quote:Met de nieuwe dagelijkse talkshow Op1 begint de NPO 2020 met een frisse blik. Duiding van actualiteit en reflectie op de waan van de dag blijven een belangrijke plaats innemen op NPO 1. Wisselende duo’s ontvangen vanaf maandag 6 januari elke werkdag live rond 22.30 uur gasten die het gesprek van de dag beheersen, van kunst tot politiek, van sport tot entertainment.
Op1 is een gezamenlijke productie van verschillende omroepen. De presentatie is in handen van onder anderen Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra, Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen en Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg.
Met roulerende duo’s van verschillende afzenders onderstreept Op1 de veelzijdigheid van de NPO. Een herkenbaar programma met elke dag dezelfde vorm, en een wisselende signatuur. Dit nieuwe concept is een etalage van de vakkundigheid die de publieke omroep in huis heeft. Op1 wordt gepresenteerd door zeer ervaren krachten en aanstormend talent.
Op1 is een samenwerking tussen programmamakers van de deelnemende omroepen en de redactie van PAUW. Jeroen Pauw is zelf nauw betrokken bij het opzetten van de nieuwe talkshow en zal in een latere fase ook het programma gaan presenteren. Daarnaast wil hij ook andere programma’s voor de NPO gaan maken.
De duo's:
• Maandag: Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra (BNNVARA)
• Dinsdag: Giovanca Ostiana & Tijs van den Brink (EO)
• Woensdag: Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen (Omroep MAX)
• Donderdag: Welmoed Sijtsma & Sander Schimmelpenninck (WNL)
• Vrijdag: Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg (BNNVARA)
https://op1npo.nl/
https://twitter.com/op1npo
Soms is dat ook beter. Dat straattuig begrijpt de taal van de knuppel beter dan het met elkaar in discussie gaan. Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:51 schreef svann het volgende:
Buitenlandse agenten zijn meer van de onzachtzinnige aanpak.
Moet gewoon in een gezonde balans komen. En communicatiefvaardig én keihard als het moet.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Soms is dat ook beter. Dat straattuig begrijpt de taal van de knuppel beter dan het met elkaar in discussie gaan. Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.
Dat ook.quote:
Dat komt meer door de afhandeling van problemen, dat is veel te soft en vrijblijvend.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:54 schreef Van_Poppel het volgende:
Soms is dat ook beter. Dat straattuig begrijpt de taal van de knuppel beter dan het met elkaar in discussie gaan. Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.
Vandaag nog AT team aan het werk gezien in de straat. Complete flaters. Heel het centrum was afgesloten en de dader wist toch te ontsnappen.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:56 schreef svann het volgende:
[..]
Dat ook.
Al met al vind ik de Nederlandse politie prima.
Zou niet met de duitse, Belgische, franse (of noem maar op) agenten te maken willen hebben.
zeker door het 1,5 meter gat gegliptquote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:57 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Vandaag nog AT team aan het werk gezien in de straat. Complete flaters. Heel het centrum was afgesloten en de dader wist toch te ontsnappen.
Steenwijk?quote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:57 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Vandaag nog AT team aan het werk gezien in de straat. Complete flaters. Heel het centrum was afgesloten en de dader wist toch te ontsnappen.
quote:
Uiteindelijk alsnog gepakt in Zwolletwitter:ReneWiegmink twitterde op zaterdag 16-05-2020 om 17:04:50Het #ArrestatieTeam heeft vanmiddag in #Steenwijk een pand betreden nadat er een melding kwam dat er mogelijk iemand met een vuurwapen zou zijn gezien. https://t.co/Jqtcat4eED reageer retweet
twitter:POL_Overijssel twitterde op zaterdag 16-05-2020 om 20:51:48Het AT heeft vanavond op de Pijmanstraat in #Zwolle de man aangehouden waar het AT vanmiddag naar op zoek was in de #Oosterstraat in #Steenwijk. Het onderzoek loopt en daarin wordt ook gekeken naar het schietincident vannacht in Steenwijk. Meer informatie volgt morgen. ^NV reageer retweet
Steenwijk is wel van oudsher de vijand van ons dorp.quote:
Maar toch wel belangrijk in die regio, zo ver ik weetquote:Op zondag 17 mei 2020 00:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Steenwijk is wel van oudsher de vijand van ons dorp.
Jaaaaaaa Ab is er weertwitter:op1npo twitterde op zondag 17-05-2020 om 17:04:00Huisarts Rob Elens vond zelf een medicijn tegen het #coronavirus, maar van de inspectie mag hij het niet meer gebruiken. Viroloog Ab Osterhaus vindt dat terecht. Vanavond schuiven ze aan bij #Op1.
Meer info: https://t.co/bHNy9t1A4F https://t.co/QJfn6OGJgT reageer retweet
Dat gaat toch over hydroxychloronogiets? De trials daarmee zijn recent juist stop gezet omdat teveel van de deelnemers kwamen te overlijden aan bijwerkingenquote:Op zondag 17 mei 2020 17:34 schreef Gehrman het volgende:
Jaaaaaaa Ab is er weertwitter:op1npo twitterde op zondag 17-05-2020 om 17:04:00Huisarts Rob Elens vond zelf een medicijn tegen het #coronavirus, maar van de inspectie mag hij het niet meer gebruiken. Viroloog Ab Osterhaus vindt dat terecht. Vanavond schuiven ze aan bij #Op1.
Meer info: https://t.co/bHNy9t1A4F https://t.co/QJfn6OGJgT reageer retweet
Hydroxychloroquine met azidinges en zink ja.quote:Op zondag 17 mei 2020 19:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat gaat toch over hydroxychloronogiets? De trials daarmee zijn recent juist stop gezet omdat teveel van de deelnemers kwamen te overlijden aan bijwerkingen
oud nieuws al toch?quote:Op zondag 17 mei 2020 19:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat gaat toch over hydroxychloronogiets? De trials daarmee zijn recent juist stop gezet omdat teveel van de deelnemers kwamen te overlijden aan bijwerkingen
Botoxquote:Op zondag 17 mei 2020 22:08 schreef RipCity het volgende:
Antoinette aged wel goed he. Net als Anniko…
Racen! 180 over de A7 kan prima rond dit tijdstapquote:Op zondag 17 mei 2020 22:17 schreef svann het volgende:
Wat is het vroeg beginnen.
Ik ben nog niet thuis.
Het is wachten op de eerste politicus die fok-reacties voorlezen.quote:Op zondag 17 mei 2020 22:18 schreef matthijst het volgende:
Huh, sjezus mensen, gewoon 20 minuten zwammen over een troll account op Twitter
Koos en Hoogma zijn het hier niet mee eensquote:Op zondag 17 mei 2020 22:17 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Racen! 180 over de A7 kan prima rond dit tijdstap
Dat gaat me mijn baan kosten.quote:Op zondag 17 mei 2020 22:18 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Het is wachten op de eerste politicus die fok-reacties voorlezen.
Met 0 notes?quote:
Linkse institutenquote:Op zondag 17 mei 2020 22:18 schreef monkyyy het volgende:
Ik hoor niets over universiteiten, hoe zit het daarmee
Stukje guilt by associationquote:
quote:
Ab heeft een manier bedacht om dagelijks aan gratis wijn te komen.quote:Op zondag 17 mei 2020 22:21 schreef Jemoederniet het volgende:
Sneue alcoholisten, kunnen niet zonder hun wijntje.
Dit dusquote:
Maurice begint zijn lijn over te nemen was mijn indruk in het interview dat hij gaf laatst.quote:
Moet dit nou?quote:
Vrienden van dekslet, zie je zo.quote:
Die is ook aardig van het padje ja.quote:Op zondag 17 mei 2020 22:24 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Maurice begint zijn lijn over te nemen was mijn indruk in het interview dat hij gaf laatst.
quote:
Ik haakte af toen hij de cijfers ging bagetalliseren.quote:
Ik zie al een nieuwe fetish ontstaanquote:Op zondag 17 mei 2020 22:29 schreef monkyyy het volgende:
UV lamp in je hol stoppen schijnt ook te helpen
Dit dus, deze huisarts lijkt me geen knip voor de neus waardquote:Op zondag 17 mei 2020 22:32 schreef R-woud93 het volgende:
Ik heb inmiddels een hekel aan Ab, maar dit doet hij toch goed hoor
Ab is nog mild.quote:Op zondag 17 mei 2020 22:32 schreef R-woud93 het volgende:
Ik heb inmiddels een hekel aan Ab, maar dit doet hij toch goed hoor
Hm ja weinig overtuigend die landenquote:Op zondag 17 mei 2020 22:35 schreef BlackNero het volgende:
Hij noemt wel een aantal heel betrouwbare landen.
En weg geloofwaardigheid.quote:
Weinig doden aan COVID19, wel veel mensen die van tien hoog een lijkzak in een massagraf gevallen zijn.quote:
quote:Op zondag 17 mei 2020 22:36 schreef speknek het volgende:
[..]
Weinig doden aan COVID19, wel veel mensen die van tien hoog een lijkzak in een massagraf gevallen zijn.
In Rusland doden ze dat virus gewoon met zelfs gestookte drank.quote:Op zondag 17 mei 2020 22:36 schreef matthijst het volgende:
Met al die landen die hij noemt zou geiten neuken ook weleens kunnen helpen tegen corona.
quote:Op zondag 17 mei 2020 22:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
In Rusland doden ze dat virus gewoon met zelfs gestookte drank.
Jeroen afwisselen met Sven KockelGODquote:Op zondag 17 mei 2020 22:38 schreef FlippingCoin het volgende:
Jeroen en fidan moeten gewoon elke op1 doen
quote:
quote:
Gelukkig wel maat, baal er alleen van dat ze niet meer zin heeft gekregenquote:
Ja die vraag over vaccins net.quote:Op zondag 17 mei 2020 22:44 schreef RipCity het volgende:
Die Fidan en een Sander enzo lezen zich altijd zo slecht in en denken het op zn gemakje te kunnen en omdat ze het niet weten gaan ze dan vaak maar wat roepen omdat het moet... Gaat echt nergens over bij die 2 soms.
Getsiequote:Op zondag 17 mei 2020 22:46 schreef R-woud93 het volgende:
Na het pissen was ik niet mijn handen, ik deel mijn trots graag met iedereen
Hele dag fokken als konijnenquote:Op zondag 17 mei 2020 22:46 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Gelukkig wel maat, baal er alleen van dat ze niet meer zin heeft gekregen
Wie gaat er vanavond mee naar de woonbootquote:Op zondag 17 mei 2020 22:45 schreef RensAjacied het volgende:
Pauw heeft nooit last van blauwe ballen
Wie????quote:
Ze zijn inderdaad vaak slecht voorbereid.quote:Op zondag 17 mei 2020 22:44 schreef RipCity het volgende:
Die Fidan en een Sander enzo lezen zich altijd zo slecht in en denken het op zn gemakje te kunnen en omdat ze het niet weten gaan ze dan vaak maar wat roepen omdat het moet... Gaat echt nergens over bij die 2 soms.
Whaat? No money?quote:
En Sander Schimmelpenninck moet de wc gaan schoonmakenquote:Op zondag 17 mei 2020 22:28 schreef superniger het volgende:
Fidan moet niks zeggen en gewoon mooi zijn. 😍
Ja die was weer pijnlijk.quote:Op zondag 17 mei 2020 22:50 schreef Jemoederniet het volgende:
Fidan...Jammer dat er eerst doden moeten vallen voordat er respect komt.
Antwoord...Die doden zijn niet gevallen door een gebrek aan respect.
Al een tijdje niet meer toch? Ligt dat niet in Zeist?quote:Op zondag 17 mei 2020 22:51 schreef cobain1994 het volgende:
We hebben altijd nog het goud in Fort Knox.
Hm ja deels, ik respecteer de inzet en het werk maar het zijn geen halfgoden of zoquote:Op zondag 17 mei 2020 22:51 schreef R-woud93 het volgende:
Ik denk niet heel anders over dat zorgpersoneel dan voor corona, ze waren altijd al goed bezig en nu ook, ze hebben er ook zelf voor gekozen.
Ik zie het een beetje als een militair die gaat janken als er een keer echt een oorlog komt, nee is gewoon je werk
Zou kunnen, ben er lang niet mee geweest..quote:Op zondag 17 mei 2020 22:51 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Al een tijdje niet meer toch? Ligt dat niet in Zeist?
De meeste vinden het ook ongemakkelijk, wat ik heel goed kan begrijpen.quote:Op zondag 17 mei 2020 22:52 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hm ja deels, ik respecteer de inzet en het werk maar het zijn geen halfgoden of zo
Voor een beetje overwerken hoef je ook geen god te zijnquote:Op zondag 17 mei 2020 22:52 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hm ja deels, ik respecteer de inzet en het werk maar het zijn geen halfgoden of zo
Dit. Voor deze crisis heb ik trouwens ook niet gehoord dat mensen in de zorg niet gewaardeerd worden of geen respect krijgen... natuurlijk, het salaris is niet altijd hoog (ook niet absurd laag), maar dat geldt voor heel veel beroepen; zonder vuilnismannen zou het een teringzooi zijn en zouden we ook behoorlijk ziek worden... moeten we nu voor hun gaan applaudisseren en hun salaris verdubbelen?quote:Op zondag 17 mei 2020 22:51 schreef R-woud93 het volgende:
Ik denk niet heel anders over dat zorgpersoneel dan voor corona, ze waren altijd al goed bezig en nu ook, ze hebben er ook zelf voor gekozen.
Ik zie het een beetje als een militair die gaat janken als er een keer echt een oorlog komt, nee is gewoon je werk
Ja zou ik ook hebben, gewoon wat respect en doe verder maar normaal.quote:Op zondag 17 mei 2020 22:52 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
De meeste vinden het ook ongemakkelijk, wat ik heel goed kan begrijpen.
Pics?quote:
quote:
quote:Op zondag 17 mei 2020 22:53 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Dit. Voor deze crisis heb ik trouwens ook niet gehoord dat mensen in de zorg niet gewaardeerd worden of geen respect krijgen... natuurlijk, het salaris is niet altijd hoog (ook niet absurd laag), maar dat geldt voor heel veel beroepen; zonder vuilnismannen zou het een teringzooi zijn en zouden we ook behoorlijk ziek worden... moeten we nu voor hun gaan applaudisseren en hun salaris verdubbelen?
quote:Op zondag 17 mei 2020 22:54 schreef monkyyy het volgende:
Bedrijfje dat 2100 leningen verstrekt, side-projectje
Een echte Dragonquote:Op zondag 17 mei 2020 22:54 schreef monkyyy het volgende:
Bedrijfje dat 2100 leningen verstrekt, side-projectje
quote:
Volgens Rutger Bregman wel ja.quote:Op zondag 17 mei 2020 22:53 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Dit. Voor deze crisis heb ik trouwens ook niet gehoord dat mensen in de zorg niet gewaardeerd worden of geen respect krijgen... natuurlijk, het salaris is niet altijd hoog (ook niet absurd laag), maar dat geldt voor heel veel beroepen; zonder vuilnismannen zou het een teringzooi zijn en zouden we ook behoorlijk ziek worden... moeten we nu voor hun gaan applaudisseren en hun salaris verdubbelen?
quote:Op zondag 17 mei 2020 22:56 schreef Jemoederniet het volgende:
Pauw.... Het zijn niet jouw zakken, denk ik dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |