het volgende:
Ik ben een beetje Sywert-moe. Het lijkt me een goede gozer, maar die wil ook letterlijk overal interessant over doen. Net als Tijs van den Brink. Mensen die zoveel meer kunnen maar een afslag gigantisch hebben gemist.
Uiteraard. Die jongen gaat echt niet vrijgesproken worden zoals mijn succesvolle Molanoquote:Op maandag 18 mei 2020 22:41 schreef Faraday01 het volgende:
@:wimderon krijg ik FPCL strafpunten voor het Mexicaantje? Feit is van 2019
Zo, die zit.quote:Op maandag 18 mei 2020 22:47 schreef Mani89 het volgende:
Zomaar een reactie op Mediacourant, die ik met jullie wilde delen.
[ afbeelding ]
Rassistquote:Op maandag 18 mei 2020 22:47 schreef Mani89 het volgende:
Zomaar een reactie op Mediacourant, die ik met jullie wilde delen.
[ afbeelding ]
ik beroep me op de FPCL verjaringstermijnquote:Op maandag 18 mei 2020 22:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Uiteraard. Die jongen gaat echt niet vrijgesproken worden zoals mijn succesvolle Molano
Strafpunten voor doping is de rode kaart en penalty van de FPCL. Je zou juist extra punten moeten krijgen.quote:Op maandag 18 mei 2020 22:49 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
ik beroep me op de FPCL verjaringstermijn
De guillotine wacht.quote:Op maandag 18 mei 2020 22:41 schreef Faraday01 het volgende:
@:wimderon krijg ik FPCL strafpunten voor het Mexicaantje? Feit is van 2019
Geen genot.quote:Op maandag 18 mei 2020 18:19 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
https://youtu.be/ESh_BeFkxIQ?t=154
Doe dit soort kuddegedrag nou niet.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:24 schreef Koffieplanter het volgende:
Martin van Rijn is vanaf nu mijn favoriete politicus.
Terrassen open, NU. Sportscholen open, NU.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Minder dan 300 COVID-19 patienten op IC's.
De kudde boosmensen die naar buiten willen is bijna niet meer tegen te houden.
Ze komen niet verder dan een paar boze tweetjesquote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Minder dan 300 COVID-19 patienten op IC's.
De kudde boosmensen die naar buiten willen is bijna niet meer tegen te houden.
Ik ben normaal al niet zo'n liefhebber van volgepropte terrassen, ga dan liever gewoon bij iemand in de tuin zitten.quote:
Einde tijdperk Strava.quote:Populaire sportapp Strava vraagt voortaan geld om te zien of je sneller bent dan je fiets- of loopmakkers
Aardverschuiving voor de liefhebbers van de populaire fiets- en loopapp Strava waarmee je al je prestaties minutieus kan bijhouden. Het is er gedaan met gratis krachtmetingen want voortaan moet je betalen voor een deel van de functies.
“Dit is een zwaar jaar, maar in moeilijke tijden zetten mensen vaak hun prioriteiten opnieuw op een rijtje. In 2020 zijn we dan ook anders naar de wereld gaan kijken: wat is het belangrijkst voor ons en hoe kunnen we dat realiseren?” Deze woorden zagen de vele gebruikers van de app maandag in hun mailbox landen. En ze kondigden vooral aan dat er voortaan “een paar gratis functies die bijzonder complex en duur zijn om te onderhouden, worden opgenomen in een betaald lidmaatschap.”
De belangrijkste functie die voortaan betalend is, is het vergelijken van segmentklassementen. Voor wie Strava niet kent, houdt dat in dat je voor bepaalde stukken - bijvoorbeeld de Koppenberg voor fietsers - kan zien hoe snel je zelf reed, maar ook de hoeveelste plaats je bekleedt tussen iedereen die ooit met Strava op die berg fietste, hoeveel sneller of trager je was dan de vorige keer én of je al dan niet straffer bent dan je vrienden. Al het voorgaande maakte de app zeer populair omdat zo’n eerste plaats op een segment best wel iets is om mee uit te pakken onder vrienden. Sommige wielertoeristen probeerden er ook profs mee te verslaan. Maar voortaan zijn die krachtmetingen dus zo goed als volledig betalend. Het enige wat je nog gratis kan zien, is hoe snel je daar zelf reed of loopt en wie de top-tien bekleedt. Maar om te weten of je makkers beter zijn en of je nu twee seconden sneller was dan de vorige keer, moet je centen neerleggen. 5 euro per maand om concreet te zijn. Al mogen bestaande gebruikers wel eerst 60 dagen gratis proefdraaien.
Waarom Strava dit doet? Het bedrijf maakt blijkbaar geen winst “en wil er over tientallen jaren nog steeds voor sporters kunnen zijn”. Vroeger waren er ook wel al betalende opties, maar die brachten duidelijk niet genoeg op. Wat niet abnormaal was omdat je eigenlijk al veel kreeg in de gratis versie. Al laten ze ook wel weten dat ze met de opbrengst van de lidmaatschappen willen investeren “in nog meer en betere functies”. Zo beloven ze binnenkort een nieuwe manier te lanceren “om te wedijveren op segmenten”.
Wat er verder nog wegvalt uit het gratis deel, is ook het plannen van routes of het geven van aanbevelingen voor bepaalde routes.
De reacties op deze tweettwitter:rivm twitterde op dinsdag 19-05-2020 om 16:29:35Het gebruik van chloroquine wordt ontraden buiten het ziekenhuis en ook in het ziekenhuis kan het niet aan iedere willekeurige COVID-19 patiënt worden toegediend. Toediening kan alleen nog maar via een onderzoek met een duidelijk protocol. 👇 https://t.co/CmnYSCY44F reageer retweet
Je moet wel een enorme domoor zijn om 1 juni meteen richting het terras te rennen.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 17:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben normaal al niet zo'n liefhebber van volgepropte terrassen, ga dan liever gewoon bij iemand in de tuin zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |