quote:Op dinsdag 19 mei 2020 11:56 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
joah da kenne best wel zo wehze moa giet hier in Oeffelt toch allemoal 'n bietje aandrs.
[..]
joah da kenne best wel zo wehze moa giet hier in Oeffelt toch allemoal 'n bietje aandrs.
Best wel, van die doorgerookte oude vrouwen die onder de zonnebank gaan en blond haar..quote:
[..]
inderdaad, niet te geleuve diejen leegheid, hij het zelluf bepoald niet d'n wow-factor as ge 't mij vroag.quote:Op maandag 18 mei 2020 21:49 schreef twiFight het volgende:
Je zou voor de lol eens de laatste afleveringen terug moeten kijken en letten op wat Geert zegt. Hoe kun je zoveel woorden gebruiken om steeds weer helemaal niets te zeggen.
Yvon: "Nou Geert, de city trip was geen succes he. Hoe kwam dat?"
Geert: "Het is wat het is he. Dat is nu eenmaal zo. Ik dacht het wel he. Of niet dan? Als het er niet is dan is het er niet. Dan kan ik er wel uren over vertellen, maar dat verandert er niks aan."
(fictief voorbeeld met echte quotes)
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:34 schreef trui het volgende:
[..]
inderdaad, niet te geleuve diejen leegheid, hij het zelluf bepoald niet d'n wow-factor as ge 't mij vroag.
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 17:13 schreef Leandra het volgende:
Hij heeft gewoon mee dat hij sprekend op Sonneveld lijkt, zolang hij zijn mond niet opent.
Nou, bij mij werkte dat wel zo.quote:Op woensdag 20 mei 2020 11:38 schreef Lienekien het volgende:
Ik weet niet, hoor, of Geert zo bij zijn doelgroep in de smaak valt vanwege zijn gelijkenis met een homoseksuele zanger die al een tijdje dood is. Ik vind het nogal vergezocht.
Aangezien het vandaag haar geboortedag is meld ik nog even dat Annie M.G. Wim nogal een lul vond.quote:Op woensdag 20 mei 2020 13:14 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou, bij mij werkte dat wel zo.![]()
Inmiddels vind ik het ook een sukkel, maar ik heb toch wel een aantal weken ligt zitten zwijmelen bij de afleveringen.
Ja maar daar voel je niets van hoor.quote:Op woensdag 20 mei 2020 13:31 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Aangezien het vandaag haar geboortedag is meld ik nog even dat Annie M.G. Wim nogal een lul vond.
quote:Op woensdag 20 mei 2020 13:14 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Inmiddels vind ik het ook een sukkel, maar ik heb toch wel een aantal weken ligt zitten zwijmelen bij de afleveringen.
Meen je!! Ik vind hem echt zo’n gluiperd.quote:Op woensdag 20 mei 2020 13:14 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja ik ook! Maar ik kon alleen maar aanquote:Op woensdag 20 mei 2020 14:07 schreef Mar_an het volgende:
[..]
Meen je!! Ik vind hem echt zo’n gluiperd.
Ik denk niet dat jij de doelgroep van Geert bent..... je bin een bietje te intellidinges.quote:Op woensdag 20 mei 2020 13:14 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja nee maar ik wilde Geert ook niet. Ik wilde Wim. Geert deed me slechts aan hem denken, maar de zwijmel betrof louter Wim. Ik dacht wel: als Geert nou zingen kon als Wim, had ik in tijgerpanty een ritje naar de boerderie gewaagd. Maar ik betwijfel of Geert zingen kan als Wim. Of dansen! Wim kon ook fantastisch dansen! Dat weten demense vaak niet! Hij kon dansen als Fred Astaire.quote:Op woensdag 20 mei 2020 15:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij de doelgroep van Geert bent..... je bin een bietje te intellidinges.
quote:Op woensdag 20 mei 2020 15:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja ik ook! Maar ik kon alleen maar aanWIM
denken en aan
WIM
denken is sterker dan ik.
Daarna dacht ik: kon ook wel een lookalike van Louis de Funes wezen.
En toen was ik genezen.
Heb jij weerquote:Op woensdag 20 mei 2020 15:46 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja nee maar ik wilde Geert ook niet. Ik wilde Wim. Geert deed me slechts aan hem denken, maar de zwijmel betrof louter Wim. Ik dacht wel: als Geert nou zingen kon als Wim, had ik in tijgerpanty een ritje naar de boerderie gewaagd. Maar ik betwijfel of Geert zingen kan als Wim. Of dansen! Wim kon ook fantastisch dansen! Dat weten demense vaak niet! Hij kon dansen als Fred Astaire.
Maar goed, Wim is dood en Geert een lul.
Ik sta met lege handen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |