Overmorgen*quote:Op zondag 17 mei 2020 21:11 schreef DonDruiper het volgende:
Ik neem aan dat er morgen een ingelaste persco komt met de mededeling dat alles weer open gaat en alles weer mag?
Dinsdagquote:Op zondag 17 mei 2020 21:11 schreef DonDruiper het volgende:
Ik neem aan dat er morgen een ingelaste persco komt met de mededeling dat alles weer open gaat en alles weer mag?
Er is er dinsdag toch gewoon een gepland?quote:Op zondag 17 mei 2020 21:11 schreef DonDruiper het volgende:
Geen idee waarom daar sprake van zou moeten zijn..quote:Op zondag 17 mei 2020 21:11 schreef DonDruiper het volgende:
Omdat het virus aan het uitdoven is.quote:Op zondag 17 mei 2020 21:13 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Geen idee waarom daar sprake van zou moeten zijn..
Omdat we nu in een situatie zitten waarin we worden beperkt in onze vrijheden. Als daar al op deze schaal aanleiding voor was is die nu vrijwel geheel verdwenenquote:Op zondag 17 mei 2020 21:13 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Geen idee waarom daar sprake van zou moeten zijn..
En daar hoort het woordje “alles” bij?quote:Op zondag 17 mei 2020 21:14 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Omdat het virus aan het uitdoven is.
”beperkt in onze vrijheden..”quote:Op zondag 17 mei 2020 21:15 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Omdat we nu in een situatie zitten waarin we worden beperkt in onze vrijheden. Als daar al op deze schaal aanleiding voor was is die nu vrijwel geheel verdwenen
Ik kan niet eens schijten op de camping.quote:
Alsof we hier in een of andere mega lockdown dictatorschap samenleving leven momenteel..quote:Op zondag 17 mei 2020 21:17 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
We mogen alles weer volgens jou dan? Geen samenscholingsverbod meer bv?
Want de moeite om even rechts aanhouden zodat er hopelijk stuk minder mensen besmet worden is heel erg? Je structuur wordt erdoor heel erg in war gebracht?quote:Op zondag 17 mei 2020 21:20 schreef DonDruiper het volgende:
Evenementen met meer dan 1000 personen even niet, prima.
Maar als ik zie hoe we aan het doorslaan zijn met alles..
Complete instructies bij bezoek aan zwembad, looproutes door binnensteden.
Totaal krankzinnig.
Want jij merkt er niks van dus het is er niet?quote:Op zondag 17 mei 2020 21:21 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Alsof we hier in een of andere mega lockdown dictatorschap samenleving leven momenteel..
Die rotonde voor wandelaars in Utrecht sloeg wel nergens opquote:Op zondag 17 mei 2020 21:20 schreef DonDruiper het volgende:
Evenementen met meer dan 1000 personen even niet, prima.
Maar als ik zie hoe we aan het doorslaan zijn met alles..
Complete instructies bij bezoek aan zwembad, looproutes door binnensteden.
Totaal krankzinnig.
Bert Slagter vandaag:twitter:bslagter twitterde op donderdag 14-05-2020 om 23:03:0610/ Bij maximale controle hoort een bezetenheid naar data en inzicht. Hoe sneller en preciezer je weet waar en wanneer mensen besmet raken, hoe beter je kunt reageren. En het volk real-time geïnformeerd houden. reageer retweet
Het is ook nooit goed.twitter:bslagter twitterde op zondag 17-05-2020 om 20:55:19Gaat de regering dinsdag weer “een appje doen”?
Gebrek aan duidelijkheid en daadkracht “oplossen” met een vaag technologisch plan? Een dashboard, gebouwd door whizzkids? Really?
Geheimtip: Slechte en ontbrekende data wordt niet beter als je er mooie grafiekjes van maakt. https://t.co/ttpyLlhFtF reageer retweet
Geen teamsporten beoefenen.quote:Op zondag 17 mei 2020 21:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Want de moeite om even rechts aanhouden zodat er hopelijk stuk minder mensen besmet worden is heel erg? Je structuur wordt erdoor heel erg in war gebracht?
Je maakt het stuk groter dan het is lijkt me...
Je moet ergens beginnen en supermarkt vervult een eerste levensbehoefte van de mensen dus dat houden we graag open.quote:Op zondag 17 mei 2020 21:31 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Geen teamsporten beoefenen.
Geen sportscholen
Washokken dicht op de campings.
Maar met 200 man in een supermarkt waar die hele 1.5 meter afstand houden een utopie is én waar iedereen alles aanraakt mag wel.
Schiet mij maar lek
quote:Ruim acht miljoen leerlingen van de Spaanse lagere en middelbare scholen zitten nog zeker tot september thuis. En ook daarna zullen de scholen nog ontregeld zijn. Zolang er geen medicijn tegen het coronavirus is, worden klassen gehalveerd. De andere leerlingen krijgen thuis les via computers.
Campings zijn al open (voor betalende leden).quote:Op zondag 17 mei 2020 21:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je moet ergens beginnen en supermarkt vervult een eerste levensbehoefte van de mensen dus dat houden we graag open.
Overigens heb je vast ook meegekregen dat campings vanaf 1 juli weer open mogen en teamsporten ook weer mogen in buitenlucht onder bepaalde voorwaarden.
Zoiets moet het ook in Nederland geregeld kunnen worden... Vind je dat Nederland te snel is gegaan met het versoepelen van maatregelen? Ze gaan toch steeds meer voor economie, dat mag, maar met mate.quote:
Sanitaire voorzieningen nog niet geloof ik maar je kan idd met een camper gaan staanquote:Op zondag 17 mei 2020 21:42 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Campings zijn al open (voor betalende leden).
Waarom stel je elke keer zulke vragen aan hooibaal als je toch al weet hoe die er in staat?quote:Op zondag 17 mei 2020 21:42 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Zoiets moet het ook in Nederland geregeld kunnen worden... Vind je dat Nederland te snel is gegaan met het versoepelen van maatregelen? Ze gaan toch steeds meer voor economie, dat mag, maar met mate.
Omdat hooibaai met mij veel eens is.quote:Op zondag 17 mei 2020 21:44 schreef HarrieKeen het volgende:
[..]
Waarom stel je elke keer zulke vragen aan hooibaal als je toch al weet hoe die er in staat?
Alle campings in Nederland gaan op 15 of 20 mei weer open voor caravans en campers die volledig zelfvoorzienend zijn. De verwachting is dat de sanitairgebouwen op de campings per 1 juli weer open mogen, zodat we ook overige gasten weer kunnen verwelkomen. We zijn blij met de versoepelingen van de coronamaatregelen en zien er naar uit om onze gasten weer een onbezorgde vakantie te bieden.quote:Op zondag 17 mei 2020 21:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sanitaire voorzieningen nog niet geloof ik maar je kan idd met een camper gaan staan
RTL meldt overigens dat 1 juno door gaat.quote:Op zondag 17 mei 2020 21:43 schreef Nieuwschierig het volgende:
Alles onder voorbehoud. Zelf de dingen per 1 juni is nog niet zeker.
Er is een route gegeven maar de datums van de tussenstops zijn niet vast.
Dus vraag je maar bevestiging? Hij is het overal met jou mee eens. Dus je hoeft echt geen bevestiging bij hem te halen.quote:
Beetje overdreven niet? We zijn wel best wat belangrijke vrijheden kwijt. Dat mag je ontkennen zo veel je wil maar het is gewoon feitelijk zo. Snap niet dat je daar zo als een kleuter op moet reagerenquote:Op zondag 17 mei 2020 21:21 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Alsof we hier in een of andere mega lockdown dictatorschap samenleving leven momenteel..
Mensen die elkaar niet volgens een aparte looproute voorbij lopen worden allemaal massaal besmet ja? Schei toch uit man.quote:Op zondag 17 mei 2020 21:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Want de moeite om even rechts aanhouden zodat er hopelijk stuk minder mensen besmet worden is heel erg? Je structuur wordt erdoor heel erg in war gebracht?
Je maakt het stuk groter dan het is lijkt me...
Je kunt gaan en staan waar je wil. Je moet alleen een beetje afstand houden tot de andere mensen die mogen gaan en staan waar ze willen.quote:Op zondag 17 mei 2020 21:47 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Beetje overdreven niet? We zijn wel best wat belangrijke vrijheden kwijt. Dat mag je ontkennen zo veel je wil maar het is gewoon feitelijk zo. Snap niet dat je daar zo als een kleuter op moet reageren
quote:Op zondag 17 mei 2020 21:14 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Omdat het virus aan het uitdoven is.
Ach grote klets, we kunnen al effe een tijdje niet recreëren - als dat alles is.. voor de rest mag je nog steeds lekker naar buiten etcquote:Op zondag 17 mei 2020 21:47 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Beetje overdreven niet? We zijn wel best wat belangrijke vrijheden kwijt. Dat mag je ontkennen zo veel je wil maar het is gewoon feitelijk zo. Snap niet dat je daar zo als een kleuter op moet reageren
Ja gaan en staan waar het open is ja. En dan kom je niet verder dan de supermarkt en de IKEA. Ja of je moet elke dag in een park willen zitten. Waar je overigens ook zo uitgetrapt kunt worden.quote:Op zondag 17 mei 2020 21:50 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Je kunt gaan en staan waar je wil. Je moet alleen een beetje afstand houden tot de andere mensen die mogen gaan en staan waar ze willen.
Je geeft nu zelf aan dat je dus niet kan gaan en staan waar je wil. Nog los van verboden parken etc. Bovendien zijn een aantal grondrechten buiten spel gezet. Zoals recht op vereniging. En nog een hele zwik meer. Dat daar een hele specifieke reden voor is maakt het niet minder waar ofzo.quote:Op zondag 17 mei 2020 21:50 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Je kunt gaan en staan waar je wil. Je moet alleen een beetje afstand houden tot de andere mensen die mogen gaan en staan waar ze willen.
Alles vermakelijkheden zijn dicht. Niet-noodzakelijke overnachtingen zijn verboden geweest. Sporten mag maar heel beperkt. Samenkomsten zijn verboden. Maar je mag gaan en staan waar je wil hoorquote:Op zondag 17 mei 2020 21:50 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Prima jochiequote:Op zondag 17 mei 2020 21:52 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ach grote klets, we kunnen al effe een tijdje niet recreëren - als dat alles is.. voor de rest mag je nog steeds lekker naar buiten etc
Ik moet het nog zien. Utrecht CS is elke ochtend ook een evenement om Rutte maar eens te citeren.quote:Op zondag 17 mei 2020 21:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Grote evenementen cancelen is de oplossing geweest. De rest is klein bier.
Fun fact: nooit eerder werden zoveel open deuren ingetrapt in één post.quote:Op zondag 17 mei 2020 21:52 schreef Ven1972 het volgende:
De overheid heeft het beste met ons voor in deze tijd, maar we hebben wel vrijheid die we nu nog kennen, echter niet van vóór coronatijdperk. Belangrijk is dat we steeds van goede informatie voorzien wat de premier in zijn persconferentie zegt. Terwijl merk ik ook in andere media helaas ook veel aso's in Nederland zijn die aan zichzelf denkt; "het kan weer, alles kan weer en dus weer normaal weer te leven". Aan andere kant vind ik dit wel erg gevaarlijk wat ze ook doen in deze tijdsbestek. We moeten ook de balans economie en gezondheid goed in balans houden, want als er met onze economie zo slecht gaat heeft het ook gevolgen voor de gezondheidszorg, die we ook blijven moeten betalen. Maar het draagvlak die voor maatregelen is ook nog groot, echter neemt die per dag wel af in paar procenten.
In tegenstelling tot zo'n beetje alle andere denkbare landen heb je hier nooit opgesloten in je huis gezeten, dus het valt nogal mee met die afgepakte vrijheden.quote:Op zondag 17 mei 2020 21:55 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Alles vermakelijkheden zijn dicht. Niet-noodzakelijke overnachtingen zijn verboden geweest. Sporten mag maar heel beperkt. Samenkomsten zijn verboden. Maar je mag gaan en staan waar je wil hoor
Wat is dit nou weer voor argument dan? Omdat het anders heel erg was is het hier niet erg? Wat een onzin. Bovendien heb je mij niet horen beweren dat iets onterecht is. Maar de stelling dat er geen vrijheden (behoorlijk) zijn beknot is echt pure onzin.quote:Op zondag 17 mei 2020 21:59 schreef hooibaal het volgende:
[..]
In tegenstelling tot zo'n beetje alle andere denkbare landen heb je hier nooit opgesloten in je huis gezeten, dus het valt nogal mee met die afgepakte vrijheden.
Alles wat er gevraagd wordt van ons is om in het algemene belang een paar concessies te doen. Dat dit land zo verrekte vol zit met egoïsten die hun eigen pleziertje boven de gezondheid van het collectief stellen maakt het er voor de regering niet bepaald makkelijker op om het virus succesvol te bstrijden.
En toch vliegen de cijfers omlaag.quote:Op zondag 17 mei 2020 21:57 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik moet het nog zien. Utrecht CS is elke ochtend ook een evenement om Rutte maar eens te citeren.
Omdat iedereen thuis zit ja. Zodra je de samenleving weer opstart krijg je weer groepen mensen. Dat kan niet anders.quote:Op zondag 17 mei 2020 22:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
En toch vliegen de cijfers omlaag.
Je bent vooral uit je nek aan het lullen. De cijfers tonen een daling aan je hebt zelf al duizend keer aangegeven dat het virus niet te bestrijden valt. Wat wil je nu precies zeggen dan?quote:Op zondag 17 mei 2020 21:59 schreef hooibaal het volgende:
[..]
In tegenstelling tot zo'n beetje alle andere denkbare landen heb je hier nooit opgesloten in je huis gezeten, dus het valt nogal mee met die afgepakte vrijheden.
Alles wat er gevraagd wordt van ons is om in het algemene belang een paar concessies te doen. Dat dit land zo verrekte vol zit met egoïsten die hun eigen pleziertje boven de gezondheid van het collectief stellen maakt het er voor de regering niet bepaald makkelijker op om het virus succesvol te bstrijden.
Iedereen zit thuis ja? De praktijk van de laatste 1,5 maand wijst iets anders uit.quote:Op zondag 17 mei 2020 22:03 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Omdat iedereen thuis zit ja. Zodra je de samenleving weer opstart krijg je weer groepen mensen. Dat kan niet anders.
In Denemarken met 1 meter afstand. Die ‘heilige grens’ van anderhalve meter is ook zo’n mooi verhaal.quote:Op zondag 17 mei 2020 22:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
En toch vliegen de cijfers omlaag.
Lijkt Wilders of Baudet wel. Die draaien ook met de windrichting mee.quote:Op zondag 17 mei 2020 22:44 schreef houdafstand het volgende:
Ab Osterhaus vindt het nu weer prima dat maatregelen per 1 juni worden versoepeld. Vorige week wilde hij nog een "echte" lockdown van twee maanden. Hij weet ook niet wat hij wil...
Daar is dus geen personeel voor.quote:Op zondag 17 mei 2020 22:36 schreef Za het volgende:
De mensen dienen zo snel mogelijk weer onbevangen naar buiten te kunnen gaan ipv opgepot in hun huizen.
In Duitsland, Polen, de VS, Spanje, Ierland etc zijn allerlei covid uitbraken, in postsorteercentra, slachterijen, koolmijnen, gevangenissen, bij landarbeiders, magazijnen van online warenhuizen, bejaardentehuizen etc.
De uitbraak mag hier voorbij zijn, er zijn heden allerlei plekken die roet in het eten gooien qua afkomen van deze pandemie.
Gebrekkige hygiëne en ventilatie, en bv een link met varkens creeeren her en der corona hotspots, hier vlak over de grens en misschien ook gewoon hier.
Wanneer er hier straks asymptomatische seizoenarbeiders in krappe behuizing worden gezet is men gewoon de lul.
Beter neemt de overheid een paar leegstaande ziekenhuizen in gebruik als centrale covid opvang voor ouderen, medewerkers van slachterijen, vluchtelingen etc, desnoods met 2000 IC bedden ergens centraal gelegen in Nederland, ipv nog langer of telkens weer de boel lam te leggen.
Alle vrijheid hoor, binnen je eigen cirkeltje.quote:
Ja want jij hebt de vrijheid af te spreken met wie en waar je wilt met hoeveel man je wilt in je huis?quote:
Ab krijgt 1500 per keer en onkostenvergoeding, als hij teveel wijn op heeft, lekker slapen in een 5* hotel een ontbijtbuffet.quote:Op zondag 17 mei 2020 22:44 schreef houdafstand het volgende:
Ab Osterhaus vindt het nu weer prima dat maatregelen per 1 juni worden versoepeld. Vorige week wilde hij nog een "echte" lockdown van twee maanden. Hij weet ook niet wat hij wil...
Hij woont vlakbij de studio van Op1, vertelde hij een keer.quote:Op zondag 17 mei 2020 23:56 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Ab krijgt 1500 per keer en onkostenvergoeding, als hij teveel wijn op heeft, lekker slapen in een 5* hotel een ontbijtbuffet.
Ja, maar inwoners van andere landen mochten nog minder, dus dan hebben wij niks te klagen.quote:Op zondag 17 mei 2020 23:49 schreef Fokker1000 het volgende:
[..]
Ja want jij hebt de vrijheid af te spreken met wie en waar je wilt met hoeveel man je wilt in je huis?
Op visite bij opa en oma in verzorgingshuizen?
Jij kan uit eten?
Op vakantie?
Bioscoop?
Festivals?
Teamsport?
Vrij naar je werk in het ov zonder verplichte kledingvoorschriften?
Verplichte looproutes etc.
Moet ik doorgaan?
We kunnen nog steeds naar buiten!quote:Op zondag 17 mei 2020 23:49 schreef Fokker1000 het volgende:
[..]
Ja want jij hebt de vrijheid af te spreken met wie en waar je wilt met hoeveel man je wilt in je huis?
Op visite bij opa en oma in verzorgingshuizen?
Jij kan uit eten?
Op vakantie?
Bioscoop?
Festivals?
Teamsport?
Vrij naar je werk in het ov zonder verplichte kledingvoorschriften?
Verplichte looproutes etc.
Moet ik doorgaan?
Volgens mij zijn we keurig onder de zorg-capaciteit gebleven anders.quote:Op maandag 18 mei 2020 00:37 schreef Za het volgende:
Het hele flatten the curve is ook niet echt uitgekomen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je post foto's die je stelling onderuithalenquote:Op maandag 18 mei 2020 00:37 schreef Za het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uhm.. uit je eigen grafiek blijkt dat dat wel uitgekomen is.quote:Op maandag 18 mei 2020 00:37 schreef Za het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit dus.quote:Op maandag 18 mei 2020 04:22 schreef Slayage het volgende:
[..]
Je post foto's die je stelling onderuithalen
quote:Op maandag 18 mei 2020 06:24 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Uhm.. uit je eigen grafiek blijkt dat dat wel uitgekomen is.
Crush the curve.quote:Op maandag 18 mei 2020 00:37 schreef Za het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Watquote:Op maandag 18 mei 2020 00:37 schreef Za het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Laat me raden, hier zijn precies 0 boetes uitgedeeld.quote:
Buiten dus prima in mijn optiek. Dst het in een outlet is die de lokale economie verneukt is dan weer wat jammer.quote:
https://www.gelderlander.(...)aan-hangen~af9ca81b/quote:De horeca in Arnhem is buitengewoon nerveus over de terugkeer van de terrassen in het centrum per 1 juni. De vrees bestaat dat het na twee maanden binnen zitten moeilijk zal zijn het gedrag van het uitgaanspubliek te beteugelen.
,,We werken straks met reserveringen en met 1,5 meter afstand tussen de tafels, maar de grote vraag is hoe dat in de praktijk uitvalt”, zegt voorzitter Jan van Hooijdonk van afdeling Arnhem van Horeca Nederland. ,,We doen nadrukkelijk een beroep op de verantwoordelijkheid van onze bezoeker. Laat iedereen zich alsjeblieft aan de regels houden.”
Frank de Zoete van café De Schoof op de Korenmarkt schetst een beeld van de massa die straks weer lekker wil stappen. ,,Hoeveel mensen dacht je dat straks hier weer komen op het plein als alles weer open gaat,om dat te vieren? Tweehonderd? Nee, tweeduizend!
,,Hoe gaan we dat straks regelen dan met al die pleinen in de stad? Hekken eromheen en ingangscontrole? En hoe doen we het met de toiletten? Zetten we grote toiletblokken neer in het midden van het plein? Ik vraag me af of we zo wel open willen op 1 juni. En als mensen een paar drankjes op hebben en het gezellig wordt, beginnen ze gegarandeerd tegen elkaar aan te hangen.” Voor Van Hooijdonk is dat een nachtmerrie.
Ik stem voorquote:Op maandag 18 mei 2020 08:06 schreef raptorix het volgende:
Ik voorspel dat binnen 2 weken mensen massaal de regels aan hun laars gaan lappen, dat bedrijven dit ook gaan doen, en dat de regering het allemaal wel prima vind en zegt: We kunnen moeilijk optreden als iedereen de regels overtreed. Als vervolgens blijkt dat er geen toename is in gevallen gaan we versnelt over tot de orde van de dag. Read my lips
Komt helemaal goed. 1 juni is het voorbij en kunnen we weer genieten.quote:Op maandag 18 mei 2020 08:03 schreef hooibaal het volgende:
De horeca maakt zich (terecht) grote zorgen of heropening van het terras wel veilig kan:
[..]
https://www.gelderlander.(...)aan-hangen~af9ca81b/
Ook wakker geworden.quote:Op maandag 18 mei 2020 07:18 schreef raptorix het volgende:
Ik zag trouwens nu pas dat filmpje van Ab O. dat hij wiskey drinkt om het Mexicaanse griep virus te vieren, te fucking ziek voor worden!
Wakker was ik al hoor, ik wist ten tijde van de Mexicaanse griep al dat hij een financieel belang had, destijds zei hij iets als: ja voor virologen is het vrij gebruikelijk om te participeren in commercieel onderzoek.quote:Op maandag 18 mei 2020 08:08 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Ook wakker geworden.De Eurotekens glinsteren in zn oogjes.
Het is een hele industrie joh, farmaceuten lachen zich kapot, die krijgen nu miljarden van o.a. Europa voor het ontwikkelen van een vaccin dat misschien niet eens mogelijk is.
Als wetenschapper gaat het een groot deel om geld te vangen, want anders kan je niks onderzoeken.quote:Op maandag 18 mei 2020 08:10 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wakker was ik al hoor, ik wist ten tijde van de Mexicaanse griep al dat hij een financieel belang had, destijds zei hij iets als: ja voor virologen is het vrij gebruikelijk om te participeren in commercieel onderzoek.
quote:Op maandag 18 mei 2020 08:10 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Whaha hoe triest, en daarna in een volle metro naar huis.
Zoiets zou me niet verbazen.quote:Op maandag 18 mei 2020 08:06 schreef raptorix het volgende:
Ik voorspel dat binnen 2 weken mensen massaal de regels aan hun laars gaan lappen, dat bedrijven dit ook gaan doen, en dat de regering het allemaal wel prima vind en zegt: We kunnen moeilijk optreden als iedereen de regels overtreed. Als vervolgens blijkt dat er geen toename is in gevallen gaan we versnelt over tot de orde van de dag. Read my lips
Dan breekt de pleuris uit man.quote:Op maandag 18 mei 2020 07:56 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Laat me raden, hier zijn precies 0 boetes uitgedeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |