Maar er is dan toch geen kermis.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:45 schreef JanCees het volgende:
[..]
Hemelvaart is toch kermis? Kan ik er wat aan doen
Had je me maar mijn romantische anekdote moeten laten vertellen.quote:
Dat het niet mag betekent niet dat er geen borrels zijnquote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar er is dan toch geen kermis.
WAT EEN ONZIN
Mel Gibson die vanwege een vermoord familielid c.q. verraad heel dramatisch kijkt en vervolgens psycho gaat en alles en iedereen kapotdood maakt.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat is een filmcliché waar jullie de grootste hekel aan hebben?
Ter voorbereiding van zijn begrafenis, het is een ongelofelijke stretch om dat te extrapoleren op een hele kerk die vol met goud en kostbaarheden hangt. Typisch ook iets Rooms om een klein dingetje zo op te blazen en te interpreteren dat er een heel dogma of een "traditie" aan opgehangen kan worden. Zie je ook bij sommige protestanten gebeuren trouwens.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Of je leest even over hoe Jezus toestond dat men hem met dure olie balsemde.
Vertel dat maar aan Alexander VI.quote:Dat goud, die wierook en al die pracht staan namelijk niet in dienst van mensen of een instituut, zelfs niet van een paus. Alles staat in dienst van Christus.
Het is de huidige wetenschappelijke visie op het ontstaan van het Jodendom. Wat de goden betreft, daar kan je beelden van bekijken in menig musea. Vaak veel ouder dan het hele Jodendom zelf...quote:Wat Ezechiël betreft: waarop baseer je dit? Wat zijn je bronnen?
Maar dan is het toch niet hetzelfde.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:47 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dat het niet mag betekent niet dat er geen borrels zijn
Kloptquote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar dan is het toch niet hetzelfde.
Dat had ik met de film Taken.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Mel Gibson die vanwege een vermoord familielid c.q. verraad heel dramatisch kijkt en vervolgens psycho gaat en alles en iedereen kapotdood maakt.
Neequote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
@:Amarantha zie TT. Respect daarvoor svp.
quote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Mel Gibson die vanwege een vermoord familielid c.q. verraad heel dramatisch kijkt en vervolgens psycho gaat en alles en iedereen kapotdood maakt.
Weet niet of het een filmcliche is maar ik vind het enorm ongeloofwaardig overkomen dat niemand ook echt daadwerkelijk eet in een restaurant of wat dan ook als er eten voor ze staat.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Katholieken doen het niet goed, protestanten doen het niet goed...quote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:48 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ter voorbereiding van zijn begrafenis, het is een ongelofelijke stretch om dat te extrapoleren op een hele kerk die vol met goud en kostbaarheden hangt. Typisch ook iets Rooms om een klein dingetje zo op te blazen en te interpreteren dat er een heel dogma of een "traditie" aan opgehangen kan worden. Zie je ook bij sommige protestanten gebeuren trouwens.
[..]
Vertel dat maar aan Alexander IV.
[..]
Het is de huidige wetenschappelijke visie op het ontstaan van het Jodendom. Wat de goden betreft, daar kan je beelden van bekijken in menig musea. Vaak veel ouder dan het hele Jodendom zelf...
Altijd in een bar drinken bestellen en het dan laten staan om boos weg te lopen (lol)quote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet niet of het een filmcliche is maar ik vind het enorm ongeloofwaardig overkomen dat niemand ook echt daadwerkelijk eet in een restaurant of wat dan ook als er eten voor ze staat.
Dat er best plek was voor Jack op de deur en dat hij onnodig stierfquote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |