Wij ook. Na ontbijt op pad, iets uit het boekje 'doen of zien ' met koffie en/of lunch daar, op de terugweg langs een supertje of strandje. Eind vd dag wijntje zwemmen relaxen tukje en dan op zoek naar avondeten.quote:Op zondag 17 mei 2020 16:54 schreef AnneX het volgende:
Vakanties: ik lees me in, er liggen nog 2 boekjes over Lisboa uit de bieb.
En mn.X wil niks missen, voorbereiden zelden.
Dan zegt hij, dat hij het wel in het vliegtuig leest en vervolgens aan de raamkant oh en ah doet.
Compromis: voor 12 uur op pad, iets ondernemen (wat ik heb uitgezocht) en einde middag terug voor zwembad, schaduw, boekje lezen en niks doen.
Meestal lukt het.![]()
Wow!!quote:Op zondag 17 mei 2020 17:02 schreef PdeHoog het volgende:
Vandaag laatste dingetjes geklust in huis. Nu nog een beetje leeghalen en dan is het verkoopklaar vind ik. Het is de afgelopen 17 jaar nog nooit zo opgeruimd geweest![]()
40 vuilniszakken in de container plus een doos / krat of 6-8 spul voor de kringloop plus nog een berg op marktplaats
Niet echtquote:Op zondag 17 mei 2020 17:09 schreef Blues het volgende:
[..]
Wow!!
Nooit zin gehad in tussendoor opruimen zeker![]()
Aso echt. Wat een nare ervaring voor de jongetjes (en jullie)quote:Op zondag 17 mei 2020 17:12 schreef Jagärtrut het volgende:
oh jongens, wij waren net in het bos. A) superdruk. B), stomme italianen met een loslopende hond. Die at zo het koekje uit de hand van mijn oudste, en probeerde een stok uit zn andere hand te pakken. Hond ongeveer net zo groot als m'n oudste, dus die was redelijk in paniek. Baas had hem eindelijk zo ver dat hij mee kwam (nog steeds niet aan de lijn), waren ze 100 meter verder, draait die hond zich om, en komt in een rotvaart op ons af. Oudste helemaal in paniek schreeuwend, jongste in tranen. Hond blijft om oudste heen draaien (die ik ondertussen op m'n armen had), en de baas krijgt de hond niet te pakken. Baas verontschuldigt zich niet, maar zegt 'ja, het is een hond, hij wou de tak hebben'. Ja, als je je hond niet onder controle hebt dan moet je hem niet los laten lopen. Dat wou hij niet begrijpen...
Ik ben een beetje bang voor een honden trauma nu. We hebben er maar een avontuur van gemaakt, hopelijk land dat. 2 minuten daarna viel jongste ook nog een tand door de lip met heeeeel veel bloed, het was wel een uitje....
Wij zouden eigenlijk vandaag vertrokken zijn, voor onze 3 weken Italië, Kroatië en Slovenië. Wel jammer. Nu werken we maar gewoon door. M'n vriend heeft de komende maanden gewoon elke week een dag vrij genomen. Weken vrij thuiszitten is het ook niet helemaal.quote:Op zondag 17 mei 2020 17:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wij zouden vorige maand onze eerste vakantie a la golfer en Blues gaan doen. Maar ja.
Wat een leuke vorm zoquote:
Mijn man en schoonvader ook. Die hdden vandaag vertrokken voor een rondreis in Frankrijk.quote:Op zondag 17 mei 2020 19:14 schreef borisz het volgende:
Ik zou waarschijnlijk nu ergens in Duitsland zijn....
Na Dortmund als stop 1 had ik nog schema gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |