SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.You sound reasonable...Time to up my medication.
Zal wel raar zijn hoor. Echt een soort afscheidsreis.quote:Op maandag 18 mei 2020 06:07 schreef Rafeiro het volgende:
Goedemorgen
Denk je de weg nog te kunnen vinden livelink?
Ligt de nieuwe locatie gunstiger voor je?quote:Op maandag 18 mei 2020 05:55 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen![]()
Vandaag weer een keer naar kantoor om mijn spullen uit te zoeken en in te pakken. Voor het laatst ook meteen op die lokatie. Raar idee.
Maakt eigenlijk niet eens zo heel veel uit.quote:Op maandag 18 mei 2020 06:12 schreef Melting het volgende:
Goedemorgen dame, heer.
[..]
Ligt de nieuwe locatie gunstiger voor je?
Dan hoop ik dat je in je nieuwe kantoor een leuke plek hebt.quote:Op maandag 18 mei 2020 06:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Maakt eigenlijk niet eens zo heel veel uit.
Ja, het zal wel goed komen. Ik denk dat ik dit jaar toch weinig op kantoor zal komen. Thuiswerken zal het devies wel zijn.quote:Op maandag 18 mei 2020 06:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je in je nieuwe kantoor een leuke plek hebt.
Ze zeggen nu tot 1 september.quote:Op maandag 18 mei 2020 06:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, het zal wel goed komen. Ik denk dat ik dit jaar toch weinig op kantoor zal komen. Thuiswerken zal het devies wel zijn.
Ik geloof nergens meer in, eigenlijk. En ik ben aangewezen op het OV en daar blijft gezegd dat je alleen voor noodzakelijke reizen mag reizen. Ik voel me verdorie al schuldig dat ik vandaag met het OV moet en of het wel noodzakelijk genoeg is.quote:Op maandag 18 mei 2020 06:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Ze zeggen nu tot 1 september.
Maar ik las gisteren al dat ze de maatregelen na 1 juni alweer willen versoepelen, en dat we dat morgenavond te horen krijgen.
Tuurlijk wel. Je moet toch naar kantoor? Of je moet met de auto gaan.quote:Op maandag 18 mei 2020 06:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik geloof nergens meer in, eigenlijk. En ik ben aangewezen op het OV en daar blijft gezegd dat je alleen voor noodzakelijke reizen mag reizen. Ik voel me verdorie al schuldig dat ik vandaag met het OV moet en of het wel noodzakelijk genoeg is.
Mondkapje is nog niet verplicht. Dus ik geloof het wel.quote:Op maandag 18 mei 2020 06:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Je moet toch naar kantoor? Of je moet met de auto gaan.
Trouwens je mondkapje niet vergeten hè?
quote:Op maandag 18 mei 2020 06:43 schreef livelink het volgende:
Ik heb de moed een beetje opgegeven. Weer een slecht weekend achter de rug met mijn zoon. En inmiddels zit ik op het niveau dat ik ook niet meer denk dat het goed komt als de scholen weer beginnen. Too little, too late.
Oh.quote:Op maandag 18 mei 2020 06:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Mondkapje is nog niet verplicht. Dus ik geloof het wel.
Als dat zo is, dan doneer ik ze wel een keer.quote:Op maandag 18 mei 2020 06:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Oh.
Straks heb je ze nog voor niets gekocht.
quote:Op maandag 18 mei 2020 06:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Als dat zo is, dan doneer ik ze wel een keer.
quote:Op maandag 18 mei 2020 06:43 schreef livelink het volgende:
Ik heb de moed een beetje opgegeven. Weer een slecht weekend achter de rug met mijn zoon. En inmiddels zit ik op het niveau dat ik ook niet meer denk dat het goed komt als de scholen weer beginnen. Too little, too late.
Goedemorgen.quote:Op maandag 18 mei 2020 08:00 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
eigenlijk is het wel een verdrietige tijd, dingen veranderen, regels veranderen, mensen veranderen, en weet je we kunnen er helemaal niets aan doen alleen proberen toch te genieten van de kleine mooie dingen en ons zoveel mogelijk aan de regels te houden in de hoop dat het snel weer wat normaler gaat worden.
Snel normaal zie ik nog niet worden, maar wel graag iets normalerquote:Op maandag 18 mei 2020 08:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Zo is het wel. Hopen dat alles snel weer normaal worden. Want hier wordt niemand vrolijk van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |