abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193179120
.
pi_193179174
Ja, hallo een plaatje van mijn huis en schuur?😢

Klonk serieus niet goed van de buurvrouw.

In een ander cul topic zag ik een recept voor bananenbrood: blik in fruitschaal - 4 bananen - en in koelkast - yoghurt. Hupsakee. Nu in de oven.
Alleen die afwas iedere keer. B-)
pi_193179231
Vakanties: ik lees me in, er liggen nog 2 boekjes over Lisboa uit de bieb.
En mn.X wil niks missen, voorbereiden zelden.
Dan zegt hij, dat hij het wel in het vliegtuig leest en vervolgens aan de raamkant oh en ah doet.
Compromis: voor 12 uur op pad, iets ondernemen (wat ik heb uitgezocht) en einde middag terug voor zwembad, schaduw, boekje lezen en niks doen.
Meestal lukt het. :7
pi_193179255
Ik had de man net zo ver dat we -van overwaarde- op een schandalige DP vakantie zouden gaan omdat we eigenlijk sinds we samen zijn vooral vakantiedagen opmaken aan muziekgerelateerde shit... En nu dus kerona :')

- Maar, wil je dan echt niks doen?
- liever niet
- helemaal niets?
- liever niet
- en mag ik dan wel dingen doen
- RUN LIKE THE WIND
- :|
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_193179302
:O

Vandaag laatste dingetjes geklust in huis. Nu nog een beetje leeghalen en dan is het verkoopklaar vind ik. Het is de afgelopen 17 jaar nog nooit zo opgeruimd geweest :X -O- 40 vuilniszakken in de container plus een doos / krat of 6-8 spul voor de kringloop plus nog een berg op marktplaats :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_193179346
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2020 16:54 schreef AnneX het volgende:
Vakanties: ik lees me in, er liggen nog 2 boekjes over Lisboa uit de bieb.
En mn.X wil niks missen, voorbereiden zelden.
Dan zegt hij, dat hij het wel in het vliegtuig leest en vervolgens aan de raamkant oh en ah doet.
Compromis: voor 12 uur op pad, iets ondernemen (wat ik heb uitgezocht) en einde middag terug voor zwembad, schaduw, boekje lezen en niks doen.
Meestal lukt het. :7
Wij ook. Na ontbijt op pad, iets uit het boekje 'doen of zien ' met koffie en/of lunch daar, op de terugweg langs een supertje of strandje. Eind vd dag wijntje zwemmen relaxen tukje en dan op zoek naar avondeten.
Terug fotootjes doen(zo leuk om je dag terug te zien en meteen een verslagje te maken en herbeleven O+ )
Dan lekker een serie kijken en buiten nog wat drinken of zo en op tijd tukken.
pi_193179360
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2020 17:02 schreef PdeHoog het volgende:
:O

Vandaag laatste dingetjes geklust in huis. Nu nog een beetje leeghalen en dan is het verkoopklaar vind ik. Het is de afgelopen 17 jaar nog nooit zo opgeruimd geweest :X -O- 40 vuilniszakken in de container plus een doos / krat of 6-8 spul voor de kringloop plus nog een berg op marktplaats :P
Wow!!
Nooit zin gehad in tussendoor opruimen zeker |:) ;)
pi_193179397
oh jongens, wij waren net in het bos. A) superdruk. B), stomme italianen met een loslopende hond. Die at zo het koekje uit de hand van mijn oudste, en probeerde een stok uit zn andere hand te pakken. Hond ongeveer net zo groot als m'n oudste, dus die was redelijk in paniek. Baas had hem eindelijk zo ver dat hij mee kwam (nog steeds niet aan de lijn), waren ze 100 meter verder, draait die hond zich om, en komt in een rotvaart op ons af. Oudste helemaal in paniek schreeuwend, jongste in tranen. Hond blijft om oudste heen draaien (die ik ondertussen op m'n armen had), en de baas krijgt de hond niet te pakken. Baas verontschuldigt zich niet, maar zegt 'ja, het is een hond, hij wou de tak hebben'. Ja, als je je hond niet onder controle hebt dan moet je hem niet los laten lopen. Dat wou hij niet begrijpen...

Ik ben een beetje bang voor een honden trauma nu. We hebben er maar een avontuur van gemaakt, hopelijk land dat. 2 minuten daarna viel jongste ook nog een tand door de lip met heeeeel veel bloed, het was wel een uitje....
pi_193179408
Ik ga altijd georganiseerd op vakantie. Zoek vooraf uit waar ik heen wil, dan is het wel eens voorgekomen dat ik 3-4 weken in een gebied was omdat ik 1 ding wilde zien (ook genoten van de rest). Maar eenmaal geboekt laat ik het over me heenkomen. Vooraf, indien nodig, natuurlijk vaccinaties regelen, maar voor de rest geen verwachtingen creëren maar het laten overkomen.
We have far more in common than that which devides us..
pi_193179521
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2020 17:09 schreef Blues het volgende:

[..]

Wow!!
Nooit zin gehad in tussendoor opruimen zeker |:) ;)
Niet echt 8-) Ik blijk wel heel goed afscheid te kunnen nemen van dingen 8-) Minder materialistisch dan ik dacht :D
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_193179533
Wat een schrik @Jagärtrut. Sommige hondeneigenaren o|O je kan toch zien dat die jochies overstuur waren. Zelfs al zou hij in z’n recht staan dan nog zijn excuses op z’n plaats. Honden die niet onder appel staan :(
pi_193179573
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2020 17:12 schreef Jagärtrut het volgende:
oh jongens, wij waren net in het bos. A) superdruk. B), stomme italianen met een loslopende hond. Die at zo het koekje uit de hand van mijn oudste, en probeerde een stok uit zn andere hand te pakken. Hond ongeveer net zo groot als m'n oudste, dus die was redelijk in paniek. Baas had hem eindelijk zo ver dat hij mee kwam (nog steeds niet aan de lijn), waren ze 100 meter verder, draait die hond zich om, en komt in een rotvaart op ons af. Oudste helemaal in paniek schreeuwend, jongste in tranen. Hond blijft om oudste heen draaien (die ik ondertussen op m'n armen had), en de baas krijgt de hond niet te pakken. Baas verontschuldigt zich niet, maar zegt 'ja, het is een hond, hij wou de tak hebben'. Ja, als je je hond niet onder controle hebt dan moet je hem niet los laten lopen. Dat wou hij niet begrijpen...

Ik ben een beetje bang voor een honden trauma nu. We hebben er maar een avontuur van gemaakt, hopelijk land dat. 2 minuten daarna viel jongste ook nog een tand door de lip met heeeeel veel bloed, het was wel een uitje....
Aso echt. Wat een nare ervaring voor de jongetjes (en jullie) }:| ;(
  zondag 17 mei 2020 @ 17:46:37 #13
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193179729
Wij zouden vorige maand onze eerste vakantie a la golfer en Blues gaan doen. Maar ja.
Spoilers!
  zondag 17 mei 2020 @ 17:53:16 #14
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193179814
We hebben 2 stroken worteldoek bevestigd en 4 stroken voor 1/4 bevestigd. Nu zien we een beetje waarvoor we ploeteren. Jammer dat het zo warm wordt komende dagen,we hadden het graag afgemaakt.
Spoilers!
  zondag 17 mei 2020 @ 18:21:52 #15
370431 drakin
vurig typje
pi_193180217
Wat een kutbaasje heeft die hond zeg, honden niet in de hand kunnen houden, sowieso dieren niet aanlijnen in het bos waar andere dieren wonen.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
  zondag 17 mei 2020 @ 18:22:16 #16
370431 drakin
vurig typje
pi_193180224
Ik doe trouwens niet mee met koken met CUL vandaag maar eet wel pizza
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
  zondag 17 mei 2020 @ 19:01:01 #17
63722 z80
I fink you freaky
pi_193180838
Morgen even wat spiritus halen. De perenboom zit vol met luis. En de mieren bouwen er inmiddels een feestje.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_193180884
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2020 17:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wij zouden vorige maand onze eerste vakantie a la golfer en Blues gaan doen. Maar ja.
Wij zouden eigenlijk vandaag vertrokken zijn, voor onze 3 weken Italië, Kroatië en Slovenië. Wel jammer. Nu werken we maar gewoon door. M'n vriend heeft de komende maanden gewoon elke week een dag vrij genomen. Weken vrij thuiszitten is het ook niet helemaal.
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2020 @ 19:14:56 #19
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_193181039
Ik zou waarschijnlijk nu ergens in Duitsland zijn....
Na Dortmund als stop 1 had ik nog geen schema gemaakt. :+

[ Bericht 1% gewijzigd door borisz op 17-05-2020 20:00:42 ]
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_193181050
  Official ESF Kreviewer zondag 17 mei 2020 @ 19:16:53 #21
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_193181064
Onze vakantie eind augustus gaat misschien nog door. Afwachten. Griekenland.

Qua inlezen wisselt het bij mij. Europa nooit, dan lees ik 's avonds wel wat ik de volgende dag wil doen. Vietnam een beetje ingelezen maar ook niet teveel. Het haalt soms wat teveel charme weg vd ontdekking als je alles al hebt gezien op internet.
pi_193181072
Tsjechië hier :'(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_193181082
Ik zoek vooral de restaurants van te voren wel op. Soms niet, maar ik vind het zonde om ergens te zitten en dan achteraf te zien dat ik aan de reviews al had kunnen zien dat ik beter door had kunnen lopen.

Maar als we het niet opzoeken dan kijken we gewoon op locatie even in de app wat goede beoordelingen heeft in de buurt.
  zondag 17 mei 2020 @ 19:26:35 #24
370431 drakin
vurig typje
pi_193181208
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2020 19:15 schreef Kaatje1 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een leuke vorm zo
Freaks like me drink tea
pi_193181256
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2020 19:14 schreef borisz het volgende:
Ik zou waarschijnlijk nu ergens in Duitsland zijn....
Na Dortmund als stop 1 had ik nog schema gemaakt. :+
Mijn man en schoonvader ook. Die hdden vandaag vertrokken voor een rondreis in Frankrijk.

En vrijdag werd mijn man gebeld dat zijn vergadering in Ljubljana ook niet doorgaat eind juni. Dus alle hotels voor de heen en terugreis kon hij gister ook afzeggen.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')