Ja ik ging dus net voelen maar werd toch een beetje warm nog. Alleen ik was meer op zoek naar huis tuin en keuken oplossingen want ik ben dan te krenterig om ergens speciale glasverf te halen of zo en als ik een kleinere donkerdere lamp online moet bestellen moet ik weer verzendkosten betalen dus vandaar mijn topic.quote:Op zondag 17 mei 2020 20:39 schreef Speekselklier het volgende:
lik verf er op.
lampj wordt niet meer warm..
Stond 4 watt op het doosje. Hij wordt niet gloeiend heet of zo maar wel wat warm ja na een tijdje. ik weet niet of als je hem dan helemaal zwart stift hij niet te warm wordt. Maar is op zich een goede simpele oplossing ja.quote:Op zondag 17 mei 2020 20:50 schreef qajariaq het volgende:
Als ie warm wordt is ie ook wel meer dan vier wat. Het is geen glas maar plastic. Het kapje kan je natuurlijk met welke verf of wat dan ook besmeren of een kous er over maken. Maar een minder sterke lamp kopen bij de Action of zo is handiger.
Waarschijnlijk vloeit de meeste warmte af via de fitting en bedrading. Als je het ding na geruime tijd branden nog kan vastpakken en blijven vasthouden dan is ie onder de vijftig graden. Vrijwel alle stoffen in het huishouden kunnen dat wel weerstaan. Je zou de onderste helft van het 'glas' in duct tape kunnen plakken.quote:Op maandag 18 mei 2020 08:18 schreef incel het volgende:
[..]
Stond 4 watt op het doosje. Hij wordt niet gloeiend heet of zo maar wel wat warm ja na een tijdje. ik weet niet of als je hem dan helemaal zwart stift hij niet te warm wordt. Maar is op zich een goede simpele oplossing ja.
Is het een kleine E14 fitting? Dan kan je ook kijken bij de lampjes voor in je koelkast. Die heb je ook wel met nog minder dan 4 Watt.quote:Op zondag 17 mei 2020 20:32 schreef incel het volgende:
...
En het is maar 4watt of zo. Dit was gelijk de laagst aantal wattage dat ze hadden dus ja ik kan niet eentje kopen die nog minder watt is.
...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |