SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 6 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 7: Internationaal (met Aletta, Jan, Johan, Jos en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 8 (met Bertie, Theo, Jan, Tom en Geert)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 9: Internationaal: (Met Olke, Herman, Marc, Riks en David)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 10 (met Steffi, Michelle, Marnix, Jaap en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 11 (met Annemiek, Bastiaan, Frans, Geert Jan, Geert, Jan, Johan, John, Ronald en Willem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.________________________________________________________________
Officiële Boer zoekt vrouw-site: http://boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/
De FOK! reeks: Topicreeks: Boer Zoekt Vrouw
De BZV-wiki vind je hier.Once we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go![]()
Wel cru dat ze dat veulen direct opeten.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Fleur
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
De meningen lijken verdeeld. Ik vond het wel prima. Alleen de snor van Marnix kon echt nietquote:"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Als je van sloooooooow-television houdt, en gewoon een beetje benieuwd bent hoe het nu met een paar boeren gaat, is het wel leuke tv. Als je voor spektakel komt, dan kan je beter een oud seizoen terugkijken oid.quote:Somebody that I used to know![]()
Inderdaad zeer matig, zat totaal geen gang in. Denk dan ook niet dat ik volgende week weer ga kijken.quote:Op zondag 17 mei 2020 22:40 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Als je van sloooooooow-television houdt, en gewoon een beetje benieuwd bent hoe het nu met een paar boeren gaat, is het wel leuke tv. Als je voor spektakel komt, dan kan je beter een oud seizoen terugkijken oid.![]()
Ik vond het wel leuk, maar erg traag idd. Heel veel beelden van toen ook. Dat kon wel wat meer samengevat. De stukjes in het nu vond ik wel erg leuk!![]()
Ik vond het ook leuk. Mooi dat er een beetje de tijd werd genomen.The love you take is equal to the love you make.![]()
Ja ik ook. Alleen had ik liever fragmenten gezien van langer geleden. Van Marnix was maar twee jaar geleden . Had van langer geleden terug willen zien. Zoals van Martijn en Marlies bijv.quote:Op maandag 18 mei 2020 08:17 schreef Lienekien het volgende:
Ik vond het ook leuk. Mooi dat er een beetje de tijd werd genomen.![]()
Er komen nog drie afleveringen. Ik denk dat ze elke aflevering een mix maken van korter en langer geleden. En ze maken natuurlijk een keuze.quote:Op maandag 18 mei 2020 08:48 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja ik ook. Alleen had ik liever fragmenten gezien van langer geleden. Van Marnix was maar twee jaar geleden . Had van langer geleden terug willen zien. Zoals van Martijn en Marlies bijv.The love you take is equal to the love you make.![]()
Heb net de laatste aflevering gezien. Ik vind Milou en Bastiaan toch wel schattig samen. 😍 Hij is misschien toch liever dan hoe hij overkwam in de eerste paar afleveringen.
En Jan en Nienke ook. Lief.![]()
Annemiek is via haar Instagram opeens heel sociaal en spontaan door langs alle boeren te gaan. Tour du Boer zoals ze dat zelf noemt
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
ja, en niet bepaald 1,5meter proof, zoals al eerder genoemd werd.quote:Op maandag 18 mei 2020 10:51 schreef SonicVolcano het volgende:
Annemiek is via haar Instagram opeens heel sociaal en spontaan door langs alle boeren te gaan. Tour du Boer zoals ze dat zelf noemtin de haak.![]()
al snap ik dat 'familiegevoel' dat in zo'n groep ontstaat (zoals Steffie beschreef) wel.in de haak.![]()
Ze ambieert ook wat meer bekendheid en volgers zeker.quote:Op maandag 18 mei 2020 10:51 schreef SonicVolcano het volgende:
Annemiek is via haar Instagram opeens heel sociaal en spontaan door langs alle boeren te gaan. Tour du Boer zoals ze dat zelf noemt
[ Bericht 0% gewijzigd door Pisces29 op 18-05-2020 14:39:45 ]Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Boeien. Alleen maar angst dat 1.5 meter. Ga gewoon weer leven - heb je minder zorgenquote:Op maandag 18 mei 2020 12:43 schreef trui het volgende:
[..]
ja, en niet bepaald 1,5meter proof, zoals al eerder genoemd werd.
Love is in the air!![]()
Duidelijk over de top maar tegelijkertijd weer net zo nietszeggend als anders.quote:Op maandag 18 mei 2020 10:51 schreef SonicVolcano het volgende:
Forum Opties Forumhop: Hop naar: