Daar hoef ik geen 2 nachten voor door te halen hoorquote:Op maandag 18 mei 2020 14:21 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Als je eerst twee nachten doorhaalt, lukt dat wel hoor.
Lijkt me bijzonder ongezond om te doenquote:Op maandag 18 mei 2020 14:21 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Als je eerst twee nachten doorhaalt, lukt dat wel hoor.
Bbq vanaf het balkonquote:Op maandag 18 mei 2020 14:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja die kan je moeilijk zelf uit de grond trekken met wortels en alDie van ons hadden ze ooit in de fik gezet. Waren 4 meter hoog
Waarom doe je het danquote:Op maandag 18 mei 2020 14:22 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Daar hoef ik geen 2 nachten voor door te halen hoor
Is al weer een tijdje geleden helaasquote:
Nee juist beter tochquote:Op maandag 18 mei 2020 14:25 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Is al weer een tijdje geleden helaas
Ja leuk. Was een erg traumatische ervaring hoor.quote:Op maandag 18 mei 2020 14:23 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Bbq vanaf het balkon![]()
Mogelijkheden.
Ja daar kan ik me wel iets bij voorstellen. Heb ook nooit gezegd dat het een goed idee is.quote:Op maandag 18 mei 2020 14:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja leuk. Was een erg traumatische ervaring hoor.
Donderdag gaat pas echt lekker worden.quote:
Heb je daar wel de GPU voor om 144hz te draaien broerquote:Op maandag 18 mei 2020 14:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik heb een Oculus Rift S gefixt. Wordt mooi voor Sim racing@:kiid @:dimachaerus
De schermen van dat ding hebben maar een frequentie van 90hz vriendquote:Op maandag 18 mei 2020 16:33 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Heb je daar wel de GPU voor om 144hz te draaien broer
Sinds wanneer is de foetus houding verkeerd?quote:Op maandag 18 mei 2020 16:58 schreef TTSS het volgende:
Uren in een verkeerde houding gezeten en nu heb ik een ongenadige pijn in mijn rug. Stekende pijn als ik inadem of kuch, manmanman.
En de chinese masseuse mag niet open want corona
#struggles.
Vraag of je date het even doet.quote:Op maandag 18 mei 2020 16:58 schreef TTSS het volgende:
Uren in een verkeerde houding gezeten en nu heb ik een ongenadige pijn in mijn rug. Stekende pijn als ik inadem of kuch, manmanman.
En de chinese masseuse mag niet open want corona
#struggles.
Hahahaquote:Op maandag 18 mei 2020 17:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Sinds wanneer is de foetus houding verkeerd?
HAHAHAHAHAHA
Ja ze komt donderdag pasquote:
Ahahahquote:Op maandag 18 mei 2020 17:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Sinds wanneer is de foetus houding verkeerd?
HAHAHAHAHAHA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |